OPEL ASTRA – ISKLJUCIVANJE TURBINE ??

Odradio sam glavu motora, remont boch pumpe, dobro uzubljen ali ponovo dize, iber turu(nekontrolisano jaka turaža)SKINUO sam crevo sa turbine i ustanovio da osovina na kojoj se nalaze peraja turbine ima velikog lufta ida je crevo puno ulja(sledi remont turbine).Da li je to uzrok nekontrolisano velike turaže?Da li je moguce eliminisati turbinu (stopovati uljna creva).

FIAT TIPO – ZUJANJE SERVA

FIAT TIPO 1.6 AGT 1990. god.
Do skora sam VAM se javio i riješili ste mi problem sa gašenjem auta. HVALA. Nisam ni sumnjao pored ovolikog odziva ljudi i tolikih VAšIH odgovora. SVAKA cAST
Naime, volio bih kad bi mi pomogli oko moje servo pumpe. Problem je u tome što prilikom okretanja volana cuje se strašno zujanje. Letva volana je skoro mijenjana.

VW PASSAT 1,9 TDI – KOCNICE

Vlasnik sam VW Passat-a 1996.g. 1.9 TDI, 90 KS (medutip) . Na tehnickom pregledu je utvrdeno da zadnje kocnice ne rade kako treba tj. "hvataju" samo 30%. Diskovi i pakne su zamjenjeni prije pola godine i nisu bitno trošeni. Automehanicar kaže da nema mogucnost podešavanja kocnica, ali da mogu voziti auto jer prednje dobro rade. Sumnja na peti cilindar. Drugi detalj je vezan za upravljac koji prilikom okretanja u lijevu stranu proizvodi neki zvuk (kao neko cešanje-škripu), automehanicar kaže da je to zvuk ulja ?????

OPCI SAVJETI – MJENJAč ??

Imam jedno pitanje u vezi mjenjaca.Kad se lagano krece sve je uredu, medutim kad naglo krenem tj. kad gume prokližu zalupa mi
nešto kod motora. Da li je to znak da je set kvacila pri kraju radnog vijeka. Šta vi mislite.

VW POLO 1,9 SDI – LUPANJE I VIBRACIJE

Imam Polo 1.9 SDI iz 2003, sa 44.500km, uredno održavan. Zadnjih 1000km pocelo se dešavati lupkanje i vibracije na volanu kod na primjer: ubrzavanja npr 3. brzina sa 50 km/h do 60 km/h, a narocito izraženo kod vožnje zavoja u desno pri brzini 60-70 km/h. Lupkanje se osjeti na kosom djelu poda u kabini na nogama. U ravnoj vožnji pri konstantnoj brzini ne osjeca se problem.Auto je prije neki dan prošao tehnicki. Gume su balansirane. Majstor pregledom na dizalici ne nalazi kvar. Pregledani su svi zglobovi, seleni i homokineticki zglob.Sumnja se na poluosivinu, odnosno unutarnji ležaj. Što se moglo desiti, s obzirom na malu kilometražu i pažljivu vožnju?

CITROEN XANTIA – PEDALA KUPLUNGA

Prije nekih mjesec dana zamijenio sam set kvacila, jer je potisni ležaj probio košaru. Od zamjene kuplunga mjenjac mi zapinje pri prebacivanju brzina. Neki put više, neki put manje (nekako mi se cini da ima više problema dok je hladan). Pokušao sam malo podešavati sajlu kuplunga, ali nije pomoglo. Po Haynesovom manualu, hod papucice bi trebao biti 15cm, a mjeri se udaljenost sredine papucice od "steering wheel base". E sad, što tocno znaci "steering wheel base"? Je li to donji rub obruca volana ili neki drugi dio? Meni je trenutno oko 10cm do ruba volana, pa mi se otpuštanje sajle da dodem do tih 15cm hoda cini prilicno puno. Trenutno je papucica malo uzdignuta (2-3 cm) u odnosu na kocnicu i gas, a kuplung hvata negdje oko polovice hoda. Ukoliko ne uspijem ništa dobiti podešavanjem kvacila, provjerio/zamijenio bih ulje u mjenjacu - neznam koje, niti koliko). Koje ulje da kupim, ako dodje do toga?Auto je Citroen Xantia 1.8 16V.