OPEL OMEGA 2,0i.- NA LERU RADI LOŠE

Imam Opel omegu 2.0 i 1993.godina ,170.000 km.U zadnje vrijeme loše radi u leru (nemiran rad ,trese se ,okretaji su stabilni).Nedavno sam bio na eko-testu i rezultati su na 3000 okretaja odlicni, a u leru ima previše kisika O2, a premalo ugljicnog dioksida CO2, ugljicni monoksid CO je nizak.Mijenjao sam vecinu elektronike sa ispravnog vozila, ali problem uvijek ostaje isti.Potrošnja goriva nije povecana.Tlak u sistemu goriva je 2,5 bara i stabilan je.Kompresija motora je 12,3 - 12,4 bara ,potrošnja ulja zanemariva (0,5 l /10.000 km). Hladan pali odlicno. Kad ga ugasim i odstoji nekih 15 minuta onda pali malo teže (vergla 3-4 sekundi).U vožnji nema nikakvih problema.

VW GOLF IV – NEKOLIKO PITANJA

Prije svega svaka pohvala vašem radu, i nekoliko pitanja:
1.Kakva je razlika izmedju motornog ulja Castrol naziva TXT i Softec
( ukoliko su iste gradacije 5 w 40, oznake 505 01 ) i koje od ta dva preporucujete za moj Golf 4 TDI, 2003 godište sa 130 konjskih snaga?
Takodje , majstor mi je na zadnjem servisu objasnio da je Castrol ulje oznake 507 00 “najnovije” ulje, te da zamjenjuje ranija ulja oznake 505 01 za PD automotore.Je li to tacno?
2.Zašto se zamjena filtera za goriva preporucuje na 20 000 km, a ne na 10 000 km, kad i za ulje i za ostale filtere? Jesu li filteri za gorivo toliko ucinkoviti ili protiv vode i sumpora nema ucinka filter za gorivo, pa ga nema potrebe ni mijenjati tako cesto?
3. Na koji nacin se prilikom mijenjanja filtera za goriva isti puni eurodizelom:pumpicom ili ima vlastito napajanje? Šta ukoliko turbina prilikom mijenjanja filtera za gorivo povuce vazduh? Može li to imati štetnih posledica?
4.Prijatelj se zanima-šta i koliko cesto dodavati u obicni dizel-d2, da bi Golf 4 SDI funkcionisao normalno?
Inace može dobiti besplatno 100 litara obicnog dizela mjesecno.

BMW 316 – UGRADNJA KLIMA URE?AJA

Redovit sam posetitelj sajta "autogodine.hr" a pogotovu vaših informacija/objašnjenja/saveta u rubrici Mehanika. Zbog toga sam odlucio da vam se obratim sa pitanjem:
posedujem BMW 316i god 1994, pošto je auto u besprekornom stanju (održavam ga u ovlaštenom servisu BMW u Skoplju) a jedina mu je mana da ne poseduje klima uredaj. Veoma sam zainteresiran da ugradim klima uredaj skinut sa nekog drugog BMW-ca (najverovatnije 318). Dali je preporucljiva takva izvedba.

FIAT BRAVO – POKAZIVAC GORIVA

Imam fiat bravo 1.8 16V 1996 godina , pri vožnji mi pokazivac goriva u rezervoaru jednostavno padne na rezervu( upali se lampica) bez obzira što ima goriva u njemu , te se nakon nekog vremena digne pa opet spusti, dali je rijec u plovku za gorivo ili necem drugom?

RENAULT TWINGO – UGASI SE DOK VOZIM

Vozim Renault Twingo 1,2 16v, 2002.g. 28000 km. Pri paljenju gotovo svaki put nekako zatrokira te se jedva upali(95 % slucajeva), bolje pali hladan nego topao. Medutim najveci problem je u vožnji. Sam se ugasi dok vozim, motor doslovno umre. Zamislite vozite nekih 30-40 km/h, idete prebaciti iz 2 u 3 brzinu a motor trzne i ugasi se. Cak se to dogada na semaforu dok cekam, idem krenuti a on ugašen.Tada upali iz nekog drugog ili treceg puta. Šprice za gorivo(dizne) su nedavno ocišcene ali problem je ostao. Bio sam u ovlaštenom servisu, spojili su ga na racunalo i nije pokazalo nikakav kvar.Rekli su mi da je problem oko nekakvog kontakta oko gasa koji je trebalo stegnuti i to su napravili, medutim sve je ostalo isto.

VW TDI – ISPITIVANJE DIZA

Pošto ste mi vec u par navrata dali informacije koje su mi uštedile i novaca i vremena, pun povjerenja se opet obracam Vama!
Pošto znam da je bosch pumpa i dizne srce dizel motora (u mom slucaju je rijec o VW TDI 110 ks), zanima me kako se može ispitati ispravnost dizni? Da li je dovoljna kontrola putem kompjutera, tj. kontrola eletronskim putem ili se ipak dizne moraju skidati?
Isto tako me zanima cijena novih dizni ili uložaka dizni (ako se ulošci mogu mijenjati kod TDI-a, kao kod starijih VW-a)?Naime, primjetio sam da mi auto ne pali na 'prvi zub', tj. jednostavno mu treba da okrene 2-3 puta, dok golf od prijatelja 90 ks pali na prvi zub(mada na uho njegov lošije radi i ima više prijedenih km)! I to je slucaj dok je motor topal, hladan pali kao mina(bez obzira na vanjsku temperaturu, bilo -20 ili +20, cok ne igra ulogu)!Pošto nisam primjetio da baca crni dim, tj. dim se upce ne vidi, odlicno vuce, ne troši ulje, pitam se da li je potrebno raditi kontrolu dizni? Isto tako, da li mi možete reci kolika bi trebala biti kompresija istom motoru na 170 000 prijedenih km? Majstor me uvjerava da su dizne jedini moguci razlog tome, a prije nego što se odlucim na odlazak u servis, volio bih cuti i Vaše mišljenje!