OPEL KADETT – STALNO SE GASI

Imam Opel kadeta 91. godina 1,4 i stalno se gasi. Zamjenjena mu je pumpa za gorivo i filter goriva. Upali normalno u vožnji nakon ali 10-ak minuta se ugasi, kazaljka brzine jednostavno pocne padati, ne prima gas i ugasi se, nakon toga se jedno vrijeme nece upalit, a nakom 15-ak min. upali ali poslije se opet ugasi. U servisu su mi provjeravali da li baca iskru bacao je žutu, a rekli su da treba bacati plavu iskru. Receno mi je da bi trebalo ocistiti fergazer i da je možda zbog smeca u gorivu ali da oni ne znaju što je tocno.

JEEP GRAND CHEROKEE – PROBLEM AUTOMATSKOG MJENJAčA

Imam Grand Cherokee 4.0 limited 1993.g sa automatskim mjenjacem. Poceo mi je vrlo teško mijenjati brzine, a nakon desetak minuta, kada sam stao na semaforu, nije više htio krenuti. Motor radi i postiže obrtaje kao da je u "leru" iako je u položaju "D". Kad ga ugasim i nakon par sekundi ponovo upalim, normalno krene (ili naprijed ili unazad-ovisno o položaju mjenjaca) oko 20-30 metara, pa onda sve po starom. Motor radi, a mjenjac ne hvata. Interesira me što se desilo na mjenjacu i da li se može popraviti. Eventualno ako znate neku okvirnu cijenu popravka.

RENAULT SENIC – VENTILATOR

Vlasnica sam renault scenica 1999g. 1.6 16v imam problem da nakon gašenja motora, vozilo stoji cca 10 min ukljucuje se ventilator i radi stalno bez iskljucenja. Tek kad upalim motor nakon par sekundi ventilator se iskljuci. Napominjem da je temperatura bila viša na termometru nego nakon gašenja motora i takoder padne u roku par sek. na radnu temperaturu.

SKODA FELICIA – NE PALI SE LAMPICA GRIJACA

Škoda Felicia LX Diesel iz 2001. Kad dam kontakt, ne upali se lampica grijaca i nakon 15ak sekundi verglanja ili iz druge uspijem upaliti. Probao sam kratko spojiti +pol akumulatora na grijac, držati par sekundi i upaliti i pali odlicno. Pratio sam žicu koja dovodi napon na grijac, ide s grijaca negdje u instrument tablu, možda je problem u nekakvom elektronskom prekidacu koji pusti struju prilikom okretanja kljuca ili sl.,

FORD FIESTA – PROBLEM PALJENJA

Prije svega unaprijed hvala na trudu uloženom za odgovore na pitanja ljudi koji nemaju dovoljno znanja a ni novaca da bi utvrdili svaki sitni detalj na automobilima.
A sada pitanje: Radi se o Ford Fiesti 1.8 D iz 1994.Prije nekoliko dana se javio problem s paljenjem. Auto nikako ne pali, i nakon grijanja (do trena kada se cuje relej) vergla po 5-7 sec, i upali iz drugog pokušaja (isto ne baš na prvi zub). Napominjem da su ovih dana bile nesnosne vrucine, pa mi iz tog razloga cudno. Danas namjeravam testirati grijace da vidim da li su ispravni, no ukoliko se ispostavi da su u redu što bi moglo biti uzrok? Napominem da se problem javio u kratkom roku (zadnjih par dana). Ima li smisla na taj motor ugradivati nepovratni ventil ispred Bosch pumpe?

OPEL KADETT E – VENTILI ?

Imam kadett E 88.g. i cuje se kao da ima diesel motor.Bio sam kod mehanicara i kaže da su to ventili da bi ih trebalo tokariti pa me zanima vaše mišljenje i kakav je proces popravka, te kolko od prilike bi to trebao platiti?