PEUGEOT 405 – KUPLUNG

Posjedujem vozilo peugeot 405i godina proizvodnje 1992 god 1580 kubika broj šasije VF315BBD270555870 predeno 204.000 km.
Prije 3 godine ugradio sam kvalitetan kuplung set SACH sa garancijom 2 godine ili 100.000km sa kojim sam od ugradnje prošao 24.000 km.
Od samog pocetka kuplung je bio tvrdi nego inace, a nakon 1 godine otkinuo se plasticni natezac sajle na pedali kuplunga.To se ponavlja sada svake godine./ OSTANEM BESPOMOCNO NA CESTI / /
Sad se pojavljuje sljedeci problem kod kretanja auto cuka a motor se trese.

PEUGEOT 307 – ZABRINJAVAJU ME ZVUKOVI

Imam Peugeot 307, 2003. g. Cesto mi se u pocetku vožnje javlja kod punog motanja volanom udesno puckatanje sa te strane. To obicno prestaje kod duže vožnje. Takoder sam primjetio da mi se ponekad kod punog motanja ulijevo javlja neko micanje ispod tepiha nogu vozaca. Možete li mi otprilike reci o cemu se radi? Bio sam u Peugeotovom servisu i auto je prošao kontrolu uredaja koji vjerojatno mjeri ponašanje vozila. Test je bio u redu, ali me i dalje zabrinjavaju zvukovi.

BMW 318 – LUPANJE

U posljednje vrijeme su mi se poceli javljat lupanja u stražnjem djelu kad dodajem ili otpuštam gas( 2 i 3 stupanj). Digao sam zadnji kraj, i primio za kotac, te ga poceo micat ljevo-desno. Po meni metalni zvuk dolazi iz diferencijala. Kako mi je vozilo staro 21 god, ocito je vec dif. istrošen.Što bi trebalo promjenit u samom diferencijalu? Vozilo je BMW 318 i, E30.

OPEL CORSA – BRISALI GREŠKU, ALI….

Poštovanje i svaka cast na ovoj stranici. Imam opel corsu 1.2 '03 god. i prije godinu i pol upalila se lampica od ispušnih plinova. Otišla sam u opel servis i restartali su elektroniku od auta i lampica se ugasila, medjutim prije otprilike godinu dana se ponovo upalila i u servisu su opet restartali elektroniku i ugasila se. Samo 3 mjeseca od toga ona se opet upalila i naravno opet su restartali i ugasila se, da bi se poslije mjesec dana opet upalila. Taj put su nas uputili drugom majstoru jer nisu imali neki kabel. Taj drugi je stavio tester i pokazalo je da je lambda sonda, medjutim on je i izmjerio ispušne plinove koji su bili u redu pa je restartao elektroniku i rekao da se vratimo ako se ponovo upali. Naravno možete predpostavit da se do mjesec dana ponovo upalila i tada je odlucio promjeniti lambda sondu. Prije nekoliko dana lampica se ponovo upalila i danas smo otisli do majstora koji je rekao da on jednostavno nezna šta može bit uzrok tome jer na testeru je opet pokazalo da je lambda sonda, ali ona je nova montirana prije mjesec dana. Moram isto tako napomenuti da od kada su prvi puta restartali elektroniku auto je poceo slabije ici i troši više goriva i kao da je zagušen da ima neku blokadu.

RENAULT CLIO – SERVO URE?AJ KOCNICE

Kupio sam Renault Clio 1,4 75 KS ( 2000. god. ) prije nekih 3 mjeseca. Do sada nisam imao nikakvih vecih problema (koga god sam pitao svi hvale taj auto i taj motor). Medjutim, unazad 2,3 tjedna poceo mi je "skakati" ler gas kada upalim auto, odnosno kada sam u brzini na semaforu. Kad se auto zagrije, vecinom prestane "divljanje" okretaja motora. Prošli tjedan se pojavilo odredjeno pištanje kod kocnice, u servisu su mi rekli da mi je otišao lonac serva i da su problemi s okretajem motora vjerojatno zbog toga, da zamjena košta 2.400 kn, bez ruku. Zanima me da li postoji zamjenski dio, odnosno, da li se može staviti polovni? Da li je taj lonac serva povezan sa servom volana? Imam i Opel Corsu 2002 god i na njoj se volan puno lakše okrece; da li je i to možda posljedica kvara na loncu serva?

AUDI 80 – ULJE NA PUMPI ZA GORIVO

Vlasnik sam audija 80 1991.godina, motor 1600 benzonac klasicni(fergazer i razvodnik paljenja) kod kojega se u zadnje vrijeme pojavljuje ulje na parkirnom mjestu. Auto je prešao 225.000 km.Prilikom mog detaljnijeg pregleda uocio sam tragove ulja na pumpi za gorivo, a radi se kako Vi to zasigurno znate o klasicnoj pumpi.Pokušao sam malo dotezati vijke kojima je ista ucvršcena za blok motora no curenje se i dalje nastavlja.U jednom nevezanom razgovoru saznao sam da pumpa od goriva na sebi ima rupicu kroz koju kada oslabi motor ulje pod pritiskom kompresije izbija vani.Uistinu ponovnim pregledom utvrdio sam da ulje izbija na vec pomenutu rupicu na pumpi.