VW GOLF III – KUPLUNG

ŽELIM DA POSTAVIM PITANJE U VEZI GOLFA MODEL 3.MIJENJAO SAM LAMELU NA SVOM AUTU( GOLF 3 DIZEL GODINA PROIZVODNJE 1995.OBICNI JE NEMA TURBA.) RAZLOG MIJENJANJA JE BIO OTEŽANO UBACIVANJE U RIKVERC I U PRVU BRZINU.NAKON PROMJENE LAMELE SA PROMJENAMA BRZINA NEMAM PROBLEMA SVE DOK NE PREBACIM U RIKVERC (BEZ PROBLEMA NE KAO PRIJE)
ONDA TEŠKO PREBACUJEM U PRVU BRZINU.DA LI JE GREŠKA U POSTAVLJANJU LAMELE ILI JE NEŠTO DRUGO.

RENAULT SENIC – IDE SAMO 70 KM/H

!IMAM RENAULT SCENIC1.4 BENZINAC.1999 GODINA.AUTO MI SLABO HVATA GAS I MAKSIMALNO MOŽE POTEGNUTI SEDAMDESETAK KM. NA SAT.BRZO MU SE DIŽE TEMPERATURA PA SMO PRIVREMENO PRESPOJILI TERMOSTAT TAKO DA MOTOR HLADI BEZ NJEGA NO TEMPERATURA SE I DALJE DIŽE PREBRZO A GAS I DALJE SLABO HVATA.DA LI JE MOGUCE DA JE PROBLEM U PUMPI ZA DOVOD GORIVA?

OPCI SAVJETI – LIJENI START

Svaka vam cast na ovom volonterskom poslu. Po drugi put vam pišem. Ovaj put je razlog ovaj: na hladan motor anlaser ima jako lijen start. Ostavlja dojam da je akumulator na granici snage ili vec iscrpljen. Medutim sa dodatnim "verglanjem" kao da se probudi i snažnije zavrti motor. Paljenje mogu ponoviti desetak puta (upalim-ugasim) i svaki put je anlasovanje snažnije, što bi trebalo iscrpiti bateriju, ako se ne varam. Inace svaki put i upali, tako da sa te strane nemam problem. Zanima me da li je to nagovještaj nekog kvara ili je možda baterija pri kraju (original Opel suha baterija). LED lampica na njoj, cini mi se nema nikakav sjaj, ili je jedva zelen. Motor je 1,0 12V. Ulje je Valvoline 10W-40 super synt, filteri su nedavno promjenjeni.

CITROEN XSARA PICASO – BSI

Imam xsaru picasso 2,0 HDI 90 KS i ne radi mi klima i ventilator kabine.Bio sam u citroenovom servisu i oni su mi rekli da je pregorio BSI.Molim vas strucan savjet jer mi je taj BSI preskup,možda je samo relej pregorio.

SEAT CORDOBA – PALJENJE VENTILATORA

Imam neka pitanja za koja se nadam da cete mi moci odgovoriti. Naime prije 3 mjeseca kupio sam SEAT Cordobu Vario, 99 godište, 1.4 motor 60 KS sa 92000 prijedenih kilometara. Primjetio sam da mi se ventilator za hladenje pali vec nakon otprilike 3km obicne vožnje, i kad ugasim auto on nastavi raditi još oko 1 minutu i onda se ugasi. Kazaljka na instrumentu za mjerenje temperature, dode do srednje crtice i onda se pali ventilator. Napomenio bih da kazaljka nikad ne prelazi srednju crticu. Brine me to što se tako brzo zagrijava, a provjerio sam ne gubi nigdje tekucinu, odnosno ne manjka antifriza u posudi sa rashladnom tekucinom.
Zanima me još i dali se pri promjeni zupcastog remena na navedenom autu mijenja i vodena pumpa. Molio bih vas da ako ste imali iskustva sa ovim tipom motora kažete svoje dojmove, mane i nedostatke, jer sam nacuo svakake price, pa me zanima jel išta od toga tocno.

OPEL CORSA – SKRACENICE ?

Poštovani gospodine javljam se u vezi problema s Opel Corsom 1.7. di 2003g., prošli put ste mi naveli da je cod P370 vezano uz ožicenje (elektricni vodovi) ili sensor CKP/RMP/CMP te ECM centrala .
Ja bi vas zamolio ako možete ove skracenice da mi malo bolje objasnite to bi mi uvelike pomoglo .Hvala na dosadašnjim odgovorima !