RENAULT TWINGO – FILTER KLIME ??
Gdje se na Renault Twingu 1.2 16 V 2003 god. nalazi filter klima uredaja. Svako koliko kilometara (ili vremena) je poželjno promjeniti motorno ulje. Vozilo se vozi samo u gradu na relacijama kracim od 5 km.
Gdje se na Renault Twingu 1.2 16 V 2003 god. nalazi filter klima uredaja. Svako koliko kilometara (ili vremena) je poželjno promjeniti motorno ulje. Vozilo se vozi samo u gradu na relacijama kracim od 5 km.
Na Vašu stranicu sam slucajno naišao pokušavajuci možda naci rješenje mog problema, bez obzira na odgovor citajuci je mogu Vas samo pohvaliti.
Imam Peugeot 206 1.1XR 1999.god. i prije par tjedana mi se pocelo javljati cukanje i trokiranje, ali zna bez razloga prestati i raditi normalno. Auto je za to vrijeme bio malo vožen i ponovo se javilo i naravno otišao sam na Peugeotov servis u Karlovcu i oni kažu da je sve ok komp.dijag. ništa ne pokazuje ,uzmem auto i nakon kilometra to se javi ponovo vratim se na servis oni više ne rade i ne žele ni sjesti u auto i probati nego da dodem sutra, naravno ponovo dijag. plati itd.Navodno oni sumnjaju na svjecice (nove su i originalne i to sam im rekao) ili bobinu, ali njima kompjuter ništa ne pokazuje i oni neznaju ,a ja bih to trebao svaki puta platiti.Da li je moguce da te njihove Sagemove bobine mogu možda imati napon na svjecicama pa ga gubiti ?
Imam rabljeni fiat punto 1,9 jtd trebao bi napravit servis pa me zanima što sve treba napravit auto ima 90 tkm, zanima me što se sve radi i na redovitim servisima?
Vozilo u pitanju je opel astra 1.6, poluajnspric, 1995 god. Prošli vikend mi se nakon ugradnje audio uredaja desilo da se nedugo nakon ugradnje upalila žuta lampica, sistema za ubrizgavanje i autu su opali obrtaji u leru sa normalnih 800 na 500 i ispod. Nakon toga sam otišao kod mehanicara koji je procistio sistem ubrizgavanja.Dešava se sljedece, nakon što je namjestio obrtaje ponovo na normalu, auto savim normalno radi ali se nakon nekog vremena u vožnji upali ponovo lampica. Bio sam u ovlaštenom servisu na dijagnostici ali aparat ne izbacuje nikakvu grešku. Majstor u ovlaštenom servisu je rekao da je u pitanju necistoca goriva ali pošto aparat ne ocitava grešku da nije ništa ozbiljno i da oni ne mogu naci kvar ako postoji isti.
Ja sam trenutno na moru i auto (Audi A4 1.6 1996.g.) mi je cijeli dan na suncu. Danas mi nije htio upaliti iako uvijek pali odprve. Cuje se samo neko lupkanje iz prostora gdje su osiguraci i releji. Jedva sam zatvorio stakla na struju i vrata na daljinsko zakljucavanje. Dali je u pitanju akumulator ili relej? Akumulator pokazuje da ima struju (suho punjenje) iako se svi instrumenti ponašaju kao da uopce nema struje u akumulatoru.
Vozim Hondu Civic 1996. godina i udarila sam sa zadnjim desnim kotacem u rinzol. Nakon pregleda dobila sam odgovor da su mi otišli selen i ležaj.. Molim da mi objasnite kako se to mijenja i da li moram nakon popravka otici na špur. Malo i guma stoji nakoso..Vilica?? Znate li koliko koštaju svi ti dijelovi?