ALFA 155 – NEPRAVILAN RAD

Imam Alfu 155 1.8. Twin Spark, 1993., 93 kw, prešla 170 tkm. Teže ga palim i kad je u leru nepravilno radi, trese se, na obrtomjer satu kazaljka naglo skace (ispod 10 do cca 25-30). Nakon minut dva takvog rada gasi se. Pak, kad je u vožnji zna strašno cukati, osim kada držim nogu na papucici gasa (oko 30 obrtomjera). To mi se u zadnje vrijeme cesto dogada. Kad sam bio u ovlaštenom servisu na dijagnostici baš tada je motor radio sasvim ok i nisu vidjeli nikakvu grešku. Takoder, bio sam kod jednog autoelektricara koji nije mogao vizualno ništa ustanoviti i poslao me upravo na dijagnostiku. Bio bi Vam zahvalan kad bi mi biste mogli odgovoriti na što da skrenem pažnju, a da izbjegnem metodu promjene odnosno kupnje 10-tak dijelova da bi metodom pokušaja i pogrešaka otkrio o cemu je rijec.

VW PASSAT 1,9 TDI – INFORMACIJA ZA SERVIS

Vlasnik sam vozila VW Passat 1.9 tdi, 1998 godina i zanima me slijedece.Naime, svaki put kada upalim auto, na instrument ploci se pojavi natpis INSP i nakon cca 15-tak sekundi INSP nestane i sve normalno funkcionira. Zanima me što je to i kako se to rješava?

VW GOLF II – POTROŠNJA ULJA

Zanima me dozvoljena potrošnja ulja kod golf II 1.6D? Znam da svako auto troši ulje ali me zanima da li je 1.5 dl na 1000 km ok i koliko troši novi golf II d. - znaci prema tvornickim specifikacijama?
Unaprijed se zahvaljujem a ova stranica vam je pun pogodak...

MERCEDES 190-E – ELEKTRICNA DIZA ?

Posjedujem mercedes 190e ,1977 ccm, 84. god, 90 kw i zanima me za što služi elektronska dizna kod sajle od gasa i dali sajla treba imat kontakt s njom ili ne, jer ako ju dodiruje gas, ima lufta prije nego uhvati okretaje a ako malo nategnem sajlu onda više ne dira diznu ali gas normalno radi. Imam još jedno pitanje, na mercedesu imam brojac okretaja koji ne radi,ako mi možete reci kako da ga vratim u funkciju.

OPEL KADET – NESTABILNO VOZILO

Problem sa upravljanjem opelom kadettom 1.3 1988 godina .
Prilikom jaceg, naglijeg skretanja vozila u desnu ili lijevu stranu javlja mi se isti problem; osjecaj nekontrole kod ulaska u zavoj sve dok gume ne uhvate tu krivinu i u tom momentu osjecaj bježanja zadnjeg kraja vozila.
Na tehnickom pregledu nije uocen nikakav luft na ovjesu ( letva spone seleni kugle..., amortizeri novi) . Bio sam na špuru koji je ok, samo su ga malo dotjerali, gume dobre, a problem ostaje i dalje.Kod ulaska u laganije zavoje taj osjecaj nekontrole se ne osjeca. Ne znam i kakvom je stanju puž i osovina volana! Kako da rješim taj problem ?

BMW 318 – DIFERENCIJAL

Može li se diferencijal reparirati? Naime, na mom BMW-u 318 i, 1986, ( 584 t. km) je poceo lupati! Ima li možda kakav aditiv ili kakvo gušce ulje?