OPCI SAVJETI – MOLIM SAVJET
Vec duže vrijeme pratim vašu stranicu i to je jako lijepo od vas da svakome pokušate pomoci s njegovim ljubimcem. Pa tako bi molio da li možda i meni možete dati neki savjet.
Motor je 2.0 16V 98 kW SOHC
multipoint ubrizgavanje ( 4 injektora )
Dešava se sljedece:
-Kad je auto hladan (motor) auto upali iz prve.
-Kad je auto zagrijan (topli motor) i sad se stane s autom ugasi se ga i ako takav odstoji oko 20 minuta i kad ga ponovo hocu upaliti auto moram dulje verglati ili ako ga ne verglam moram pritisnuti papucicu gasa onda isto upali iz prve.
Na auto su ovi dijelovi novi:
-injektori
-senzor na bregastoj
-senzor temperature motora
-senzor temperature usisnog zraka
-regulator ler-gasa (motoric)
-novi kablovi za svijecice
-nove svijecice
-Lambda sonda
Ispitana pumpa za gorivo i tlak goriva koji su u redu.
Stari dijelovi su:
-Map senzor
-senzor na radilici
-visokonaponski trafo za paljenje
-potenciometar ler-gasa
Da li može da jedan od tih dva senzora kad se zagrije da stvara probleme prilikom paljenja. Mehanicki dio motora je u izvanrednom stanju, kompresija i sve ostalo. Svi dihtunzi novi, kao i dihtung glave, semerinzi i ostalo. Da još napomenem auto u vožnji ne stvara nikakve probleme, normalno ubrzava, potrošnja normalna. Eko test isto dobar.
Na testeru auto ne pokazuje nikakvu grešku. Isto tako izgleda sve u redu i s senzorima.