BMW 524 – SLABIJI JE NEGO PRIJE

Imam problem sa BMW-om 524.
1. U zadnje vrijeme auto mi jako slabo ide do otvaranja turbine (2000-2500 rpm) a cak i u vecim okretajima osjetno je slabiji nego prije. Dize su promjenjene prije 6000 km, potrošnja je normalna, u fazi je 100% i nema dima ni prekomjerne potrošnje ulja.
2. Nabija pritisak u rashladni sustav i nerijetko izbaci malo tekucine na "iberlauf". Predpostavljam da je tu u pitanju brtva glave ako ne i više.
3. Odzracivanje rashladnog sustava na istom???
Usput,velika pohvala na odlicnoj stranici sa strucnim odgovorima, stvarno ste nam od velike pomoci.

OPEL ASTRA – PALI SE KONTROLNA LAMPICA

Posjedujem Opel Astru 1.4. 16V koja je prešla nekih 110000 km. Pri gradskoj vožnji se pali kontrolna lampica elektronike motora, a tada dolazi do gušenja, odnosno automobil teže prima gas. Lampica pri slijedecem startanju motora (nakon odredenog vremenskog perioda hladenja motora) ne svijetli, a sve do ponovne gradske vožnje, odnosno dužeg rada u mjestu i cešceg kretanja.U opelovom servisu je dijagnosticiran kvar, kako oni kažu, leptira gasa (sa otenciometrom). Cijena 2900,00 kn. Na navedenom dijelu je vidljiva nekakva masnoca, odnosno vlažnost (nešto propušta). Što je uzrok tome? Da li je možda i nešto drugo u pitanju? Cini mi se da niti zadnji ispušni lonac nije u najboljem stanju. Da li on može biti uzrok navedenom? I ako je ipak taj „leptir gasa“ u pitanju, a s obzirom na njegovu cijenu, da li je potrebna njegova izmjena ili je moguce isti popraviti, ocistiti ili slicno.

OPEL KADETT – CUKA I TROKIRA

Pitanje o Kadetu1.6i, 1989 problemi nastaju kad je auto topal i samo u gradskoj vožnji. Naime jako cuka i trokira, ne prima gas sve dok se ne pritisne papucica spojke i to najcešce samo pri kretanju i to se ne dogada uvijek. Ponekad i pri naglom pritisku na gas motor se jednostavno pocme gušit. U vožnji na otvorenome auto se normalno ponaša i odlicno vuce. U zadnje vrijeme ne moze dici temperaturu motora na radnu(bar po kazanjci na instrument tabli), a na zadnjem servisu je mijenjan i termostat! Je li moguce da je termostat u pitanju? Injektor je provjeren, svijecice, faza, zupcasti remen, filtar zraka takoder.
I još jedno! zanima me da li je 180tkm za fiat punto 1.1 (55ks) puno, kakvi su to motori s obzitom da ovaj ima kolko se vidi bregastu kao novu (pri izmjeni brtve poklopca), dobro vuce i ne troši ulje. Koliku cca kilometražu prelaze do generalke?

OPEL VECTRA – POTROŠNJA GORIVA ?

Nedavno sam kupio Opel Vectru B 1.8i (90 ks) i mislim da je potrošnja goriva previsoka jer iznosi oko 12l/100km. Napominjem da auto koristim uglavnom za odlazak na posao 6 km i natrag, u gradskoj vožnji.
Kolika bi po vašem iskustvu bila realna potrošnja goriva za ovako star automobil sa 160.000 km u ovim uvjetima? Od prethodnog vlasnika saznao sam da nešto nije u redu sa lambda sondom, može li to biti uzrok prevellike potrošnje?

RENAULT SENIC – OŠTECENJE KLIPA

Imam scenika 16i 1997 god. iz nepoznatih razloga je otišao 4. klip(nije izgorio)sastrugo je cilinder.Nit se je dizala temperatura niti se upalila lampica od ulja a svega je bilo. Napravljena je generalka bušen blok 2.spec.klipovi novi 2.spec. brušena glava ,leteci,sajaci ležaji.Poslje 800km isti problem 4. klip (nije izgorio) sastrugan na 4 strane.Tekucine je bilo(antifriz,ulje) .

SEAT TOLEDO – ISKLJUCIVANJE TURBINE

Imam Seat Toledo 2002 godine prešao 76000 km 1900 kubika 81kw dizel.Htio bih da pitam u vezi turbine.Naime dešava se da mi se ona iskljuci kad pritisnem jako gas.Kada polako pritišcem auto ide bez problema,nekad se desi da vozim 3-4 dana bez problema.Najviše se dešava ako npr idem iza nekog kamiona i kada ga preticem moram jace pritisnuti gas on vuce bez problema do 80 – 100 km/h i onda izgasi turbinu tj nece da vuce.Kada sam ga prikljucivao na kompjter sve uredu.Prijatelj mi kaže da treba cešce auto davati jaci gas da bi se nakupine gareži ocistile.Znam da zeza EGR ventil jeli se on može softverski iskljuciti ili nemože dali je moguce da je loše gorivo.Jer sam primjetio da ako je lošije da mi se to cešce dešava.