SEAT TOLEDO – POVECANJE SNAGE

Koliko bi dobio konja skracivanjem glave, do koliko mogu da je skratim a da motor ne trpi veliko opterecenje zbog smanjivanja kompresionog prostora?

PUNTO 55 S – GASI SE, ŠKODA – KLJUC

Imam Fiat Punto 55S, 96 god. motor 1,1 kupljenog iz uvoza. Potrošnja mu je prevelika 10 l / 100 km, eko test u je dobar, ( na tehnickom pregledu ), vožen je u ovlašteni Fiatov servis, na dijagnostici kompjuter ne pokazuje nikakvu grešku i eko test je opet dobar, kažu nema viška nespaljenog goriva U posljednje vrijeme poceo se gasiti u vožnji, jednostavno se ugasi kao da si okrenuo kljuc i ugasio ga,nema ni gušenja motora, ni trzanja samo se ugasi i pojavi se znak kljuca i piše code, nakon toga se može ponovo upaliti vecinom od prve, a nekad baš i ne iz prve. Ta pojava se ne dešava uvijek nekad prode i tjedan dana da se ne ugasi, pa onda par dana uzastopce, ali se vecinom ugasi dok je motor hladniji. Molim Vaše mišljenje o kojem se problemu radi.
I još jedno pitanje, Škoda Octavia 1,9 TDI 98 god. s autom je sve u redu, ali jedan kljuc nema koda, ali nemam ni plocicu sa kodom, auto je kupljen kao rabljeno vozilo u auto kuci prije tri godine, kontaktirali smo prvog vlasnika, ali su oni plocicu izgubili. U servisu za izradu kljuceva su rekli da mogu skinuti kod sa ovog kljuca i napraviti drugi, cijena 500,00 kn, ali ne garantirada ce kljuc valjati, pa me zanima na koji nacin nabaviti rezervni kljuc.

VW GOLF II – FAZA NIJE DOBRA

Poštovani gosp. Meic, zahvaljujem se na prije danim odgovorima a upravo citam jedno pitanje i pronalazim svoj slucaj u njemu ali isto želim pitati jer se radi o drugom tipu auta.
"Majstor" je zamijenio zupcasti, natezac i vodenu pumpu na golf II 1.6d ali auto nakon ovoga teže pali, lošije vuce, bucniji je, pa cak mislim da se cuje i neki zvuk kojega prije nisam cuo... Pošto sam stalno zauzet, pa odgadam poci do drugoga majstora vec 3 dana (od te zamjene) zanima me da li je moguce da je pomjerena faza (mislim da je problem u fazi bosch pumpe) i koje su posljedice?

OPCI SAVJETI – TEST PROPUŠTANJA CILINDARA

Imam jedno strucno pitanje pa ako mi možete odgovoriti detaljni proces,kak i sa kojim alatom,kojim tlakom,tj koliko bara itd......Ovo sam dobio za napraviti a moram priznat da u 5 g rada kao mehanicar niti cuo niti vidio (jedno vozilo troši ulje) Ne izgleda komlicirano ali mi je cudno da u 15 min nece pasti tlak do 0........Izmjeriti propuštanje svakog cilindara posebno (gubitak tlaka), Kompimiranim zrakom napuniti cilindar i mjeriti pad tlaka sa vremenom - dozvoljeni gubitak je 1 bar na 15 minuta.......

FORD FIESTA – TEŠKO PALI

Vlasnik sam Ford Fieste 1.8 diesel iz 1994 godine sa 160tkm.
Problem s autom je taj što dosta teško pali hladan, a cesto i kada je ugrijan.Na koji nacin bi najjeftinije utvrdio u cemu je problem?Auto dosta "vergla" prilikom hladnog starta, a prilikom ubrzavanja dosta i zadimi.Inace je auto u vožnji odlican, dobro ubrzava, motor radi jako mirno (bolje nego što sam ocekivao od diesela), i potrošnja se krece do 5 L na otvorenoj cesti do 7 u gradskoj gužvi...Koliko sam se uspio informirati , problemi bi mogli biti u grijacima, bosch pumpi i diznama.
Zanima me ukoliko bi trebalo napraviti neki servis koje su okvirno cijene za isti. (Narocito me zanima koliko okvirno košta uštimavanje bosch pumpe).

TOYOTA COROLLA – TEŠKO U PRVU

Auto je Toyota Corolla HB E11 facelift, 10/2000.g., 1.6 VVT-i 16V 110KS linea SOL.Ponekad mi se dogodi da kad želim krenuti na semaforu, kvacilo stisnem do kraja, ali mjenjac do pola upadne u prvu brzinu... Kao da se zaglavi (fizicki ne ide dalje). Malo probam u ler pa u drugu brzinu i onda ubaci normalno. Jednom sam tek iz osmog puta ubacio u prvu! Otkako imam auto (1 godinu), oko 5 puta mi se desilo da sam nedovoljno stisnuo kvacilo i kad sam mjenjao iz prve u drugu se cuo onaj ružni zvuk trošenja (razlog: tepih ispod papucica). Nekad teže ubacuje u rikverc, ali za to se ne brinem. Nikakvi se zvukovi ne cuju kad je mjenjac u leru/brzini, sve ok. Drugi sam vlasnik pa ne znam kako je prvi vlasnik rukovao s mjenjacem, inace prvi vlasnik je talijan (statistika kaže da abnormalno maltretiraju aute). Auto je u odlicnom stanju, potvrdila 2 službena servisa!