CITROEN XSARA – ZATRAŽITE DRUGO MIŠLJENJE

Imam Xsaru, 98.g., 1.4i (75 KS), 83000 km.Odnedavno su se poceli javljati problemi. Motor ponekad radi vrlo nemirno, kao da trza, nevoljko reagira na gas, trese i odaje dojam kao da ce se svaki trenutak ugasiti. Problem se pojavljuje povremeno, pogotovo ako je zagrijan, iako to nije pravilo....Uglavnom, promjenjene su svjecice - motor i dalje trza...
Ocišcene su dizne, ali problem i dalje postoji. Pregledane se bobine i mehanicari u Citroenu kažu da nije problem u njima, vec najvjerojatnije u glavnom kompjuteru motora, pa oni predlažu da ga se zamjeni. Kad sam pitao za cijenu, kažu 7000 kn (skoro sam se onesvjestio...). Pa zar oni ne mogu ubaciti neki drugi komp i provjeriti da li je do njega problem, jer što ako ja dam skoro 1000 eura za novi kompjuter i pokaže se da u njemu nije problem?! Ne znam što da napravim... Da li ste Vi imali slicnih problema i iskustava? Ako možete, molio bih da me savjetujete...

SKODA OCTAVIA – SMETA JOJ KIŠA

Imam Škodu Octaviu 1.6, iz 2002.god.Problemi su se poceli javljati prije godinu dana kad sam vozio po kiši. Prešao sam preko lokve i auto je stalo. Uspio sam ga upaliti tek iduce jutro. Nakon toga sam promjenio sve zaštitne plastike, svjecice, kablove od svjecica te ga vozio u Škoda servis na provjeru. Tamo je spojen na kompjuter ali nikakva greška nije prikazana. Auto mi se još i sada gasi po kiši, stalno sam kod mehanicara ali nitko nema pojma u cemu je problem.

PEUGEOT 106 – PROBLEM SA SVJETLIMA

Imam 106-icu i nedavno su se pocela smanjivati i pojacavati svjetla i to tako jako se pojacaju da motor izgubi snagu. Zanima me dali je moguce problem u regleru i dali je to problem zamijeniti i otprilike koliko košta?Motor je 1.0 , 37 kw. God. 12. 1990 Benzin.

PEUGEOT 307 1,6 HDI – NOVI DIZELAŠ

Molim vas ukoliko ste od volje da mi date par osnovnih i korisnih informacija o novim dizelašima. Naime odnedavno sam ponosni vlasnik Peugeota 307 1.6 HDI (90)s kojim sam jako zadovoljan, ali pošto mi je to prvi dizelaš u životu, a volim voditi brigu o svome automobilu htio bi da mi motor što duže normalno "živi". Naime iza sebe imam oko 700000 km ali sve na benzincima te me zanima cemu treba najviše posvetiti pažnju kako bi dizelaš što duže beprijekorno radio. Napominjem da ga ne tjeram u visoke okretaje, vozim što više mogu oko najveceg okretnog momenta, krcam gorivo na Tifonu. Ali zanimaju me npr., koje su mane HDI motora, koliko današnjim dizelašima smetaju kratke relacije (5-6 km) jer sam primjetio da mi se taj dizelaš puno prije postigne radnu temperaturu nego Astra 1.6 16V (najvjerojatnije zbog dodatnih grijaca) koju sam do sada imao, da li je preporucljivo stavljati aditive u gorivo, te da li je poželjno oko 100000 km izvršiti kemijsko cišcenje motora (to sam ucinio na Astri i mogu vam reci da je motor mirnije radio), te da li je potrebno i kada cistiti usisne kanale od nakupine cadi. Mnogi mi govore da ga moram tjerati jer da ce mi se zalijeniti ali ja sam prema tome skepticam jer obzirom da sam strojar po struci smatram da to nije dobro niti za jedan motor a pogotovo za dizelaše.

VW PASSAT – VIBRACIJE

Imam jedan problem. Vozim VW Passat iz 2000 g. U posljednje vrijeme auspuh jako vibrira tako da se trese cijeli auto . Napiminjem da je to izaženo vrlo jako kada je upaljena klima. Dal su možda uzrok nosaci auspuha ili je u necemu drugome stvar.