SKODA FELICIJA – KAŠLJANJE MOTORA

Škoda felicija 1,3 / 1995 (140.000 km)
Cestitam na ovoj stranici, koja je danas zaista rijetkost, te ujedno zahvaljujem unaprijed za eventualni odgovor i vaše mišljenje o sljedecem problemu: Automobil je svake godine redovito servisiran u ovlaštenom servisu i do sada je služio dobro, bez važnijih primjedbi za vozilo u svojoj klasi. Osobito nije bilo poteškoca vezanih uz paljenje i rad motora opcenito. S obzirom na minimalnu potrošnju ulja i moguce ubrzanje, cini se da je moror još u vrlo dobrom stanju.Prije priblizno 3 mjeseca se iznenada pojavilo zatrzavanje i "kašljanje" motora, pa cak i gašenje, što smo povezali sa eventualno lošim gorivom prethodno ulivenim na crpki INA. Automobil je potom pregledan od strucne osobe, a zatim i u ovlaštenom servisu. U oba slucaja, nakon 2-3 dana promatranja, odgovor je bio da je automobil ispravan i da motor radi besprijekorno. Medjutim, daljnjim korištenjem automobila evidentno je da problem nije otklonjen, a može se opisati ovako:
- Paljenje motora je redovito bez ikakvih poteškoca;
- Nakon paljenja (u bilo koje doba dana), 3-5 min iza toga u vožnji se cesto pojavi zakašljavanje motora, zatrzavanje, intenzivno vibriranje, pa cesto i gašenje motora (u gustom gradskom prometu to stvara nesigurnost, nelagodne, pa i opasne situacije).
- Ako se motor ne ugasi, nego automobil zbog inercije nastavi kretanje i motor "prihvati" paljenje, rad motora i ubrzanje je znacajno iznad onogašto bi trebalo odgovarati položaju papucice gasa (vjerojatno zbog izgaranja zaostalog goriva u cilindrima?).
- Ukoliko se gore navedene poteškoce nisu pojavile u pocetku, zapaženo je da ce gotovo sigurno vožnja proteci bez ikakvih problema.
- Zapaženo je takodjer da dio lampica na kontrolnoj ploci (lijeva strana) u tom pocetnom periodu ne radi, ili je vrlo slabog intenziteta. Nakon što gore opisane poteškoce prodju, i svjetla na kontrolnoj ploci postanu nesto intenzivnija.
Jasno je da ova poteškoca spada u dio problematike koja se teže dijagnosticira. No, cini se ipak da je odgovor negdje u elektricnoj instalaciji, sa efektom na sustav paljenja. Bez pretenzija za ikakvo strucno razmatranje, pitam se može li problem imati nekakve veze sa ukljucivanjem / iskljucivanjem uredjaja koji se naziva „automatski chock"?

OPEL ASTRA 1,7 DTI – CRNI TALOG

Na astri 1,7 DTI iz 2001 god, negdje od 65 t km, u posudi rashlane tucine zamjetio sam crni talog. U servisu su mi rekli da je to "normalno" za ovaj motor i da taj talog potjece od hladnjaka ulja na kucištu filtera ulja (porozitet), da se nece ništa dogoditi i da mogu voziti tako ali da povremeno pogledam stanje. Od tada sam prošao cca 22 t km i u zadnje vrijeme sam zamjetio da mi pada nivo rashladne tekucine u ekspanzionoj posudi (cca 1,5 l na 10 t km). Dali su ove dvije pojave medusobno povezane? Dali je ovo " normalno" za ove motore? Što vi predlažete?

AUDI A4 – ODVODNO CRIJEVO KLIME

Interesuje me gdje se nalazi odvodno crijevo klime kod audija a4 1996. klimatronik?To je crijevo koje ostatak kondenzovane vode ispušta napolje, mislim da se to crijevo zacepilo jer ta kondenzovana voda trenutno curi pod noge suvozaca.

AUDI A4 – XENON SVJETLA

Imam automobil Audi A4 2,4 Quatro god 98 ugradio bih BI XENON svijetla pa me interesira da li moram mijenjati komplet farove .Ili samo ugraditi sijalice jer sam cuo da se više ne trebaju mijenjati farovi .Ja ne vjerujem da se samo ugradi sijalica i stvar je gotova. Zato Vas molim da mi kažete što moram sve kupiti da bih na tom automobilu imao BI XENON svijetla.

VW LUPO – ZUJANJE

Nedavno sam kupio VW LUPO 50 god. 2001 sa 71000 km, nešto mi se cini da malo zuji motor osobito kada je u leer gangu, što to može biti?