OPEL ASTRA 2,0 DI, AUTOMATIC – SLABO VUčE

Molio bih Vas da pokušate odgovoriti na pitanja u vezi mojeAstre 2,0DI automatik.
Kad upalim motor auto vrlo slabo vuce tako da se ne može uspeti uz kosi prilaz iz garaže.Broj okretaja pri tome ne prelazi 2000.Ako stavim u ler i pritisnem gas do kraja , broj okretaja motora se povecava do oko 3500 ,a zatim nakon odprilike 2 sekunde skoci na 4200 okretaja ali se upali znak elektronike.Auto ide malo bolje ,iako se osjeti da nije sasvim u punoj snazi.Tek nakon 5-10 minuta znak elektronike se ugasi i auto proradi potpuno normalno.

OPEL ASTRA 1,7 DTI – CUKA

U posjedu sam Astre 1.7 DTI iz 2001. godine (ISUZU motor), koja je prešla 78.000 km. Nedavno mi se pri vožnji s vecim opterecenjem (uspon pri broju okretaja oko 3000 i veca brzina) auto poceo «cukati» nakon cega se upalila lampica koja oznacava mehanicki kvar (s oznakom kljuca). Smanjenjem brzine i spuštanjem broja okretaja, lampica se ugasila. Nakon toga, iducih mjesec dana javlja mi se i dalje povremeno «cukanje», pod raznim opterecenjima i režimima rada motora. U meduvremenu je promijenjen senzor protoka zraka i senzor okretaja radilice, jer je kompjuter u servisu ocitao kvarove na istima. Kako se stanje nije znacajnije promijenilo, zanima me što bi od mogucih kvarova moglo još prouzrokovati ovaj problem?

FIAT PUNTO – GRGOLJENJE IZ GRIJANJA

Imam Fiat Punto 1,2 iz ´96. Nedavno je pomješao ulje i vodu, brušena je glava i promjenjene su brtve. Auto vuce i radi normalno ali mi ponovo nestaje rashladne tekucine. Na auspuhu se ne vidi bijeli dim i sve izgleda normalno ali mi se u kabini iz grijanja cuje nekakvo grgoljenje. Kao da netko pretace vodu. Ispod auta se ne vide nikakvi tragovi tekucine pa predpostavljam da su crijeva u redu. Termostat se pali normalno.

CITROEN XSARA – REDOVNI SERVIS

Zamolio bi Vas za informaciju ustvari vieše informacija , o automobilu Xsara 1.4 HDI limuzina koja je sada zamjenila moj raniji osobni automobil , pa Vas molim da mi odgovorite na nekoliko upita : 1. Xsara ima predenih 91.000 km., i sada je potrebno obaviti servis , jer ce sada u 7. mjesecu proci godina dana od zadnjeg servis , molm Vas da mi odgovorite što je sve potrebno obaviti na servisu i koliko ce me otprilike takav servis koštati , i dali je potrebno mjenjati pogonsko remenje i kada se ono treba mjenjati na kojoj predenoj kilometraži , znam da kada se radi o cijeni da je teško odgovoriti, ali mi neki se moramo pripremiti za troškove ,a s obzirom da imam prvi puta takav automobil nemam s njegovim troškovima održavanja orjentaciju .
2. Molim Vas da mi u ovom drugom mojem pitanju pojasnite princip rada HDI motora i što znaci HDI .
3. Molim Vas da mi i odgovorite u ovom mom slucaju u vezi servisa koliko je vrema potrebno da se obavi kod Vas servis i mogucnosti placanja istog.

RENAULT CLIO – ZAMJENA KOCIONOG ULJA

Htio bih izmjeniti kociono ulje, disk plocice i zadnje kocnice.
zanima me:
- kako ispustiti ulje iz kocionog sustava ?;
- koje ulje sipati nazad ?;
- kako odzraciti kocioni sustav ?;
- koje vrste disk plicica idu na CLIO II ?;
- koje vrste zadnjih kocnica idu na CLIO II ?;

FIAT TIPO – KOJE ULJE ?

Skracuje li vijek turbine mineralno ulje (koje ima oznaku "turbo diesel") i jeli obavezno sipati samo sinteticko ulje u turbo motore? Po mom mišljenju ne, ali neki me uvjeravaju u suprotno, pa sam trenutno za svaki slucaj na "sintetici" koja je malo preskupa za stariji motor koji uz to voli i "popiti" ulja, pa ga treba dolijevati.Drugi dio pitanja vezanog za ulje i turbo je smiju li se u turbo diesel sipati aditivi protiv dimljenja, tj. povecane potrošnje ulja?