FIAT PUNTO 55 – OPRUGA OVJESA

Vozim Punto 55 98god 121000 km ugraden plin s toroidalnom bocom bruto kapaciteta 43,5l, plin je ugraden prije nešto više od godinu dana.
Kada sam išao provjeriti ispravnost amortizera primjetio sam da auto visi na stražnju stranu. To sam primjetio prije neka dva mjeseca.Nakon svajetovanja s mehanicarom rekao mi je da su vjerojatno serijske opruge jako oslabile te da bi ih trebao zamijeniti, kao i amortizere. Kako sam vec duže vremena razmišljao o tome da auto spustim, narucio sam set opruga APEX koje spuštaju 30-35mm kako ne bih morao mijenjati sva 4 amortizera, i kako bi auto zadržao prakticnost, amortizere za koje sam se odlucio su kayaba gas-a-just. Pri mjerenju auta sa serijskim oprugama ustanovio sam da je "pao" za nekih 30-40mm.
Nakon što sam promijenio opruge i stražnje amortizere problem je ostao, auto je ponovno straga niži nego naprijed te se ponovno nalazi na cca 20mm od odbojnih gumica opruga.Razgovarao sam s više mehanicara i niti jedan ne smatra da je problem vezan uz plinsku bocu jer je ona napunjena teška oko 19kg.Ne vidm da je riješnje stavljanje serijskih opruga straga kada je problem jednak.Auto je dva puta mora biti razvlacen jer sam nažalost imao sudare gdje je stražnji dio kao i šasija nastradala, drugi puta je sudar bio s ugradenim plinom, oba puta je dobro popravljeno.

FIAT BRAVA – KLIMA I TEMP.MOTORA ?

imam fiat bravu 1.6-16v- 2000.godina
problem se javlja kada ukljucim klimu u autu, tada nakon kraceg vremena temperatura skoci do crvenog polja, a kada klimu iskljucim tada se temperatura motora vraca na normalu

PEUGEOT 206 – CUDAN ZVUK

Vlasnik sam vozila Peugeot 206, 2001 god, sa prijed;enih 75 000 km. Od nedavno sam primjetio cudan zvuk koji dolazi iz smjera prednjeg ovjesa.Zvuk se manifestira kada krecem u lijevo ili desno i cuje se kao lagano škripanje (kao otvaranje nepodmazanih vrata) ili kao zvuk istezanja jako nategnutog konopca. Kada krecem ravno taj zvuk se ne cuje. Isto tako, manifestira se kada prelazim neravnine, rupe i dr. te se onda cuje više kao klapanje metal od metal. Amortizere sam promjenio prije otprilike 18. mjeseci.
Da li Vi servisirate Peugeot vozila? Ako bih se odlucio da li bih mogao kod vas servisirati vozilo?

OPEL ASTRA G – NE PALI NA SUNCU

Vozim Astru G 99. godište 1.2 benzin. Problem se javlja kada auto ostane "na suncu" odnosno kada su visoke temperature. Jednostavno nece da starta,vergla,ali upali tek iz 10-20 puta. Juce su bile izrazito visoke temperature i oko 16 h nisam uspio pokrenuti vozilo. Medutim, jutros sam je upalio iz prve. E sada na šta sumnjam. Nemam sliku da vam pokažem,ali prijašnji vlasnik ili neko prije njega je nešto premoštavao sa crijevima koja idu od rezervoara do motora (to su ona tri plava plasticna crijeva). Kod mene su, izgleda, skinuli jedno i napravili neki baypas. Sve to radi fino i potrošnja i vuca, ali se to dešava na višim temperaturama. Napravili su nešto kao metalne racve koje dva crijeva iz rezervoara spajaju u jedno i onda sa 10 cm gumenog crijeva (poprilicno tvrdo,ali ipak gumeno) taj dio spajaju sa odvodnim plavim crijevom u motor. E sada,pretpostavljam da tih 10 cm crijeva omekša i pravi problem dovodu goriva ili pritisku.

PEUGEOT 406 – UDARAC U BANKINU

Vozim Peugeot 406 1.8,16v 1997 god!Prilikom udarca u bankinu prosjekao sam gumu,odma sam kupio obje nove i napravio optiku.Medjutim,auto mi od onda cijelo vrijeme vuce u lijevo,iako je optika odlicna!Sada smo ustanovili da je savijena lijeva vilica,odnosno majstori kojima je trebalo 2 mjeseca!Da li je potrebno mjenjati vilicu ili ne?jedni kažu ako je optika ok. da ne treba a drugi da treba.Da li je kugla uprešana zajedno sa vilicom ili se može odvrnuti?Da li ju je problem sam zamjeniti?Koliko je pametno staviti polovnu?Nova je 1600kn a polovnu sa našao za 350kn,ta razlika mi puno znaci.

AUDI A3 – TROM JE

Prije par dana kupio sam audi a3 1.8,96g .125ks,prijašnji vlasnici su gospodin od 70god i žena od 50god,da li je moguce da je auto samo zagušen ili je problem u necem drugom, naime prilikom kretanja auto nekada slabo krece tj. u prvoj i drugoj brzini do 3000 okretaja je nekako trom, a poslije radi normalno,to se dogada bilo klima upaljena ili ne,zna se dogodit i kad se prebacuje iz 3 u 2 brzinu! to se najviše dogadja dok upalim auto ,ali nekad se zna dogodit i u toku vožnje,i nakon što ga malo propušem zna radit normalno ! mislim da bi auto od 125ks morao puno bolje vuci i ubrzavat! zamolio bih vas ako mi mozete dat neki savjet o cemu se radi!