AUDI A4 – DIM PLAVE BOJE

Imam jedno vrlo precizno pitanje.Radi se o AFN motoru konkretno u audiju.Problem je sljedeci,dolazi do ekstremnog dimljenja plave boje kada se u leru drzi gas na 2500rpm (u trenu je cijelo dvoriste u magli kao kad je nekad moj stari ujutro palio wartburga),i to naglasavam samo kod tih okretaja,sto manje ili vise dimljenje se drasticno smanjuje.To nebih ni primjetio da na tehnickom pregledu nije prisilno zagrijavan motor drzanjem gasa u leru.Kompresiju sam izmjerio i na svim cilinderima je 29-30bar-a,turbinu sam prije per mjeseci rastavio i ocistio zaglavljeni mehanizam za var.stat.lopatica i pritom je bila potpuno suha,bez tragova ulja,samo skorena cada.Jedini logicki razlog mi preostaju gumice ventila ili mozda prelazak na prerijetko sint. ulje 5w40 castrol gtd(potrosio mi je litru tog ulja na 3tkm) s obzirom da je auto star 11g i ima 185tkm prijedjenih.

OPEL VECTRA – AIR BAG

Imam Vectru 1999 god.1.6 16v.Auto je ok,ali mi se prije nekoliko dana u vožnji upalila crvena lampica koja pokazuje da sa airbag-om nešto nije u redu.Provjerio sam konektor ispod vozacevog sjedala i sve mi se cini ok.Molim za savjet,što bi mogao biti kvar i kako ga otkloniti?

PEUGEOT 406 HDI – STALNO ISTI PROBLEM

Vozim Peugeot 406 Hdi 2000 g. Prije mjesec dana upalila mi se žuta lampica konrole rada motora i auto se u vožnji jednostavno ugasio. Nakon toga vratim kljuc u nulti položej i auto ponovno upali bez problema i nakon 1 kilometra opet ista stvar. Otišao sam u ovlašteni servis i oni su zamjenili visokotlacnu pumpu. Auto je nakon toga dobro radio 3 dana pa se opet pojavio isti problem. Opet u servis, kažu dizne i promjene ih. Opet 3 dana sve OK, a onda auto stade i više nece upaliti. Prije nego sto se ugasi motor pocne sve bucnije raditi (roktati). Molim vas za savjet sta bi mogao biti problem da mi oni u servisu ne uzmu jos kojih 10-ak tisuca kuna bez veze jer su ti njihovi popravci strahovito skupi.

KIA PRIDE – VIBRACIJE PRILIKOM KOCENJA

Molio bih Vas za savjet u vezi problema na Kia Pride. Prilikom kocenja trese volan a trešnja se osjeca i na papucici kocnice.Sve to je pocelo otprilike prije nekih 15000 km.Od tad zamijenjeni su diskovi i disk plocice vec dva puta, pa cak su i glavcine mijenjane. Prilikom svake zamjene vibracije nestaju i sve je u redu nekih 1000 do 1500 prijedenih km i opet se te iste vibracije javljaju.Auto nikad nije udaran, ja sam prvi vlasnik i ima prijedenih 65000 km.U cijeloj toj prici promijenjene su i gume i felge.

ASTRA G – KONDENZAT

Prvi sam vlasnik Astre G iz 2004. sa Z16XE motorom i prijedenih 27.000 km. Od samih pocetaka, primjecivao sam kondenzat iz zadnjeg lonca nakon hladnog starta, a logicno objašnjenje mi je bila kondenzacija zbog promjene temperature ispušnog sustava. No, nedavno sam primjetio kondenzat iz zadnjeg lonca nakon dotakanja goriva pri radnoj temperaturi motora postignutoj cca pola sata ranije.Kondenzat je bio bez mirisa, jako podsjeca na obicnu vodu.
Zanima me da li je problem u upitnoj kvaliteti goriva (prisutnost vode u benzinu) ili je problem u sagorijevanju ? Sve promatrane velicine na EKO- testu su bile Ok.Uzrokuje li taj kondenzat oštecenja ispušnog sustava u vidu ubrzanog starenja zbog korozivnog djelovanja ?

BMW – 316 – INDIKATOR ISTROŠENOSTI KOCNICA

Mijenjao sam plocice na BMW-u 316 95 godište i ta stvar mi je više-manje skroz poznata.Medutim na kojem principu radi senzor/prekidac potrošenosti kocnica.Koliko ja vidim dovoljno je da on jednom dodirne disk i lampica na komp./ kontrolnoj tabli se pali i ostaje upaljena (gasi se tek pri ponovnom kontaktu prekidaca s diskom ) ali samo kratkotrajno.Puno bi mi pomogli ako bi mi rekli na koji nacin se može resetirati racunalo .Nešto slicno što imamo s kombinacijom kontakata 10 i 19 tj./ spajanju istih 5 sek za inspekcion i 10 sek za service.