OPEL KADETT – SAGA O RAZVODNIKU PALJENJA
Svaka vam cast na ovoj stranici, i samo tako nastavite.
Vlasnik sam Opel Kadett GSi sa motorom 1,8 ajnspric (85 god. 85KW/115KS). Problem je sljedeci:Prije petnaestak dana navecer parkiram auto pred vikendicom sasvim normalno, dakle kao i obicno. Sutradan ujutro hocu da krenem kuci, sjednem u auto i upalim. Nakon nekoliko sekundi auto se ugasi, i poslije toga nema sanse da se upali. Vergla, ali ne moze da sastavi.Pozovem mehanicara, on pregleda i kaze da je problem u struji, te da zovnem elektricara. Pozovem elektricara, on pregleda vozilo i otkrije da je pregorio razvodnik (BOSCH elektronski razvodnik sa crvenom razvodnom kapom) i kaze da sam ja jedan od milion kome je pregorio razvodnik jer taj dio rijetko strada.Sutradan kupim drugi razvodnik, dodje elektricar i ugradi ga i auto radi. Nakon dva dana auto se ugasi u voznji, i ja ponovo pozovem elektricara, on opet otkrije pregoreni razvodnik. Ja ga pitam zasto opet, on kaze da je taj drugi razvodnik vjerovatno bio los (uzet polovan), pa je slucajnost da i on pregori.Ja odem korak dalje, tj. kupim nov razvodnik, ugradimo ga i opet isto. Da ne duljim, u ovih petnaest dana zamijenio sam cetiri razvodnika, i problem nije rijesen.Promijenio sam majstora, odem u Opelov Servis, tamo urade dijagnostiku (onoliko koliko je moguce na mom autu), i ne otkriju nista osim pregorjelog razvodnika. Upute me u neki elektricarski servis ( ja zivim u Sarajevu, pa ne navodim imena), tamo postavim nov razvodnik i oni vrse ispitivanja puna dva dana, da bi treci dan rekli da je problem u tome sto nije bio pravilno podesen kut paljenja i faza motora i da su zbog toga bili problemi. Oni su to kao podesili, i ja sav sretan, ali avaj, sutradan opet ista prica. Kupim jos jedan razvodnik i odem kod treceg elektricara, on kaze da je najvjerovatnije negdje kratki spoj u instalacijama, izvrsi pregled i naravno ne otkrije nista. Odem i kod cetvrtog elektricara, on kaze lambda sonda(?!?), odnosno kompjutercic koji kontrolise rad lambda sonde, sljedeci kaze da je problem u glavnom kompjuteru, te zamjenim i ta dva dijela, ali i ovaj razvodnik pregori.Stvarno vise ne znam kome da se obratim, dao sam brdo novca, a problem nije rijesen. I jos nesto, obisao sam preko 30 servisa i velikih i malih, ali kada vide da je vozilo sa ajnspric motorom, svi bjeze od toga. Zasto? Zar je ajnspric toliki bauk? Nadam se da cete mi vi barem malo pomoci, odnosno da cete me uputiti na pravi put. Stalo mi je do mog auta, iako on realno ne vrijedi mnogo. A dosad me je slusao bez ikakvih problema, nikad me nije ostavio na putu, nikad nije imao problema ni sa cim, redovno je odrzavan.