FIAT BRAVO – NE KOCI KAO PRIJE

Redovno citam Vas sjajan site iz koga se mogu nauciti vrlo korisne stvari, kako za pocetnike, tako i za one iskusnije vozace.
Imam Fiat Bravo 1.6 16V, 1996. Od nedavno auto ne koci kao pre, kad je zaustavljao "u mjestu", maltene kao ABS. Majstor mi je promijenio prednja kociona crijeva, i promijenio glicerin, ali i dalje imam isti problem. Kocnica "hvata" tek od pola, iako mi ne "propada". Disk plocice su ocuvane. Tzv. zadnje gurtne nisam mijenjao otkako ga vozim.
Da li to, konacno, može biti razlog što auto ne koci sjajno kao prije?

OPEL ASTRA H – UGRADNJA I SERVIS PLINSKOG SUSTAVA

Razmišljam o ugradnji plina u Astru H 1.6 TP.
Na dosta raznih foruma našao sam da poprilican broj ljudi
ima problema sa twin-port motorima i plinom. Mnogima se javlja problem sa padom snage motora iznad 4500 okretaja (tada se otvara drugi usis), prilikom prebacivanja (benzin-plin i obrnuto) motor trza, a prisutan je i problem sa lampicom "engine check". To je navodno povezano sa time što se plinske dize, zbog koncepcije motora, moraju postaviti poprilicno udaljene (10-12 cm) od benzinskih. Uz sve to mjeraci kolicine plina za spremnike koji se ugraduju umjesto rez. kotaca su totalno neprecizni. Što se od navedenog može izbjeci kvalitetnom ugradnjom a što je neminovnost.
Zanima me koliko cesto (vremenski ili Km) se radi servis plinske instalacije i koliko svaki pojedini košta. Razlike su od 10000 Km pa sve do 25000, a i ogromne su razlike u cijeni servisa tako da neki prvi servis nakon ugradnje placaju i preko 600Kn. Sve to uvelike utice na isplativost ugradnje.

AUDI A3 1,9 TDI – KUPUJEM

Zainteresiran sam za kupnju Audia A3 ili možda i A4 godište 96-97 dizel sa klimom pa me interesira sljedece dal postoje kakve razlike u kvaliteti motora 90,101,110ks.Da li je održavanje Audia trojke mnogo skupnje od golfa dizela trojke i dal se u praksi kvari više od njega.

FORD ORION – RADI KAO TRAKTOR

Zvog curenja nafte na donjem dijelu bosch pumpe na FORD ORIONU 1,6D 1988. god. potražio sam pomoc majstora. Rad motora, snaga, paljenje na niskim temperaturama i do -15 C su bili bez ikakvih problema.Majstor je rekao da treba zamijeniti neke gumice. Nakon popravke i preuzimanja vozila odmah sam primjetio da je motor promjenio zvuk tj. da je mnogo bucniji. Majstor mi je rekao da je paljenje postavio na malo ranije i da je to puno bolje nego što je bilo. Medutim nisam bio zadovoljan jer je motor radio kao traktor. Na moju intervenciju opet je podešavao paljenje sada na kasnije što opet nije bilo dobro, možda je bilo malo manje lupanja ali pri jutarnjem paljenju auto se morao više puta paliti da bi proradio /upali se pa se gasi/.Nezadovoljan ponovo sam otišao kod majstora koji je u mom prisustvu demontirao pumpu, rasklopio, sve pregledao i testirao je na radnom stolu, izmjerio kompresiju u cilindrima i rekao je da je sve u najboljem redu. Nije skidao zupcasti remen jer za to nije bilo potrebe, uvidio sam i sam da nije mogao pogriješiti kod montaže pumpe jer postoji tkz, kajla.Sve je ponovo montirao i upalio auto, lupanje je bilo malo tiše ali pri jutarnjem paljenju pali se pa se gasi i dimi na auspuhu dok se ne zagrije. Na zagrijanom motoru nema dima. Mislim da je i snaga motora znatno manja a lupanje se cuje i dalje pogotovo pri povecavanju broja obrtaja.

OPEL OMEGA – GUBI SNAGU

pozdrav vama iz italije. naime ja imam opel omegu 2,2dti 2002 god 180tkm . prije izvesnog vremena poceo je gubiti na snazi , npr. ako je vozim u drugom stepenu nece da povuce odmah kao da sam privezan i nakon oduzimanja malo gasa povuce kao lud . radio sam glavu motora sve novo, izjutra vrlo teško pali a kada je vruc na pola kljuca . zamijetio sam na iberlaufu ima ulja, nije u obliku kondensa ali na isti uopce ne puše niti kada je šipka izvadena. potrošnja je vrlo mala. ovdje u italiji meni se barem cini da neznaju baš ništa vec samo zamijeniti novi dio .

FIAT PUNTO – KVACILO

Vozim FIAT Punto 1.2 benzin 2000. god. Auto sam kupio prije mjesec dana, uvoz iz Njemacke. Povremeno mi se dešava da mi pedala kvacila ostane u donjem položaju i nece da se vrati, to mi se obicno dešava kad hocu da krenem, prva i ponekad rikverc, u vecim stepenima prijenosa nemam problema. Kvacilo je hidraulicno, a prethodni vlasnik kaže da je neposredno pred prodaju mijenjao kvacilo, pretpostavljam lamelu.