SEAT TOLEDO – POVECANJE SNAGE
Koliko bi dobio konja skracivanjem glave, do koliko mogu da je skratim a da motor ne trpi veliko opterecenje zbog smanjivanja kompresionog prostora?
Koliko bi dobio konja skracivanjem glave, do koliko mogu da je skratim a da motor ne trpi veliko opterecenje zbog smanjivanja kompresionog prostora?
Imam Fiat Punto 55S, 96 god. motor 1,1 kupljenog iz uvoza. Potrošnja mu je prevelika 10 l / 100 km, eko test u je dobar, ( na tehnickom pregledu ), vožen je u ovlašteni Fiatov servis, na dijagnostici kompjuter ne pokazuje nikakvu grešku i eko test je opet dobar, kažu nema viška nespaljenog goriva U posljednje vrijeme poceo se gasiti u vožnji, jednostavno se ugasi kao da si okrenuo kljuc i ugasio ga,nema ni gušenja motora, ni trzanja samo se ugasi i pojavi se znak kljuca i piše code, nakon toga se može ponovo upaliti vecinom od prve, a nekad baš i ne iz prve. Ta pojava se ne dešava uvijek nekad prode i tjedan dana da se ne ugasi, pa onda par dana uzastopce, ali se vecinom ugasi dok je motor hladniji. Molim Vaše mišljenje o kojem se problemu radi.
I još jedno pitanje, Škoda Octavia 1,9 TDI 98 god. s autom je sve u redu, ali jedan kljuc nema koda, ali nemam ni plocicu sa kodom, auto je kupljen kao rabljeno vozilo u auto kuci prije tri godine, kontaktirali smo prvog vlasnika, ali su oni plocicu izgubili. U servisu za izradu kljuceva su rekli da mogu skinuti kod sa ovog kljuca i napraviti drugi, cijena 500,00 kn, ali ne garantirada ce kljuc valjati, pa me zanima na koji nacin nabaviti rezervni kljuc.
Poštovani gosp. Meic, zahvaljujem se na prije danim odgovorima a upravo citam jedno pitanje i pronalazim svoj slucaj u njemu ali isto želim pitati jer se radi o drugom tipu auta.
"Majstor" je zamijenio zupcasti, natezac i vodenu pumpu na golf II 1.6d ali auto nakon ovoga teže pali, lošije vuce, bucniji je, pa cak mislim da se cuje i neki zvuk kojega prije nisam cuo... Pošto sam stalno zauzet, pa odgadam poci do drugoga majstora vec 3 dana (od te zamjene) zanima me da li je moguce da je pomjerena faza (mislim da je problem u fazi bosch pumpe) i koje su posljedice?
Imam jedno strucno pitanje pa ako mi možete odgovoriti detaljni proces,kak i sa kojim alatom,kojim tlakom,tj koliko bara itd......Ovo sam dobio za napraviti a moram priznat da u 5 g rada kao mehanicar niti cuo niti vidio (jedno vozilo troši ulje) Ne izgleda komlicirano ali mi je cudno da u 15 min nece pasti tlak do 0........Izmjeriti propuštanje svakog cilindara posebno (gubitak tlaka), Kompimiranim zrakom napuniti cilindar i mjeriti pad tlaka sa vremenom - dozvoljeni gubitak je 1 bar na 15 minuta.......
Vlasnik sam Ford Fieste 1.8 diesel iz 1994 godine sa 160tkm.
Problem s autom je taj što dosta teško pali hladan, a cesto i kada je ugrijan.Na koji nacin bi najjeftinije utvrdio u cemu je problem?Auto dosta "vergla" prilikom hladnog starta, a prilikom ubrzavanja dosta i zadimi.Inace je auto u vožnji odlican, dobro ubrzava, motor radi jako mirno (bolje nego što sam ocekivao od diesela), i potrošnja se krece do 5 L na otvorenoj cesti do 7 u gradskoj gužvi...Koliko sam se uspio informirati , problemi bi mogli biti u grijacima, bosch pumpi i diznama.
Zanima me ukoliko bi trebalo napraviti neki servis koje su okvirno cijene za isti. (Narocito me zanima koliko okvirno košta uštimavanje bosch pumpe).
Auto je Toyota Corolla HB E11 facelift, 10/2000.g., 1.6 VVT-i 16V 110KS linea SOL.Ponekad mi se dogodi da kad želim krenuti na semaforu, kvacilo stisnem do kraja, ali mjenjac do pola upadne u prvu brzinu... Kao da se zaglavi (fizicki ne ide dalje). Malo probam u ler pa u drugu brzinu i onda ubaci normalno. Jednom sam tek iz osmog puta ubacio u prvu! Otkako imam auto (1 godinu), oko 5 puta mi se desilo da sam nedovoljno stisnuo kvacilo i kad sam mjenjao iz prve u drugu se cuo onaj ružni zvuk trošenja (razlog: tepih ispod papucica). Nekad teže ubacuje u rikverc, ali za to se ne brinem. Nikakvi se zvukovi ne cuju kad je mjenjac u leru/brzini, sve ok. Drugi sam vlasnik pa ne znam kako je prvi vlasnik rukovao s mjenjacem, inace prvi vlasnik je talijan (statistika kaže da abnormalno maltretiraju aute). Auto je u odlicnom stanju, potvrdila 2 službena servisa!