RENAULT THALIA – TEŠKO PALI

Imam renault thalia 1.4. 12 ventila.Problem: kod prvog paljenja na hladno teško pali.Nema nikakvog upozorenja sa lampicama.Nakon prvog paljenja je sve u redu, pali se normalno.

SKODA OCTAVIAV – LJULJA SE

Škoda octavia tdi 81kw 110ks, motor ujutro hladan kad se upali neravnomjerno radi ljulja se , kad dam malo gasa dobije fin miran rad i tako dok se ne ugrije.Kad se zagrije dosta, manje jedino kod naglog stajanja zna se nekad javiti, dam kratko gas i sve je ok.Bio sam na servisu medutim prikopcana na elektroniku ništa ne pokazuje koji bi moguci kvar mogao biti-HVALA UNAPRIJED,cesto vas kontaktiram jer od vas imam najlogicnije strucne odgovore i naj bolje.

KIA SEPHIA – LUPKANJE IZ MOTORA

Vaši odgovori vozacima i uloženi trud za savjetovanje, vama uglavnom nepoznatih osoba, je za svaku pohvalu. Vec ste mi jednom pomogli svojim savjetom, a citajuci odgovore i na druge upite naucio sam stvari koje mi do tada nisu bile sasvim jasne. Želim Vam i nadalje uspješan rad i molim za još jedno mišljenje. Vlasnik sam Kia Sephie 1.5 GTX, 1997. godište s prijedenih 261.000 km (1. vlasnik). U posljednje vrijeme, pri startanju, cuje se ravnomjerno lupkanje iz motora koje za kratko vrijeme prestane. Po mojoj subjektivnoj ocjeni lupkanje dolazi iz gornjeg dijela motora, na dodavanje gasa ubrzava se i ritam lupkanja, a zatim prestaje. Primijetio sam da se lupkanje javlja pri nižim vanjskim temperaturama kada je motor hladan (jednom vec zagrijani motor ne lupka nakon startanja). Da li su ventili u pitanju (navodno su samopodešavajuci)? Osim toga, u posljednje vrijeme motor je poceo trošiti ulje (cca 1-1,2 litre na 10.000 km). Da li je to normalno s obzirom na prijedene kilometre i da li je potrebno dodavati kakve aditive u motorno ulje.

SKODA OCTAVIA – RAZVODNI MEHANIZAM

Imam Škodu Octaviu 1.9 TDI 90 ks ( ALH motor), god.2003., sa 65000 km, redovito održavanu, prvi sam vlasnik. Zadnjih mjeseci se cuje cviljenje zatezaca zupcastog remena. Prvo je zvuk bio slican radu neke pumpice, samo povremen i gubio bi se kada bi se motor zagrijao . Sada je zvuk jaci, a ne nestaje ni nakon zagrijavanja motora, mada je tiši. U prilogu vam šaljem fotografiju doticnog natezaca jer mi se cini da je pretegnut ( ne poklapaju se oznake ) pa me interesira vaše mišljenje. Na motoru od kupnje nikada nije ništa radeno. Nisam ocekivao da cu vec na ovoj kilometraži imati problema sa zupcastim remenom ( sam remen izgleda dobro i neistrošeno ) jer mi u servisnoj knjižici piše da se mijenja na 150000 km. Možete li mi dati predracun troškova ukoliko je neophodna zamjena zupcastog remena i zatezaca?