VW PASSAT 2,0i – KOCNICE

Problem je sljedeci : Prijedem odredeni put s autom i nakon što se zaustavim disk kocnica na zadnjem kotacu na vozacevoj strani je prezagrijana i dimi se iz nje kao da se spalila,to se dogada povremeno ne stalno, (samo na tom disku) a inace normalno koci i rucna je uvjek uredno spuštena. Auto je VW Passat 2.0i iz 1990.god. Imao bih još jedno pitanje: Da li je normalno da temperatura na navedenom autu dosegne skoro i više od 105 tupnjeva i to se dogada cesto i cim auto malo duže stoji upaljen na mjestu. Hladnjak normalno radi.

MAZDA 626 – PROBLEM TEMPERATURE

Problem imam sa temperaturom u motoru. Glava motora je prošle godine obradena jer je gubio vodu i tada je i ispitana. Termostat je skinut, mada auto I dalje diže temperaturu. Ventilator se ukljucuje. Ono što mi je cudno jeste to da kada digne temperaturu i radi ventilator, hladnjak se ohladi ali i dalje ne pada stoji ista temperatura. Neki tvrde da je u pitanju dihtung a neki da je problem u hladnjaku ili pumpi za vodu.

OPEL TIGRA – PLAVI DIM

Evo imam jedna problem, opel tigra '98, prijedeno cca. 99000km, prije 1000km radena polugeneralka, dihtung glave,zupcasti remen, zatezaci, vodna pumpa, semering na radilici itd.. Problem je kad se upali motor iz auspuha izlazi plavi dim, ali samo kad ga upalim, tijekom vožnje ne.. Pa me zanima što bi to moglo bit i jeli to veliki problem..

OPEL TIGRA – KAO DA VOZIM JUGICA

Radi se o opel tigri 1.4 16 V 90 KS 97 godište ecotec motor, trošim eurosuper 98 plus na ininim benzinskama. Imam problem da mi auto kad se zagrije tj. indikator temperature prode 90 stupnjeva gubi na snagi, dam mu gasa a on sporije vuce kao da vozim jugica, ali nekad ne. Kad je hladan ide super. Bio sam na diagnostici prije dva mjeseca te su utvrdili da je lambda sonda jer je bio loš eko test i previše je trošio, palila se žuta lampica. Zamjenio sam lambda sondu, sad auto ne troši puno, oko 8 litara, , lampica se sad ne pali, ali gubi na snagi kad je auto topao. Zamjenio sam svjecice, filter zraka i goriva. Dali je u pitanju senzor protoka zraka ? Razumijem se u elektroniku pa molim vas recite kako da ispitam pojedine senzore koji bi došli u obzir zbog toga.

FORD MONDEO – PREGRIJAVA SE

Posjedujem Ford Mondea tdi 1998 god. sa kojim u posljednje vrijeme imam dosta problema. Naime voda-antifriz mi nestaje iz posude za vodu tako da od prilike sedmicno moram dosuti oko 1-1,5 l vode
( antifriza ).Nigdje se ne vide tragovi curenja vode,mehanicar koji je to pregledao provjerio je sve spojeve, kablove za vodu ,skidao je i vodenu pumpu ali nema naznaka curenja niti oštecenja,on je sa nekim instrumentom koji se stavi u otvor cepa posude za vodu provjeravao da li je slucajno otisao dihtung na glavi motora ali ni tu mu nije pokazalo da ima protoka vode ili pare u motor.Voda negdje nestaje ali nema nikakvih tragova.Takode mi se pocelo dešavati da mi se povecava - raste temperatura motora bilo da idem uz brdo ili na ravnome u vožnji kada se motor zagrije ( ponekad kazaljka temperature dode i do samog kraja ali se onda ukljuci ventilator i ohladi i kazaljka sa vrati na polovicu gdje obicno i stoji, znaci pokazuje normalnu temperaturu motora.Do sada mi se to nije dešavalo ali me buni zašto se temperatura povecava u vožnji na ravnome cim dostigne brzinu recimo preko 100-120 km na sat , onda se kazaljka temperature pomjeri izmedju sredine i kraja i nakon kratkog perioda ( 10 sec) ponovo se vrati na sredinu, predpostavljam da se ventilator ukljuci i ohladi ga , ali ne vjerujem da je to u redu.

FIAT BRAVO – TRZA I GUBI SNAGU

Fiat Bravo 1.6 sx 66kw
Prije 6 mjeseci sam ugradio plin u njega radi ekonomicnije vožnje. Pri podešavanju plina morao sam odstraniti sportski filter te ga zamjeniti standarnim jer mi u servisu nikako nisu mogli postici pravilan rad motora, a i pri brzini kada bi išao prešaltat brzinu ugaso bi se. Ne sjecam se marke plina koji sam ugradio no spaja se odma iza zracnog filtera (jeftiniji sistem). Pošto me nerviralo da sam ja morao odstraniti sportski filter a neki po forumu ga imaju pronašao sam sistem kako ga vratiti a da motor radi uredno i ne gasi se. Naime odstranio sam mu cjevi koje se spajaju na prednju masku a vode do kutije zracnog filtera jer sam smatrao da turbulencije zraka u cijevima istiskuju plin u trenutku kada se ne ubrizgava i bio sam u pravu. 2-3 mjeseca nakon toga su poceli problemi.Naime auto mi trza dok je na benzinu, ima nepravilan rad motora, osjetan gubitak snage da ne spominjem ispod 3000rpm auto je puž i cesto se zna dogoditi da kad mu stisnem malo više od pola gasa krene sa 3000rpm do 3500rpm za sec i najednom stane, gas je u podu a on se penje polagano kao da jedva dodirujem gas. Ponekad je sve u redu kao da taj problem ne postoji al mi i tada troši cca 15-20 litara neovisno o tipu i brzini vožnje. Na plinu se ponasa puno bolje, motor radi mirno, ne zastajkuje ali mi okretaji znaju padati do 550rpm i imam osjecaj kao da ce se ugasiti, u tom trenutku kada stisnem gas bilo malo ili puni okretaji stoje i uspijem ga oživiti samo prebacivanjem na benzin. Svi ovi problemi jedan dan su tu pa je sve ok 2 dana ili obrnuto i to me buni.Sa plinom sam prešao 15.000,00km. a auto je prešao 170.000,00km Otkako su se ti problemi pojavili promjenio sam lambda sondu, mjerio kompresiju koja je 17.17.16.17, u fiatovom servisu bio na dijagnostici provjeravao injektore, i njihov tlak, sve je bilo ok osim bobine koju bi sad promjenio al mi svi govore da je stvar u injektorima. Do kad mi nije trošio ovako puno benzine vozio sam ga svako malo i livao aditive svaka 3mj za cišcenje injektora i sve je bilo uredno.