OPEL ASTRA G 1,7 DTI – TEŽE PALI

ja sam impresioniran vasim odgovorima i zeljom da pomognete drugima, zaista svaka cast!
Imam Astru G 1.7 DTi (Isuzu) 55 kw presao 120,000 (stvarnih) 2000 g., ume da vergla duze nego sto bi trebao i to samo kad je zagrejan (gradska varijanta, kreni-parkiraj-posle 5 min opet kreni i tako u krug). Kad upali posle kraceg verglanja izbaci i malo crnog dima. U voznji deluje sve normalno, nema trzanja, nema varijacija obrtaja, dobro vuce. Potrosnja je malo povecana, veca nego sto je bila ranije.
Molim za informaciju o cemu se radi u ovom slucaju.

OPEL VECTRA – PEDALA KOCNICE IMA LUFTA

Prije svega, bi Vas htio pohvaliti jer ovakvu strucnost, i volju za pomoci nisam odavno vidio. Mislim da je to jasan znak da iza tih odgovora stoji visoko profesionalna ekipa... Veliki plus za Vas...
Pitanje je slijedece...Vlasnik sam Opel Vectre A 1.6i ( c16nz), 55kw, 89.god. i otkako sam je uzeo imam problema sa kocnicama.
Naime pedala ima lufta, te kad ju stisnem, onih prvih 3 cm je prakticno beskorisno, tak kad se dalje stisne onda pocinje kociti... Naslušao sam se svega i svacega, od ovlaštenih i neovlaštenih servisera ili servisera "wanna be"... Prije tjedan dana sam promijenio prednje diskove, disk plocice, bubnjeve, pakne, cilindre, i sajlu rucne... sve je stavljeno novo, i sve su renomirane marke tipa brembo, i lockheed...ali to nije riješilo problem, opet je taj luft, na pedali. Sad mi je majstor kod kojeg redovno servisiram auto rekao da je otišla servo vakum pumpa(uredaj) i da zato pedala propada tj ima lufta... I još jedno pitanje nabrzaka...Naime, prije par mjeseci auto mi je pomiješao vodu i ulje, i napravljeno je slijedece...zamijenjeni su svi remeni, nova vodena pumpa, novi hladnjak, brušena je glava motora, ma uglavnom sve šta je trebalo raditi...i auto fino radi...ali ne ide više od 180, dok je prije bez problema prelazio 190 km/h... Zanima me gdje se izgubilo tih 10 km/h, s obzirom da je sve napravljeno, i novi su dijelovi, nekako mi je logicno da bi trebao ici barem jednako kao prije, a ne sporije?? Takoder kad predem 130 km/h pocinje se volan tresti. Što bi bio uzrok tome. Novi su amortizeri, nove su gume koje su balansirane, napravljen je špur...

PEUGEOT 405 – DIMI I BACA VODU

Imam Peugeot 405 Mi 16 116 kw 90. god,koji dok radi u leru dimi i baca vodu na auspuh.Kolika je njegova radna tempeatura.Nakon dužeg rada u leru temperatura se penje i do 110 C.

RENAULT LAGUNA – TEŽE PALJENJE

1:Vlasnik sam RENAULT LAGUNA II 2.0 16V IDe (12/2001). Svaki put kada je automobil hladan proces paljenja traje `predugo` (oko 3-4 sekunde) dok nakon prvog paljenja automobil startuje bezprijekorno.
PITANJE 2: Kada vozim po lošijem putu, bilo da skrecem lijevo ili desno, cuje se ali i osjeti na volanu odredena lupa (vibracije). Šta je razlog?

PEUGEOT 206 – TLAK TURBINE ?

Koliki treba biti tlak turbo punjaca kod Peugeota 206 1,4hdi i u kojim uvjetima se mjeri? U leru ili u vožnji, na kojem broju okretaja?
Ista stvar i za motor 1,9 tdi. Što ako je tlak prevelik? Koliko najviše može odstupati?

BMW 316 – GASI SE

Imam problem sa BMW 316i 2000. godina. Upalila mi se lampica dijagnostike i stalno gori a lampica za ulje mi nakon paljenja auta svijetli žuto par sekundi pa se ugasi. Bio sam u dva servisa,napravili su mi dijagnostiku,poništili memoriranu grešku ali lampica dijagnostike mi se u pravilu nakon dva dana opet upali.Dijagnostika daje odlicne rezultate i ne pokazuje nikakvu grešku i mehanicari u oba servisa me uvjeravaju da je stvar u lošem gorivu.Meni se auto ponekad ugasi neposredno nakon paljenja a zadnje vrijeme cesto mi pada broj okretaja kao da se oce ugasiti pa ,se opet stabilizira .auto je prešao 150 000 km.