SEAT CORDOBA 1,9 SDI

Poštovani posjedujem Seat Cordobu 1.9 SDI 2003god. auto najnormalnije pali i ne daje nikakve simptome na neki kvar. Meðutim u danu mi se zna desiti da auto nekoliko puta upali najnormalnije i onda ga hocu upaliti i nece. Lampica od motora mi se ne pali kad dam kontakt. Auto vrti ali nece upaliti kao da nema goriva.

BMW 320 D

Pozdrav ovako vozim bmw 320d 1999 ovako kad lagano stisnem gas i mijenjam brzine nesuska nista sve ide normalno a kad malo jace stisnem papucicu gasa po sredini auta nesto trese suska i stane kad pustim gas i ponovno ga dam onda je sve normalno hvala

OPEL ASTRA

Pozdrav imam problem oko brave gepeka neda se zatvoriti auto je opel astra 97 god. kako se to može rješit

FIAT PUNTO 1,2 i. 16V

imam fiat punto 1,2 16v 2001g Imam problem s paljenjem.Interesuje me vaše mišljene .Auto ima abs,klima ,el podizače.centralna brava. Kad hoču da upalim auto ono ne vergla ,a onda stavim kablove na drugi auto upaljen auto sve spojim i on bez problema upali .Iduči dan upali normalno a več 3 dan opet isti problem.Pa ne interesuje šta bi mogao biti problem.

BMW 523 i.

Poštovani gospodine posjedujem bmw e60 523i 2006.god. 270000km. Problem je sto se na profesionalnoj dijagnostici javlja greška maf senzora i podatak manje količine zraka.stavili smo novi maf senzor i stanje je isto neravnomjeran rad motora.kad se senzor isključi motor radi u redu.molim za pomoć?

OPEL ASTRA H 1,4 i. 16V – EASYTRONIC MJENJAč – KVAR ?

Poštovani gospodine, Vlasnik sam Astre H iz 2007 godine 1.4 66kw sa easytronic mjenjačem.Vozilo je prošlo 220.000 km i redovito je održavano. Jučer mi se na display-u pojavila greška s oznakom "F". Pošto nisam mogao pokrenuti vozilo odšlepano je ovlašteni auto Opelov servis. Nakon kompjuterske dijagnostike rekli su mi da je otišao sklop mjenjača (s elektronikom), ali da moraju prvo skinuti kompletan sklop dijagnosticirati kvar i predložiti konačno riješenje. Na moje pitanje prema njima koja su moguća riješenja, odgovorili su mi da je to ugradnja novog sklopa koji bi koštao cca. izmeðu 10.000 i 13.000 kn, ili ako bude moguće reparacija postojećeg gdje bi cijena tog zahvata bila izmeðu 3.000 i 5.000 kn. Pošto je auto staro već skoro 11 godina i s tom kilometražom mislim da mi je prva opcija neprihvatljiva. čitajući malo po internetu iznesene probleme koji su vezani za ovu problematiku , pročitao sam mogućnost da se ovaj mjenjač preradi na normalni mehanički mijenjač. Zato Vas molim kao iskusnog stručnjaka za savjet, da li radti reparaciju easytronica ili prebaciti na mehaniku i da li je to opće financijski isplativo. Naglašavam da je automobil redovno održavan i što se tiče voznih svojstava ja do sada nisam imao ozbiljnih problema s tim vozilom, da pače u zadnjih 25 godina promjenio sam 4 Opela (Vectra A, Vectra B, Zafira i sada Astra H)i ovo mi je prvi ozbiljniji kvar. s poštovanjem, Dinko Perković dipl.ing.