DAIHATSU CHARADE – STEZANJE VIJAKA GLAVE

Imam Daihatsu Charade 1.0TD koja ne želi upaliti. U posudi za vodu za kiler nalazi se talog ulja, bregasta osovina je pocela dobivati boju hrde. Sumnjam da je uzrok pregorjeli dihtung glave. Moje glavno pitanje je: Kojim momentom moraju biti zategnuti vijci na glavi ovog motora i kojim se redosljedom stežu?

SEAT CORDOBA – POVECANJE SNAGE

Vlasnik sam seat cordobe cupe 2,0 16v 110kw ABF motor. Dali mi mozete dati savjet kako da povecam konjažu na svom motoru te dali bi štetilo staviti low turbo te možete li mi dati tehnicke podatke od tog auta. Auto je 98g ima full opremu.

FIAT PUNTO 1,2 – LETVA VOLANA

Vozim Punto 1.2, 99 god. sa servo upravljanjem.Na manžeti slini ulje od serva i majstor kod kojeg sam bio je rekao da je otisla letva volana.Zanima me,da li reparirati ovu istu ili kupiti polovnu za manje novaca i sta tocno podrazumijeva reparacija.koliko se još mogu tako voziti i koji je rizik?

BMW E-30 – ZAMJENA SELEN BLOKOVA

Kako se mjenjaju selen blokovi na BMW u E30?. Dali je potrebno skinuti cjeli most i diferencijal da bi se došlo do gumenih cahura? I može li se to napraviti obicnom dizalicom. Pitam vas zato, jer mi nitko nece to napraviti ispod 1500 kn, a to mi je zaista mnogo novca!

OPCI SAVJETI – NISKOPROFILNE GUME I TUNING

PRVO SVE POHVALE ZA STRUCNOST I POZNAVANJE PROBLEMATIKE. MOLIO BIH VAS DA ODGOVORITE NA PITANJE KAKO PROMJENA TVORNICKO PROPISANIH GUMA NISKOPROFILNIMA I BITNO ŠIRIMA UTJECE NA AUTOMOBIL, TE KAKO JE POVECANJE SNAGE MOTORA PROMJENOM CIPA OPASNO ZA TRAJNOST MOTORA.MENI OSOBNO JE OVA PROBLEMATIKA POZNATA,ME?UTIM BILO BI ZGODNO DA OVO PITANJE OBJAVITE NA INTERNETU,JER JA KOME GOD OD MLADIH OBJAŠNJAVAM GORE NAVEDENU PROBLEMATIKU,KAŽU MI DA NEMAM VEZE S TIME,A NEMAM SE NA KOGA POZVATI.
SRDACAN POZDRAV I UNAPRIJED ZAHVALJUJEM!
SLOBODAN KEVO DIPL.ING.STROJ. METKOVIC

AUDI A4 – PREGARA OSIGURAC

Imam audija A4 1.8 1995 god. prilikom paljenja vozila dolazi do pregaranja osiguraca od pumpe za gorivo tj.kada se okrene kljuc(starta) dolazi do pregaranja osiguraca i nemogucnosti paljenja vozila....dali se radi o kvaru pumpe ili releja?