OPEL FRONTERA – PROBLEM PALJENJA

Imam opel fronteru 2,5 tds iz 1997.godine prvi sam vlasnik unazad par godina imam problema s paljenjem neovisno o vremenu nekad kad je jako hladno upali bez problema a nekad nece nikako nisu grijaci u pitanju niti bosch pumpa bar tako kažu majstori a problem ostaje moj kolega koji isto ima takovu ima isti problem motor je VM ,kad upali poslije "silovanja"više ne bude problema do vece pauze izmedu dva paljenja a neko vrijeme bude sve u redu pa opet ne valja..

FORD MONDEO – TEŽE JUTARNJE PALJENJE

Nedugo sam kupila rabljeni Ford Mondeo 1,8 TD (navodno 138.000 km). Po savjetu svog mehanicara odmah sam se dala u trošak i promijenila sve remenje diskove, pakne, ulja, filtere, servisirala bosch pumpu (uz izmjenu nekog ventila) i svašta još, no svejedno prvo jutarnje paljenje nije bezbolno. Naime obavezno je „verglanje“, koje ne radim dugo, pa paljenje iz drugog pokušaja. Kasnije u danu pali puno lakše. Receno mi je da nikako ne dodajem gas dok palim, vec samo stisnem kvacilo do kraja i palim obrtanjem kljuca. Što može biti uzrok? Navodno je motor sasvim ok. Takoder sam dobila savjet, da zbog suhoce naših goriva,dodajem malo Dvotaktola, radi ocuvanja motora. To još nisam napravila. Molim Vaše mišljenje.

RENAULT CLIO – LAMPICA GRIJACA

Renault clio 1.9d, 2000 g. U vožnji mi se pali grijac i auto slabije vuce. Kad je jako vruce upali se nakon cca 5 km, a kad je hladnije (npr ujutro) nakon prijedenih 20ak kilometara! I nakon toga se povremeno gasi i pali. To traje vec oko 2 tjedna. Nikakve druge promjene u radu motora ne primjecujem! Elekticar (za kojeg mi se cini da baš i nema pojma) je mijenjao neke dijelove i zakljucio da je VALJDA kvar u kompjuteru i da ne trebam za sad nista poduzimati! Jel ja smijem (bez brige) voziti auto u takvom stanju ako je stvarno kvar u kompjuteru!?

FIAT MAREA – VENTILATORI ?

Od nedavno sam ponosan vlasnik FIAT MARA 1.9 td , ali me zanima jedna stvar napred na kileru ima dva ventilatora jedan radi nakad brže nekad sporije , ali ovaj drugi miruje i ne znam kad se on ukljucuje jedni mi kažu da je to od klime a drugi da je to sigurnosni ako se auto pocne pregrijavat pa ga jedan ne može rashladit inace za sad nemam nikakvih problema samo bi to htio znati ako ne radi ili je u kvaru da mogu poduzeti odgovarajuce mjere.

RENAULT MEGANE – ISPARIVAC KLIME

Molim Vas da mi odgovorite gdje se nalazi isparivac klime na Renaultu Megan 1.5 DCI, 2005.g. i dali ga je moguce samostalno skinuti i ocistiti odvod kondenzata.

OPCI SAVJETI – ZAJEDNICKI SABIRNIK ( COMMON RAIL )

Proucavaju tehniku motora mojeg auta, došao sam do pitanja na koje nemam odgovor. Interesira me mora li pumpa common-rail-a biti u fazi sa bregastom i radilicom. Obzirom da mi se cini kako je bitno samo da ista tlaci naftu u zajednicku cijevcicu. Ako nije u fazi, kakvi problemi mogu nastati? Zahvaljujem na prethodnim odgovorima koji su mi puno pomogli.