OPEL KADETT – PROBUŠEN SPREMNIK GORIVA

Probušen mi je spremnik za gorivo na Opel Kadetu 1.4 91. god., može li se pokrpati ili je potrebno nabaviti drugi (novi ili rabljeni)?
Koliko otprilike moram izdvojiti novaca za popravak, a koliko za drugi rabljeni?

ALFA 145 – DAVAC IMPULSA

Imam Alfu 145 – 1.4 Boxer god.1995 i prestao je da radi mjerac brzine,iz pitanja koja su postavljali drugi shvatio sam da bi moglo da bude do uredaja koji se nalazi na mjenjacu koji daje inpuls mjeracu brzine ili da je u kvaru sam sat na instrument tabli.Ostali uredjaji na instrument tabli uredno rade(obrtomjer,pokazivac goriva,temperature).Kako da ispitam šta je u pitanju sat ili uredaj koji daje impuls satu na instrument tabli,gdje se preciznije nalazi taj uredaj na mjenjacu i kako da ispitam njegovu ispravnost.

OPEL KADETT – SAGA O RAZVODNIKU PALJENJA

Svaka vam cast na ovoj stranici, i samo tako nastavite.
Vlasnik sam Opel Kadett GSi sa motorom 1,8 ajnspric (85 god. 85KW/115KS). Problem je sljedeci:Prije petnaestak dana navecer parkiram auto pred vikendicom sasvim normalno, dakle kao i obicno. Sutradan ujutro hocu da krenem kuci, sjednem u auto i upalim. Nakon nekoliko sekundi auto se ugasi, i poslije toga nema sanse da se upali. Vergla, ali ne moze da sastavi.Pozovem mehanicara, on pregleda i kaze da je problem u struji, te da zovnem elektricara. Pozovem elektricara, on pregleda vozilo i otkrije da je pregorio razvodnik (BOSCH elektronski razvodnik sa crvenom razvodnom kapom) i kaze da sam ja jedan od milion kome je pregorio razvodnik jer taj dio rijetko strada.Sutradan kupim drugi razvodnik, dodje elektricar i ugradi ga i auto radi. Nakon dva dana auto se ugasi u voznji, i ja ponovo pozovem elektricara, on opet otkrije pregoreni razvodnik. Ja ga pitam zasto opet, on kaze da je taj drugi razvodnik vjerovatno bio los (uzet polovan), pa je slucajnost da i on pregori.Ja odem korak dalje, tj. kupim nov razvodnik, ugradimo ga i opet isto. Da ne duljim, u ovih petnaest dana zamijenio sam cetiri razvodnika, i problem nije rijesen.Promijenio sam majstora, odem u Opelov Servis, tamo urade dijagnostiku (onoliko koliko je moguce na mom autu), i ne otkriju nista osim pregorjelog razvodnika. Upute me u neki elektricarski servis ( ja zivim u Sarajevu, pa ne navodim imena), tamo postavim nov razvodnik i oni vrse ispitivanja puna dva dana, da bi treci dan rekli da je problem u tome sto nije bio pravilno podesen kut paljenja i faza motora i da su zbog toga bili problemi. Oni su to kao podesili, i ja sav sretan, ali avaj, sutradan opet ista prica. Kupim jos jedan razvodnik i odem kod treceg elektricara, on kaze da je najvjerovatnije negdje kratki spoj u instalacijama, izvrsi pregled i naravno ne otkrije nista. Odem i kod cetvrtog elektricara, on kaze lambda sonda(?!?), odnosno kompjutercic koji kontrolise rad lambda sonde, sljedeci kaze da je problem u glavnom kompjuteru, te zamjenim i ta dva dijela, ali i ovaj razvodnik pregori.Stvarno vise ne znam kome da se obratim, dao sam brdo novca, a problem nije rijesen. I jos nesto, obisao sam preko 30 servisa i velikih i malih, ali kada vide da je vozilo sa ajnspric motorom, svi bjeze od toga. Zasto? Zar je ajnspric toliki bauk? Nadam se da cete mi vi barem malo pomoci, odnosno da cete me uputiti na pravi put. Stalo mi je do mog auta, iako on realno ne vrijedi mnogo. A dosad me je slusao bez ikakvih problema, nikad me nije ostavio na putu, nikad nije imao problema ni sa cim, redovno je odrzavan.

RENAULT MEGANE 1,5 DCI – POGREŠNO GORIVO

Imam Renault Megane 1,5 DCI 60 Kw (2005) i danas sam zabunom umjesto dizela tankala bezolovni benzin 95.Nakon par kilometara auto je poceo povremeno štucati,ali je i dalje vozio.Zaustavila sam auto i tek tada shvatila moju grešku.Raspitivala sam se kod prijatelja laika i dobila uglavnom zabrinjavajuce informacije o mogucim kvarovima .Molim Vas lijepo informaciju o mugucim kvarovima odnosno što najgore mogu ocekivati?Da li je potrebno auto voziti u ovlašteni servis ?

HYUNDAI ACCENT – PLAVI DIM IZ AUSPUHA

kao prvo želio bih vas pohvaliti najbolji ste i vec ste mi jedan problem na autu riješili.
imam hyundai accent 1997.g. prešao 120.000 tkm, motor 1,3 mpi. 66kw motor je inace do sada bio dobar. prije nekih godinu odnosno 20.000 tkm rasuo mi se katalizator pa sam ga morao skinuti.
Prije nekih tjedan dana poceo mi se pojavljivati izrazito gust plavi dim iz auspuha koji je posebice izražen pri vožnji uz brdo.Taj isti dim sam primijetio kada malo žustrije vozim auto, pri višim obrtajima.Pri tome se u autu osjeti vrlo jak neugodan miris vjerojatno iz auspuha.
Molio bih Vas da mi kažete (jer živim u Sarajevu i nažalost ne mogu doci do Vas) je li taj problem ozbiljan, je li neki kvar i što bih trebao uraditi. Smijem li uopce voziti auto.

VW GOLF IV – MASNOCA NA ERG VENTILU ?

Imam golfa 4 tdi iz 99 godine(110 konja).tip motora je ahf...nedavno sam blokirao EGR ventil jer je poceo „sliniti“ i jer motor dobiva cistiji zrak.stavio sam alu limenu plocicu debljine 1mm kao „dihtung“ na onoj cjevcici koja ide sa grane na EGR.Auto se ponaša i dalje normalno i sve je u redu ali EGR i dalje pomalo slini.otkud ta masnoca?