OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V

Dobar dan gospodine,imam pitanje,blokirana mi zadnji desni točak,svijetli lampica abs što bi to moglo biti? Riječ je o astra g 1999 god.

BMW 316 i.

Poštovani Nedavno sam kupio bmw 316 ti e46 2002 g. Kad duže radi na leru, nakon dodavanja gasa zadimi nekoliko puta bijelo plavim dimom i više ne dimi. U vožnji ne dimi i dobro vuče. Nisam primjetio gubitak rashladne tekućine niti ulja (zadnjih 700 km koliko ga vozim) Neki tvrde da je to samo para ali ja nisam baš siguran. Auto nije vožen zadnjih god. dana....da li je to razlog ? Hvala...

OPEL ASTRA G 1,4 i.

Poštovani, imam jedno pitanje. Imam Opel Astru G 1,4 iz 2002. godine. U posljednjih mjesec dana prvi put mi se upalila, odnosno gori crvena lampica (auto) na displayu. To je ona crvena kad palim auto pa se pojavi - crvena i žuta pri paljenju. Astra je prešla cca 75.000 km (više gradska vožnja). Znači, samo me zanima da li imate kakav sličan slučaj... lampica se ne pali uvijek, kad vozim i stanem nakon 1 sat, pa ponovno upalim gori non-stop (svijetli), a nakon što ponovno stanem i krenem više ne svijetli. Naravno, kad zasvijetli osjetim da je auto "izgubio" snagu... slabije ide; kad lampica prestane svijetliti ponovno "vrati" snagu.Ne "cuka", ne "trokira"... to je sve OK... vozi normalno, ali osjetno malo slabije čim se upali lampica u vožnji i ne gasi se. Naime, kad smo bili na dijagnostici prvo su nam rekli da je problem bio s gasom, provjerili su... nakon toga onečišćenje na motoru koje su otklonili. Jedno vrijeme nije se pojavljivalo pa ponovno. Rekli su da je vjerojatno POTENCIOMETAR PEDALE?!? Ali nitko nije siguran. Problem je što se to dogaða povremeno (onda svijetli cijelo vrijeme), a kad ponovno krenem prestane. Da svijetli cijelo vrijeme još bi kvar i pronašli, ali ovako (ENIGMA) a ne mogu kupovati dijelove jedan po jedan (ako su u redu). Hvala, pozdrav!

TOYOTA RAV-4 2,2 D4D

Dobar dan, Imam Toyotu Rav4 2.2 d4d Limited iz 2007.g. (III.gen. 200tkm) i trebala bi mi Vaša pomoć oko dva problema imam s njim: - ponašanje vozila u krivinama, - osjetljivost na vjetar i rupe. 1. Raðeni su pregledi u ovlaštenom servisu, te specijaliziranim dodatanim radnjama... "vozaju" me tamo-vamo a riješenja nigdje.. problem je što ako npr. skrećete u desno, prednji lijevi kraj malo potone, i samo čekate da li će da izbaciti iz putanje i zadnji lijevi kraj zanijeti, te bude poprilično neugodno, čak i na normalnim brzinama 60-70... nakon pregleda ovjesa u servisu rečeno da su amortizeri na 75% te da pregledam optiku točkova. Uraðena i malo se poboljšala situaciju, ali su i savjetovali da opet pregledam amortizere i naročito pregledam jastuke amortizera, na što su iz ovlaštenog servisa samo odmahnuli rukom pravdajući se sa 75%... 2. Pri jačem vjetru na Dalmatini bude popriličan izazov voziti ga preko 80km (sa službenim MB Sprinterom 313maxi bez problema se može proći 120+ u istim uslovima, tako da izgovor da je visok ne pije baš vode).. Prolazak autobusa ili kamiona pored vas bude poprilično neugodan. o vožni na kiši i mokrom neću niti govoriti... Te na brzinama od 80-130, kada npr. nakon što preðete mjesto spajanja mosta/vijadukta sa ostatkom na autoputu, krene se ljuljati naprijed-nazad par puta i onda samo stane.. opticari su izrazili mišljenje da je nosač motora ili ti jastuci amortizera ili amortizeri, ali ovlašteni servis kaže da nema govora o tome... Govore da je to karakteristika suv vozila, a da je tako nema mi nikakva smisla da su tako popularna i tražena, a kritična za voziti, pogotovu kad neki pored zujne na autoputu previše iznad ograničenja.. Jel Vi imate kakav savjet? Unaprijed zahvaljujem Ante

OPEL KADETT 1,6 i.

Poštovani, imam OPEL Kadett 1,6i ,55 KW/75 PS ,motor C16NZ ,1991. Uredno radio,više nego zadovoljan. U petak ostala upaljena svjetla,(zujalica zatajila zbog prekidača svjetala ...),akumulator se ispraznio. Dva puta neuspjeli pokušaj paljenje, potom napunjena baterija na vozilu (bez skidanja) punjač CTEK MXS 10, mod punjenja "RECOND". Nakon punjenja motor pali,ali svijetli lampica ENGINE (žuta),i ne gasi se. Jednom-dvaput pri polasku auto se ugasilo ali uredno odvozilo cca 3km (napomena topao dan teperatura cca 25-28 Celzijusa). U nedjelju veče ( temperatura cca 18 celzijusa) ponovo auto upali, lampica ENGINE stalno svijetli ali ugasi se nakon uspjelog paljenja nakon cca 2-3 sekunde. Nakon ponovnog paljenja pri većim okretajima u mjestu-radi ali kad krenem 5-6 puta zaredo ugasi se ( kao da izgubi iskru-struju ) Nakon što se ugasi opet upali uredno ali pri kretanju ponovo se gasi - ne prihvaća vožnju i sa pokušajem većih okretaja-lagano turiranje. Odustao sam od vožnje. Što bi mogao biti problem i kako ga otkloniti? PS Navedena žuta lampica bi se ponekada znala upaliti (kroz zadnjih 1,5-2 godine cca 7-8 puta) nakon paljena motora ali auto je uredno vozilo .Na semaforu npr. ugasio bi motor i ponovo ga upalio lampica bi se redovito ugasila i naredne mjesece nebi se ponavljalo. Nove svjećice NGK prije cca 1500 km . Inače, auto gotovo savršeno funkcionirao do ovog dogaðaja . Unaprijed zahvaljujem na odgovoru. Lijep pozdrav iz Splita. Davor Tolj toljdavor@gmail.com 091/540 84 34