RENAULT 5 – DAM GAS, A ON SE UGASI
Imam problema sa svojim renaultom 5-icom, benzincem.. kad mu dam naglo gas (cim karburator primi više goriva naglo), on se ugasi. Tek kada mu dajem gas jaako sporo i lagano onda može postic vece obrtaje.
Imam problema sa svojim renaultom 5-icom, benzincem.. kad mu dam naglo gas (cim karburator primi više goriva naglo), on se ugasi. Tek kada mu dajem gas jaako sporo i lagano onda može postic vece obrtaje.
Golf 2 GTD
Zanima me što bi mogao biti uzrok isprekidanom crnom gustom dimu na ispuhu. Npr. kad motor radi u leru pri držanju 3/4 gasa na ispuhu se kratkotrajno pojavljuje dim koji je gust i crn, onda je sve normalno nekih pola sekunde pa se dim opet pojavi.
Sve pohvale za vašu stranicu i trud !
Ako bi mogli objasniti na koji nacin se održava klima uredaj u automobilu,da li je to redovito (svake dvije godine) ispitivanje kolicine freona u sistemu na aparatu u servisu i dopunjavnje istog,i zamjena filtera ili ima još nešto, konkretno imam vectru c iz 2003 2.2 dti.pa ako ima nesto specificno baš za taj model.
Posjedujem Alfu 145, proizvodnja 1996.g. Da li je zbog starosti modela upitan "prolaz" na EKO testu (tehnološki zastario pa ne može udovoljiti današnjim normativnim zahtjevima) ili odredeno sumnjicavo klimanje glavom mehanicara može znaciti da se u principu popravkom može osigurati zadovoljenje EKO testa?
Nedavno sam kupio BMW 520i, 1997.g. sa nekih 170.000 km (ako je).
Kod kretanja s mjesta, kad se otpušta kvacilo, auto se tresao, a i u vožnji kad se promjeni brzina kao da lagano "cukne" kad se otpusti kvacilo. Uz to poceo je ispuštati i "cudne" zvukove kad se stisne kvacilo, pa sam dao promjeniti komplet kvacilo (korpu i lamelu).Sada više nema "cudnih" zvukova, ali auto i dalje trese kad se krece s mjesta i u vožnji "cukne" kad se otpusti kvacilo kod promjene brzine.Bio sam ponovo u servisu gdje su mi mjenjali kvacilo i tamo su mi rekli da je problem vjerovatno u zamašnjaku, ali da je novi zamašnjak skup i da mi ga se ne isplati mjenjati, ali da se ne moram brinuti, da se mogu ovako još dugo voziti jer se ništa ne može dogoditi.
Vidim po odgovorima drugim ljudima koji Vas pitaju da ste vrlo ozbiljni i strucni i zato bi me zanimalo Vaše mišljenje o ovom mom problemu.
Da li je stvarno problem u zamašnjaku? Da li se stvarno mogu voziti bez problema ako ne uklonim ovaj kvar? Ako stvarno je problem u zamašnjaku, mora li se on mjenjati novi ili bi se možda stari mogao obraditi (potokariti), za što vjerujem da bi bila puno manja investicija od novog.
Vozim Polo classic 1.4 MPI ' 02.g. Kupio sam ga rabljenog, sa prijedenih 120000 km, prije dvije godine. Do sada nisam imao nikakvih problema; u zadnje vrijeme se teško " šalta ", a pedala spojke ima veliki slobodni hod. Problem sa " šaltanjem " je daleko manji kada vozilo miruje ( recimo, preko noci ). Pokušao sam sam riješiti problem dotezanjem sajle spojke, ali nisam napravio ništa. Jedina razlika je u tome što je sada pedala spojke osjetno tvrda, a spojka hvata " pri kraju ", te se pri pritiskanju i otpuštanju spojke cuje škripanje. Može li izmjena seta spojke riješiti ovaj problem, i koliko ( prosjecno ) stoji takav zahvat?