OPEL ASTRA 2,0 DI – BOSCH PUMPA

Imam Opel Astru 2.0 DI 1999.god. (model G, Sportivo), 133000 km.
Prvi problemi su poceli sa problematicnim jutarnjim paljenjem, i do konacne kapitulacije, kad više uopce nije htio upaliti. Serviser je ustanovio da je otišla Bosch pumpa. Da napomenem, prije godinu dana promjenjene su instalacije za gorivo, (uzrok otežanom paljenju je kako su naveli necisto gorivo, sumpor itd.) jer je i tada postojao taj problem sa paljenjem koji se trebao na taj nacin riješiti, medutim nije. Trošak reparirane pumpe je kako su rekli 8000 kn. Da li je to objektivna cijena, postoji li neko drugo (jeftinije) riješenje. Auto je odšlepan tamo, tako da ne postoji mogucnost da ga odvezem u drugi servis i tražim drugo mišljenje. Kako biti siguran da je stvarno otišla Bosch pumpa i da se problemi sa paljenjem nece više javljati nakon te povece investicije. Auto je inace uredno sevisiran svake godine.
Unaprijed zahvaljujem na odgovoru, drago mi je da postoji netko voljan odgovoriti na pitanja nas više ili manje auto-upucenih.

BMW 318i – UGRADNJA GLAVE MOTORA

Imam jedan nemali problem. Naime, upustio sam se u promjenu dihtunga glave motora. Skinuo sam glavu motora, te ju odnjeo u jednu radionu koja se bavi strojnom obradom motora. Decki su mi poravnali dosjednu površinu glave, obradili siceve ventila, promjenili gumice ventila i vodilice, te zamjenili sve semeringe na glavi motora, te istu ispitali na hidropritisak. dakle, kompletan servis glave motora. Sad dolazi moj problem: Naime, pri demontaži glave motora, pomaknuo mi se motor, tj. ispao iz faze, skinuo sam lanac, lancanik, te uljnu pumpu. Kako sada staviti motor u fazu,i podestit ventile. Vozilo je BMW E30, 318 i, 1986g, 584.322 Km, motor je M-10, lancani razvod. I koji su simptomi dotrajale uljne pumpe, te ležajeva radilice?

OPEL ASTRA 1,4 – ZAMJENA KOMPJUTORA

Posjedujem Opel Astru 1.4 16V iz 2000 g. (model 2001). U servisu mi je ustanovljen kvar kompjutera, odnosno potrebita je njegova izmjena. Kako sam cuo da postoji mogucnost ugradnje rabljenog kompjutera, uz resetiranje istog, zanima me da li je moguce izvesti takav postupak i koliko je taj postupak pouzdan.

VW PASSAT VARIANT 2,5 TDI – KUPUJEM

U namjeri sam da kupim izvrsno ocuvan Passat variant 2,5 TDI, 150 ks, tiptronic, 2003. god., sa prijedenih 120.000 km. Zanima me kakva su vaša iskustva sa navedenim motorom, tj. da li su se pokazali pouzdanim, i da li mi preporucujete to vozilo. Molio bih Vas još da mi pošaljete osnovne tehnicke podatke o navedenom vozilu.

ALFA 147, SELECTSPEED – SERVISIRANJE

Alfa 147 i Selespeed
Kupio sam nedavno ovaj predivan auto, i došlo vrijeme da napravim nulti servis. Zanima me na što bi trebalo obratiti pozornost osim na ulje i filtere? Takoder hito bih vas pitati za trajnost Selespeed mjenajaca, za sad s mjenjacem nema nikakvih problema. Auto ima 114tkm i drugi sam vlasnik.

OPCI SAVJETI – SAM SVOJ MAJSTOR

Evo javljam se drugi put u kratko vrijeme. Zahvaljujuci vama riješio sam prvi problem sa zvukom koji se javljao u niskom broju okretaja motora. Uistinu je otišla jedna rolica za prijenos snage remenice radilice na agregate. Popravak me koštao cca. 300 kuna i par sati svog rada. Dogodio mi se sad drugi problem. Pregledom crijeva u motorskom prostoru, vidio sam da je vakum crijevo koje dolazi sa turbopunjaca prema nekakvom elektroventilu (pretpostavaljam) na veznom limu, pomalo ošteceno od vibracija i odlucio sam ga zamjeniti. Skidajuci ga sa elektroventila strgala mi se lulica na ulazu. Sa epoxy ljepilom sam riješio i taj problem, zamjenio sam crijevo koje je dosta cvršce nego prethodno. Na moju žalost prilikom prve vožnje osjetio sam da turbopunjac ne radi. Je li greška u pretvrdom crijevu? Drugo crijevo sa tog elektroventila ide prema glavi motora. Kako da sada ustanovim što je uzrok problemu?