SEAT LEON – NESTABILNO VOZILO

Imam Seata Leona 1.6 2002.g.i u zadnje vrijeme mi se poceo "cudno ponašati" u vožnji.Naime radi se o tome da sam se poceo boriti sa volanom tj. kao da više nemam potpunu kontrolu nad vozilom. Do tada mi je bio potpuni užitak voziti Leona pogotovo u zavojima jer je bio kao prikovan za cestu i milimetarski precizno je reagirao na najmanji pomak volana. U zadnje vrijeme primjecujem da auto lagano vuce u lijevu stranu kao i da pri okretanju volana imam "lufta" od 1-2 cm, što se pogotovo osijeti prilikom vožnje u zavoju.Kao da na zakretanje volana reagira sa malim zakašnjenjem .Takoder osjecam da je auto prilikom prelaska preko neravnina užasno krut i kao da propadne u rupu te ne zadržava smijer kretanja. Gume su nove (cca 2000 km) i redovito provjeravam tlak u gumama. Dali su u pitanju amortizeri , ovijes ili letva volana i gdje bih to sve mogao provjeriti.

RENAULT TWINGO – LJETI TEŠKO PALI

Twingo 89.g. sa zagrijanim motorom teško pali, narocito ljeti kad je ostavljen na suncu. Problem se pojavljuje više godina u pravilu ljeti. Motor upali tek nakon 5-10 dužih verglanja. Ponekad se ugasi, npr.na semaforu, ali tada obicno upali bez poteškoca. U meduvrenu su mijenjane svijecice, filteri zraka i goriva, korišteni aditivi i tablete za cišcenje šprica, ulivano gorivo na razlicitim pumpama, sve to bez utjecaja na problem. Ujutro, kad je motor hladan pali bez problema. Potrošnja goriva normalna.
Brzinomjer povremeno tijekom vožnje prestane raditi (pokazuje 0 km), najcešce nekoliko min.

OPEL CORSA – POTPUNO SAM ZBUNJEN

Nedavno sam kupio Opel Corsu 1,0 12V, 2000. godina proizvodnje. Izmijenio sam sve filtere i ulje, mikroremen, a htio sam i lanac. Medutim, mehanicar (nije ovlašteni servis) mi je rekao da se to ne treba raditi. Raspitujuci se kod drugih rekli su mi da je interval na 120.000 km. Treci (iz ovlaštenog servisa) kažu da je uputstvo samo da se na tom intervalu provjeri lanac, ali ne i da se mijenja (a u povjerenju mi je jedan rekao da im je to posao koji bi najradije izbjegli, pa možda zbog toga tako govore). Pošto bi zamjena koštala dosta novca, ne bih da je radim ako nije nužno, ali ne znam kome da vjerujem. Molim vas za pravu informaciju ili za savjet, jer sam potpuno zbunjen.

VW POLO SDI 1,9 – STATICKI ELEKTRICITET

Vozim Polo SDI 1.9 2004 proizvodnja, prešao 21.000 km. Imam dva problema: 1.Ujutro, popodne i navece svejedno kad uhvatim za kvaku na vratima ili gepek peckanje ali ne ono malo nego opali pravo 2. Prilikom skretanja u lijevu stranu cuje se kao škripa dok se auto ono na trenutak spusti inercijom na tockove ne znam šta je.

SKODA FELICIJA – PEDALA KOCNICE

Posjedujem vozilo Škoda Felicija 1,3 benzin godina proizvodnje 2000 .
U posljednje vrijeme imam problema sa pedalom kocnice. Naime primjetio sam da mi se ponekad i to karakteristicno «samo kada su vani visoke temperature» pedala kocnice ne vrati odmah u pocetni položaj. Ova pojava je neugodna kada želite ponoviti kocenje odmah a pedala se još nije vratila. Što se tice kocenja efekat kocenja nije narušen i nema blokiranja tockova. Inace kada se ovo dogodi pedalu je moguce jednostavno nogom vratiti nazad i prije nego što se sama vrati u pocetni položaj.

OPEL ASTRA 1,7 DTI – ULJE,KLIMA ….

opel astra 1.7 dti 55kw 2004.god.
Majstore, lijep pozdrav iz Slavonije i hvala bogu na internetu.
Molim Vas za mišljenje o Ininom ulju za Opele "MOVE". Da li ono može "ici" na 30 tis kilometara? Može li curenje klime uzrokovati neki veci kvar? Da li je normalno da auto u odredenom trenutku jednostavno "cupne", odnosno kao da nešto pukne u dovodu goriva? Osjeti se jako slabo i kratko, kao pucanj ali samo se manifestira kao trzaj u vožnji !!!