OPEL SENATOR – PUCA, NEMA SNAGE ….

Vozim Opel Senatora 3.0i 130kw,automatik.Sve je radilo besprekorno, išao je imao snagu brzinu...sve!!!Ali odjednom je poceo da "puca"(ima ugradjen plin),da neravnomerno radi na leru,da nema tu snagu,da uzbrdo nemože da predje 3000 obrtaja,da kada se vozi nizbrdo bez gasa-gasi se,ili na pravcu kad se oduzme gas a obrtaji spadnu on se ugasi,kako na plinu tako i na benzinu.Ja sam pokušao da štelujem ler gas i protokomer,mada nisam trebao,ali sad je još gore!Možete li mi pomoci i predpostaviti kvar?Recite mi kako da naštelujem barem približno protokomer,kako treba da stoji dok auto radi na leru?POkušali smo kod majstora ali oni to izbegavaju!

FIAT PUNTO 60 SX – LAMPICE

Imam dva pitanja.Posjedujem fiat punto 60sx iz '97god sa 108000 km. Prije dva dana mi se upalila lampica zracnog jastuka prilikom prelaska preko neravnine, pa me interesira što bi moglo biti, dali trebam mjenjati zracne jastuke ili je stvar u nekom kontaktu i koliko dode promjena zracnih jastuka ( za vozaca i suvozaca).
Prilikom gašenja motora lampica ulja mi se upali i svjetli 1 sek. I onda se ugasi. (u vožnji ne svijetli i prilikom paljenja motora normalno se ugasi.)

OPCI SAVJETI – BOJA VOZILA ??

Molim Vas da mi odgovorite na možda Vama glupo pitanje ,a meni jako bitno, naime kupio sam VW Boru karavan 2000god. uvoz iz Švicarske i u saobracajnoj mi piše da je boja vozila "hellblau" što u prevodu znaci svijetlo plava ili lagano plava, a auto je tamno plave boje. Dali je to OK, molim Vas za savjet?

OPEL CORSA – PIKSA U LETVI VOLANA

Zanima me da li se može nabaviti piksa u letvi volana za OPEL CORSU 2003.g 1,7D osim u ovlaštenom servisu i ako može da li se to može zamjeniti a da nije u ovlaštenom servisu?

RENAULT LAGUNA – VELIKA POTROŠNJA ULJA

Imam renault lagunu 1,9dci 2001. g.dynamic oprema. Od samog pocetka imam problema. Auto mi troši ulje. I to podosta. Trnutno na 1000 km potroši 4-5 litara.Majstori su mislili da je turbina pa smo slali na reparaciju ali su oni ustanovili da ne bi smjela biti toliko velika potrošnja radi nje iako je napravljenja reparacija turbine. Prije reparacija mi je curilo ulje radi toga što je pustilo na hladnjaku intercooler-a koji smo zamjenili. Motor se pojacano grije iako termometar to ne registrira. Pokazuje normalnu radnu temperaturu. Kada pokušam dodati jaci gas iz auspuha izlazi crni dim. Vozim s malim gasom te je podnošljivo, što se tice dima, ali ne znam što da dalje radim. Da li se isplati popravaljati i što bi to moglo biti?
Nedavno smo takoder promijenili neki senzor jer se stalno palila žuta lampica (ima kao grijac na sebi) tako da se sada više ne pali. Možda jednom u 1000 km.

BMW 530D – LOŠ RAD MOTORA

Imam 530d, e39, 2001. Auto ne vuce uvijek kako treba,tj. ako se krece iz stajanja sa punim gasom, tek izmedju 3-3,5 tisuce(kako kad) okretaja u trecoj brzini pocinje vuci kako treba i osjeti se onaj pravi okretni moment i onda dalje vuce kako treba dok god se ubrzava, a kroz cijelu drugu brzinu nema onaj pravi potisak, kao da se turbina nije dovoljno zavrtjela, ne osjeti se okretni moment i samim time ne ide kako treba. Drugi nacin koji sam otkrio kako da vuce normalno je da par sekundi držim gas na oko 2-2,5 tisuce okretaja , onda kada ga stisnem ide odmah normalno jako i u drugoj brzini, pa nadalje. Maksimalnu brzinu moze postici,nije da zaglavi na recimo 150. Turbina je nedavno mijenjana, svi filteri promijenjeni, pa me zanima u cemu je problem?