OPCI SAVJETI – MOLIM SAVJET

Vec duže vrijeme pratim vašu stranicu i to je jako lijepo od vas da svakome pokušate pomoci s njegovim ljubimcem. Pa tako bi molio da li možda i meni možete dati neki savjet.
Motor je 2.0 16V 98 kW SOHC
multipoint ubrizgavanje ( 4 injektora )
Dešava se sljedece:
-Kad je auto hladan (motor) auto upali iz prve.
-Kad je auto zagrijan (topli motor) i sad se stane s autom ugasi se ga i ako takav odstoji oko 20 minuta i kad ga ponovo hocu upaliti auto moram dulje verglati ili ako ga ne verglam moram pritisnuti papucicu gasa onda isto upali iz prve.
Na auto su ovi dijelovi novi:
-injektori
-senzor na bregastoj
-senzor temperature motora
-senzor temperature usisnog zraka
-regulator ler-gasa (motoric)
-novi kablovi za svijecice
-nove svijecice
-Lambda sonda
Ispitana pumpa za gorivo i tlak goriva koji su u redu.
Stari dijelovi su:
-Map senzor
-senzor na radilici
-visokonaponski trafo za paljenje
-potenciometar ler-gasa
Da li može da jedan od tih dva senzora kad se zagrije da stvara probleme prilikom paljenja. Mehanicki dio motora je u izvanrednom stanju, kompresija i sve ostalo. Svi dihtunzi novi, kao i dihtung glave, semerinzi i ostalo. Da još napomenem auto u vožnji ne stvara nikakve probleme, normalno ubrzava, potrošnja normalna. Eko test isto dobar.
Na testeru auto ne pokazuje nikakvu grešku. Isto tako izgleda sve u redu i s senzorima.

OPEL ASTRA – LAMPICA KONTROLE ULJA

Imam auto Opel Astru H 1,7 CDTI, 2005 godina. Kod hladnog paljenja automobila lampica kontrole ulja se ne ugasi vec gori 6 do 10 sekundi. Kod toplog paljenja lampica se ugasi pa se ponovno upali. Vršeno je ispitivanje te je utvrdeno da se pritisak ulja po manometru diže tek nakon 6 sekundi na 4 bara što znaci da to vrijeme motor radi bez pritiska ulja. Auto je pod garancijom još 2 mjeseca. U servisu tvrde da je to u redu, a ja mislim da to nije u redu. Molim Vas mišljenje u svezi navedenog problema.

AUDI A4 – PODRHTAVA

Imam Audija 1.9 130ks iz 2003. auto mi se lagano trese kad je u leru. kao da mašina lagano podrhtava. nema veze je li auto hladan ili vruc. podrhtavalje nije linearno, nego na ceste mahove... kocnica mi je tvrda kad auto ugasim na duže vrijeme. kad ga hocu upalit ona je vec skroz tvrda iako je nisam ni pipnuo, niti sam je stiskao kad sam gasio auto.

OPCI SAVJETI – KOJI AUTO KUPITI ??

Kupio bih auto star otprilike 7 god ali jeftiniji sa manje kilometara,uzeo bi xantiju jer je strašno jeftina ili Rovera 45 koji je malo skuplji.Uzeo bi benzinski motor pa ugradio plin.Šta mislite o mome izboru i šta biste odlucili na mome mjestu.Ako Rover koji motor?Dali su hondini motori još uvijek u tom godištu i koliko bi koštao pregled vozila kod vas tj.vaša dijagnostika stanja vozila i ugradnja plina.

VW GOLFIII – PAD OKRETAJA U LERU

Golf 3 1,8 66kw motor ABS. Auto radi skroz normalno sve dok se ne zagrije u potpunosti tek nakon nekih pol sata (ne uvjek) pocnu padati okretaji,cak ispod 300 šta se opet nakon nekog vremena stabilizira. Motoru inace gotovo uvijek vec nakon 10-20sec stajanja u leru pocnu varirati okretaji izmedu 700-800okretaja u minuti.Provjeren je ETC senzor,regulator ler gasa koji su u redu.Komresija izmjerena 7,8,8,8bara najslabija je na prvom cilindru do getribe.Auto inace kad se vozi iznad 100-120km/h pojacano dumi,mada su promjenjeni prednji i zadnji lonac i provjeren katalizator koji je u redu, mašina na 10tisuca km potroši do pola litre ulja što nije puno cak i malo pušta na karteru.Koliko bi morala biti minimalna kompresija za navedeni auto koliko je bila kad je auto bio nov,zašto mašini padaju okretaji i zašto pojacano dumi.

BMW E-30 – ZRACNOST NA OVJESU

Vozim Bmw e30 320i 86god.,kotaci ne stoje ravno,a špur mi nisu htijeli napravit jer kotaci imaju previše lufta,tako kažu! Pa bih molio informaciju u cemu je problem!? Što kupiti ili popraviti,ako postoji ta mogucnost?!