PEUGEOT 106 – USISNA GRANA
Moj problem je usisna grana(pušta zrak/falš) ima li neka alternativa (neke cijevi ili crijeva )do nabavke kompletne.Auto je peugeot 106 2000 god 1.4 benzin .
Moj problem je usisna grana(pušta zrak/falš) ima li neka alternativa (neke cijevi ili crijeva )do nabavke kompletne.Auto je peugeot 106 2000 god 1.4 benzin .
Imam Fiat BRAVA 1.6 16v, 97. god. Na autu se upalila lampica za airbeg.
Ispostavilo se da je rashladna tecnost curila na airbeg centralu. Skinuo sam centralu, ocistio necistocu, zamenio dva kondezatora, popravio izgorele vodove. Da li mogu tu airbeg centralu vratiti u auto a da ne dode do aktiviranja airbegova?
Prvo svaka pohvala vama na ovoj stranici.
Imam dva pitanja,auto je ford escort 1.8d,1996 god.Auto je super radio i odlicno palio po jutrima.Mjenjao sam zupcasto remenje i od onda mi auto po jutrima teže pali a kasnije dobro,i osjecam da promjenio zvuk,nekako kao da više prenosi vibracije.Pomalo me strah da nisam negdje omanuo kod uzubljivanja.Znam za oznake na bregastoj i pumpi imaju rupe za alat i to je ok,više me zabrinjava tocan položaj radilice. Ona navodno nema oznake nego je definirana alatom koji se umece u blok motora,kada se skine altenator.Ja nemam tocno original alat pa sam se poslužio obicnim M10 šarafom,ali nisam znao šta moram tocno da uradim u vezi te faze pa sam samo na remenici radilice i na bloku zacrtao fazu i tako promjenio remen.Bojim se da sam tu mogao kiksati i koliko je to vjerodostojno.Molim vas da mi odgovorite na koji nacin kad se taj alat za radilicu umetne(ili ušarafi)u blok motora na što i na koji nacin moram obratiti pozornost da bih dobio poziciju radilice ili bi što pomoglo da skinem karter motora pa da onda rucno namjestim radilicu u GMT na prvom cilindru.Drugo pitanje se odnosi na alnaser.Kako bih mogao znati dali alnaser postiže dovoljnu brzinu okretaja pri paljenju,na koji nacin bi se to moglo ispitati.
VW Passat 1.6i, 1997.g. oznaka motora AHL .Broj prijedenih kilometara 168 000. Prije nekih 20 000 km pocela mi je nestajati rashladna tekucina. Najprije je pocelo po malo, decilitar ili dva, a u zadnjh 2 tjedna 1 litru na 300 km. Nigdje nema vidljivih oštecenja hladnjaka ili crijeva, nigdje ne curi voda izvan motora. Motor troši u prosjeku 3 dcl ulja na 1000 km. Danas sam primjetio na cepu od ulja emulziju boje bijele kave. Na mjeracu ulja, ulje je sivkaste boje i nema emulzije. Radna temperatura motora je uvijek normalna, nikad se nije pregrijao. Otkad je pocela nestajati rashladna tekucina motor ponekad nemirno radi, lambda sonda pokazuje greške, u vožnji auto iznenadno izgubi snagu i pocnu detonacije iz auspuha, te isto tako detonacije prestanu i auto pocne primati gas. Zanima me koliko bi kod Vas koštala polugeneralka i ultrazvucno cišcenje injektora navedenog motora?
Koji plinski sistem bi preporucili za automobil citroen C3 1.4i, 2005 godina proizvodnje.Dali je potrebno da se za taj motor ugraduje flah-lube i simulator nivoa goriva ?
Imam corsu 1.7 cdti 2004 74Kw 120000 Kilometara
Prije nekih 2 mjeseca bile su vadene dize i cišcene ali kada su bile vracene u motor bio je puko uložak jedne dize i u vožnji je auto ostao bez vode tj. sva voda je kroz cilindre izašla na auspuh van. Kod ovlaštenog servisa autu je skinuta glava motora i generalno je uredena ali kada je auto sastavljen bila je stavljena zamjenska brtva za glavu i šarafi koji su bili na toj glavi i prije. I sada nakon prijedenih 4000 kilometara auto je poceo gubiti vodu i ustanovljeno je u drugom servisu da je voda ulazila u prvi cilindar i na ispitivanju je utvrdeno da je glava motora svinuta i da je zbog toga ulazila voda u motor.Sad je narucena orginalna brtva i glava motora je pobrušena pa ce motor biti sastavljen u narednih par dana, ali mene zanima dali je moguce da se je glava motora mogla svinuti zbog zamjenske brtve ili neceg drugog (krivog pritezanja glave itd.) i dali se glava motora još doteže nakon prijedenih 1000 kilometara ili se može samo dotegnuti radi sigurnosti da je stegnuta do kraja.