VW BORA 1,9 TDI – PROVJERITI KOMPRESIJU

Nedavno sam kupio VW Boru TDI, 150KS, 2003 GOD, 98000km, mislim arg motor. Auto lepo pali, ide, ne dimi na auspuhu, ali danas sam otvorio poklopac ulja dok je auto bio na leru! Motor je promenio zvuk, a iz otvora je poceo izlaziti dim i tackice ulja su pocele da prskaju po zastitnoj plastici (mozda zbog vibracija motora) Kada sam stavio ruku iznad otvora mogao sam da osetim kako vazduh duva na gore, u ruku. Zatvorio sam poklopac, izvadio merac ulja i isto se desilo. Dim! Ne radi se o isparenju jer dim konstantno izlazi!!! Danas sam postavio thread i na americkom TDI Club forumu, i dobio sam odgovor da je normalno da TDI motori imaju kako oni to zovu "blow by" i da se "CCV system" brine za to! Ipak nisam siguran koliko su oni kompetentni da daju takav odgovor, pa se obracam vama, proverenim profesionalcima, za pomoc i objasnjenje.

FIAT MAREA – NE VERGLA

Imam Fiat Mareu 1.6 1997 god s 190000 km. S autom do nedavno nikakvih problema. Problem je slijedeci - kada se motor zagrije (pokazivac temperature u sredini) tada je auto jako teško, nekad i nemoguce upaliti. Ne vergla. Auto savršeno pali hladan. Bio sam u elektroservisu i rekli su kako je alanser ok, nego ga je potrebno premostiti jer se koncepcijski nalazi na lošem mjestu. Molim Vas informaciju u cemu je potencijalni kvar.

VW GOLF III – GORIVO ?

Zanima me jedna informacija vezana uz razliku goriva izmedu diezela i eurodiezela.imam(gofa3,19tdi,81kw,96g)tocim u njega samo eurodiezel,dali bi mogao tociti i obican diezel?Šta bi se dogodilo kada bih u njega ulio 20-tak litara obicnog diezala(u prazan rezervoar)?koje su moguce posljedice?

RENAULT MEGANE – TRESE SE RUCICA MJENJACA

Vozim Megane 1.4. 16V iz 99. godine, auto je prešao 139000 km.
Kod davanja ili oduzimanja gasa rucica mjenjaca se trese i osjecam da se vrši pritisak na mjenjac, te kad auto radi u leru osjecaju se vibracije.
Molim za pomoc.

RENAULT MEGANE – NEGDJE CURI ULJE

Vozim renault megana 1.6 alize 1999 16 ventila, curi mi ulje negdje na zadnjem dijelu motora ispod karburatora, to je samo moja pretpostavka i videnje jer ulja ima svugdje i sljeva se dole na plasticnu zaštitu motora . Nedavno sam primjetio pri kretanju u prvoj brzini neko neobicno krcanje ili kao da mi poluosovina proklizava ,dakle da li je moguce da ulje koje curi može dospjeti u kvacilo i da kvacilo proklizava,i da li je to problem kvacila? Taj problem se dešava samo kada je motor pod normalnom radnom temperaturom inace kada je hladan to se ne cuje.

MERCEDES E220 DIZEL – TERMOSTAT

Molim Vas opet za pomoc, 1.Koja je radna temperatura motora u mercedesa E 220 Disel, 70 kw 1996.g. (okac)?
2. Koje toplotne vrijednosti mora biti termostat, a koje termoprekidac?
3. Gdje se nalazi termostat u narecenom vozilu?