OPEL CORSA – OPASNA VOŽNJA

Imam problem sa upravljanjem automobilom.Kada se krecem brzinama od 15-75km/h na volanu osjecam konstantnu slabu silu koja ga vuce u lijevo. Prilikom ulaska u krivine u desno, ova sila se povecava tako da se skretanje u malo oštrijoj krivini pri brzini od npr 30 km/h pretvara u pravu borbu. Situacija sa krivinama u lijevo je u potpunosti drugacija, volan se okrece lagano ulevo, cak sam primetio da u tom slucaju nema nikakvog feedback-a (otpora) mada bi trebalo. Upravljacki sustav se ponaša kao da mu je prirodni (nula stupnjeva) položaj volana kada je isti zaokrenut nekih 15-20 stupnjeva ulevo.
U servisima mi predlažu zamjenu letve volana (ecc 500eura), nekako nisam ubjeden da je to problem pa zato tražim mišljenje drugih iskusnih osoba.

MERCEDES VITO – GASI SE U VOŽNJI

Radi se o MB Vito 112 cdi. 2000. godina, 140000 km
3 problema:
1. Prilikom oštrije vožnje ( recimo brzina 90 km/h, 4. brzina i pritisne se jace gas ) , zna se dogoditi da se auto ugasi što je dosta opasno jer mi se jednom dogodilo i prilikom pretjecanja
2. Kada dam kontakt, svijetli žuto svjetlo grijaca. Kada se ugasi palim auto.Nakon toga to svjetlo se ponovo upali, svijeti oko 1-2 minute i ugasi se te se više ne pali tijekom vožnje. To se dogada svaki puta prilikom paljenja.
3. U zadnje vrijeme poceo se osjecati smrad u kabini, nisu ispušni plinovi ( auspuh je skroz prekontroliran ) vec je miris slican ali isto tako jako neugodan.U prvo vrijeme osjetilo se samo prilikom paljenja ventilacije, a sada se osjeti i bez ventilacije ako auto radi na mjestu. Miris se najviše osjeti ispod poklopca motora tocno ispred suvozacevog mjesta. Nije klima jer auto nema klimu.

IVECO TURBO DAILY – CRNI ANTIFRIZ ?

Problem mi predstavlja kombi Iveco Turbo Daily 35-10v 2.800 ccm iz 99. koji sam nedavno kupio. Primijetio sam da je u posudi vode za hladenje antifriz crn, takoder je i citava posuda iznutra crna (prljava), posumnjao sam na miješanje ulja i antifriza koje je moguce na brtvi glave ili na kucištu filtera ulja koji ima vodeno hladenje medutim ne postoji emulzija ili talog ulja nego je antifriz jednostavno prljav tj. cadav. Kojom tekucinom da isperem sustav hladenja pa da vidim dali ce se zaprljanje opet javiti.Unaprijed hvala, vrlo cesto posjecujem Vašu stranicu i mislim da je hvale vrijedna Vaša pomoc vlasnicima metalnih ljuvbimaca.

CITROEN XSARA – PUMPA ZA GORIVO

Imam Citroen Xsaru 2.0HDI ' 01.god. sa cca 90000km. Prošle godine u 10. mjesecu pokvarila se elektricna pumpa za gorivo, smještena je u rezervoaru. Zamijenjena je (zamjenskom) i pri tom je cišcen i rezervoar. Od tada svako malo auto staje – ostane bez goriva, i nakon nekog vremena ga opet uspijem upaliti. Dakle kao da pumpa za gorivo povremeno prestaje sa radom. Inace auto radi normalno, vuce bez problema. Prije 2 tjedna je pod garancijom pumpa zamijenjena (stavljena je originalna) i opet isto. U tom servisu (nije ovlašteni, vec specijalizirani) kažu da je vjerovatno stvar u visokotlacnoj hdi pumpi. Vozio sam auto u ovlašteni citroen servis i tamo su na racunalu ocitali grešku el. pumpe za gorivo, i pretpostavljaju da je greška negdje u ožicenju (nagoreni vod) ili racunalu za upravljanje radom motora. Pošto je visokotlacna pumpa veoma skupa, i nije sigurno da je ona problem, molim za savjet.

TENAULT TWINGO – LAMPICA AIR BAG-a

Twingo 2000.godište, prijedenih 90000 km ima jedan problemcic. Naime, povremeno se upali kontrolna lampica za air bag. To traje dan-dva i onda ponovo par mjeseci ništa. Da li postoji neko logicno objašnjenje za to i da li mi možete reci u cemu je caka.