OPEL ASTRA – ZAMJENA ZUPCASTOG REMENA

Vec sam imao priliku da se uvjerim u korisnost vasih savjeta te vam se stoga obracam sa jos jednim pitanjem.
S obzirom na stanje na KM satu, 240 000 KM, u pitanju je opel astra 1,6 benzin, 1995 god,odlucio sam se na preventivnu promjenu zupcastog remena,pumpe za vodu, i natezaca, usput i termostata koji nije u funkciji. Sve ovo sam namjeravao uraditi kod svog automehanicara koji nije ovlašten dok nisam vidio vaše upozorenje vlasnijku fiata brave koji je to vec uradio (osim termostata) kod svog mehanicara i boji se da sada ima problem jer misli da fazu na motoru nije naštelovana.
Moje pitanje je da li cu ja imati isti problem ako odradim servis kod svog majstora? Ili za moj auto ne treba namjestati fazu. Napominjem da je majstor uglavnom orijentisan na Opel, ali ne znam kakv je alat koji je potreban za namještanje faze.

SKODA OCTAVIA – AUTO JE STAO

Vlasnik sam Skode Octavie 1.8T 20V proizvedene 2000g. Vozilo je redovno servisirano i do sada ima 167000 km. Nisam imao nikakvih kvarova motora do sada. Prije godinu dana (2mj. 2006) ugradio sam kod ovlaštenog servisera plinski uredjaj tvrtke Lovato. Godina dana bez ikakvih problema. Obavio sam jedan servis motora i dva servisa uredaja. 16.3. ove godine dolazi i veliki servis motora te mijenjam remen, španere, pumpu za vodu, svijecice itd. Auto u redu odradio ventilator, probna vožnja u redu i tada na povratku kuci auto je stao. Motor se ne može upaliti ni na benzin ni na plin. Upali se na 3-4 sek. i onda crkne a iz motora se osjeti jak miris goriva. U radionici nakon što su prikljucili laptop jedva otkriju grešku na mjeracu protoka zraka. Iskljuce konektor sa mjeraca i auto radi ali nema snage te na plinu u leru cesto crkava. Naruci se novi mjerac (oko 2500 KN), prikljuci i cim krene zrak kroz njega auto crkne. Mjerac je ispravan a kada se ukljuci konektor u njega auto se ne može upaliti. Još mi preostaje kontrola plinskog uredaja iako mislim da to nije razlog. Sada se vozim bez ukljucenog mjeraca i tražim rješenje problema, a i majstori su zbunjeni. Motor radi veoma mirno i tiho jedino nema snage, a na plinu ler je malo nemiran i kod naglijeg kocenja zna crknuti.

AUDI 2,4 Quatro – NITKO NE MOŽE RIJEŠITI ?!

Imam Audija 2,4 Quattro V6 2001 god.220,000 tkm.problem je u tome,da auto kad se voziš nekom brzinom i hoceš usporiti,stati na semafor,auto pocne raditi na 4-5 cilindri,i to nekad 5 sec.a nekad i 20 sec.i onda opet radi sasvim normalno.nekad se dogodi da kad se voziš npr.80 km/h i usporiš na 50 km/h i dodaš gas da ubrzaš,auto opet koda radi 4-5 cilindri i nama snage isto tako oko 5-20 sec.a kad se voziš nekom konstantnom brzinom,onda je sve uredu.bio sam na dijagnostici i kompjuter pokazuje da je sve ok i nema nikakvih grešaka.Promjenio sam pumpu goriva,bobine,svjecice,kablove,crijeva od vakuma i nepovratne ventile,ali opet sve isto.POMAGAJTE jer ovo nitko ne može riješiti.

OPEL KADETT – SUMNJA NA KARBURATOR

Imam opel kadeta 1.3 limuzinu 86god.,ima elektronski saug i diznu,nekad kad ga upalim gasi se cim pustim gas on se ugasi,i onda mu moram malo povecati ler gas da bi ga mogao voziti.

RENAULT CLIO – NE TRPI SPORU VOŽNJU

Renault Clio 1.8 16v 92.g.p. Problem je u tome što auto jednostavno ne trpi sporu vožnju. Kada se vozi preko 3000 ob/min sve je relativno u redu, ponekada malo izgubi gas i nema onu snagu koju bi trebao imati, ali veci je problem kada se desi da moram voziti polako tada jednostavno izgubi gas i ugasi se. Nakon nekoliko sekundi ga upalim i dalje vozim normalno. Na dijagnostici ne prikazuje nikakvu grešku, promjenjen je filter goriva, indikator temperature, alnaser i lambda sonda.

ROVER ILI XANTIA – KOJI KUPITI?

Šokirali ste me tako brzim odgovorom u vezi Xantije i Rovera.zašto je xantija toliko podcijenjen automobil?osobno bih kupio 10 godina staru hondu acord od prvog vlasnika sa 160 tis km za 6000eura ali za te novce kupim 5 god staru xantiju,šta da radim?Dali je plin za hondu skuplji zbog v-tec tehnologije.