MERCEDES E – RAZNI PROBLEMI

Imam Mercedes e220 d 95ks, problemi su sljedeci:
auto troši "po meni" previše ulja (prošao je 6000 tkm a potrošio 3,5 litre ulja, shell 10w40, preporuka servisera)koji bi mogao biti uzrok ,jer kod turiranja gotovo da niti ne baca dim
2.auto ima 196548 tkm(svi problemi poceli su na 190000 tisuca)
3. kada se dade kontakt na instrument tabli pokaže se kljuc , i prvo je pisalo 500 km, sad piše -600 i dva put zapišti kao neko upozorenje(Bio sam na putu pa nisam mogao na servis , što bi to moglo znaciti, i što se sve radi na motoru kad navrši 200 tkm.
4.Tijekom vožnje pali mi se lampica grijaca koja svijetli oko pola minute,auto pali normalno,koji bi mogao biti uzrok toga i što uciniti.
5. Bio sam za uskrs na moru , i kad sam upalio klimu imao sam osjecaj kao da sam upalio grijenje, puše topao zrak, kako to sanirati, i što se je moglo desiti da ne radi
6.Kad sam se sagnuo ispod auta primjetio sam da je na prvim gumama unutarnji dio skroz celav a vanjski nov, mislim da je to špur, kako to riješiti.
ZADAO SAM VAM DOSTA POSLA , VI STE SPAS ZA NAS LAIKE

OPEL ASTRA G – NEUGODAN MIRIS KLIME

Imam astru g 98g 1,6 16v, problem je da nakon korištenja i gašenja klime osjeti se neki neugodan miris, prilicno jak kao na ustajali zrak, to traje koji minut i prestane. U ostalim uslovima pri grijanju i ventilaciji na hladnom položaju regulatora za grijanje to se ne dešava. iskljucivo nakon gašenja klime, u toku rada klime se ne osjeti, zrak je fin i svjež. Dali je u pitanju filter klime ili nešto drugo?

OPEL ASTRA – 3 GOD.NE USPIJEVAM RIJEŠITI PROBLEM

Posjedujem Opel Astru G 1.2 16V, 1999. godina koja je prešla 98000 km. Unatrag 3 godine bezuspješno pokušavam riješti problem na motoru u nekoliko razlicitih ovlaštenih Opelovih servisa što je do sada koštalo vec pozamašne iznose, no bez trajnog poboljšanja. Radi se o slijedecem problemu: auto se gasi u vožnji - bilo pri velikoj ili maloj brzini kad god se stisne kvacilo. Tada broj okretaja vrlo naglo padne do nule i auto se ugasi sve dok se kvacilo drži pritisnutim. Ako je brzina dovoljno velika, auto se upali ako otpustim kvacilo. No, pri malim brzinama potrebno je stati i tada auto vrlo teško ponovo upali, tj. upali ali se odmah i ugasi.
zanimljivo je da ima dana kada auto radi besprijekorno u svim uvijetima, dok drugi dan potpuno bez razloga problem se nastavlja. Ponekad mu pomogne u takvim problemima da se sam održi u leru upaljen pri broju okretaja manjem od 500 pa se s vremenom sam stabilizira uz podrhtavanje do uobicajenih 900 okretaja u leru. Sve cešce se dogada i to da uopce ne može ostati upaljen odredeno vrijeme. Cini se da u Opelovom servisu zapravo ne znaju u cemu je zaista problem jer su vec promijenili sve i svašta da bi se auto odmah po izlasku iz servisa ponovno gasio. Kompjuterski test motora gotovo uvijek pokazuje grešku na mjeracu protoka zraka (sada vec imam treci taj dio na autu koji košta preko 2000 kn). Trenutno imam na probi ugraden novi ler stabilizator, koji isto nije popravio problem. Nedavno je takoder zamijenjena vodena pumpa, a sve to skupa ne riješava problem. Naprotiv, cini mi se da auto sve gore i gore radi.
Ako možda znate o cemu bi bila rijec, molim Vas za pomoc i savjet jer se u ovom stanju auto jedva može voziti, nepouzdan je i nesiguran za vožnju, a u ovom stanju nemoguce ga je i prodati. Hvala za bilo kakvu informaciju.

VW GOLF II – GUBI VODU

Radi se o golf II diesel koji je ocito puštao vodu na vodenoj pumpi i ista je promijenjena, zatim je nakon 15 dana nestalo oko 7 dl vode a onda nakon 2 dana ista kolicina i evo danas opet. Napominjem da svaki dan prelazim oko 100 km s autom. Na vodenoj pumpi nema tragova vode osim možda jedne kapi ali nisam siguran. Unutra je obicna voda a na crijevima nisam primjetio vodu, pada mi na pamet hladnjak ili diftung glave. Prije 7 mjeseci je pukao klinasti i onda sam jedno 20 km vozio ali pazeci na pregrijavanje tako da je lampica žmigala ali se nije upalila a kazaljka nije došla do krajnje crte. Kako bih mogao eliminirati propuštanje na glavi?

BMW E30 – MJERAC PROTOKA ZRAKA

Imam BMW E30, 318 i, 1986, L-jetronic. Imao sam problem sa mjeracem protoka zraka 0 280 202 050. Oštetila se ona otporna podloga po kojoj klizi klizac. Kako je novi mjerac iznimno skup, i neisplativ za godište mog vozila, našao sam polovni kojem je zapinjala klapna, ali je broj 0 280 202 039( BMW 316, 318). Kako je na mom starom-neispravnom mjeracu, CO2 bio podešen( imbus vijak), samo sam prebacio onu otpornu plocicu u staro kucište! Sad ja vas, dragi ljudi pitam: Kako ispravno podesiti onaj crni kolut sa brojevima i oprugom? Vozilo po meni radi dobro, samo što se na ispuhu osjeti malo miris goriva! Dali se mjerac uopce može podesiti, jer nije zabadava onaj crni poklopac zaljepljen?

FIAT TIPO – JUTARNJE PALJENJE ?

Imam FIAT TYPO 1990 benzinac 1.4 multipoint.
Imam poteškoca pri prvom jutarnjom paljenju.Motor "vergla" ali nece da upali. Moguce je samo upaliti na guranje (odmah upali) Mjenjao sam akumulator.U vožnji se normalno ponaša.Takoder nakon ovog prvog paljenja tokom dana normalno pali.