ALFA ROMEO 145 1,6 i. 16V T.S.
Poštovani, riječ je o alfi 145 1.6 16v Twin Spark 2000. god. Problem koji imam je tlak ulja s hladnim motorom koji je previsok na višim okretajima, ide i preko skale od 7 bara, u prazno polje na manometru. Oko 8-9 bara pretpostavljam. Zagrijan je ok i ne ide preko 5.5 bara na turaži. Je li to normalno ili bi ventil na pumpi trebao regulirati neovisno je li motor hladan ili topao? Takoðer kazaljka na manometru šetka brzo npr. na leru zagrijan šetka od 2 do 2.7 što mi se prije nije dešavalo. Iako na drugoj alfi mi isto šetka i tako je već preko 100 000 km, ali na ovoj 1.6 mi se to nije dešavalo prije. Manometar sam spojio na magistralu ulja na glavi iznad termostata. Odmah sam skinuo karter sumljajući na ventil na pumpi, meðutim nije bio blokiran, samo je ispao van, nema nečistoća, opruga djeluje ok. DrugI problem je pošto mi je ventil ispao iz pumpe ne znam sada na koju stranu mora biti okrenut. Ventil je valjkasti i odijeljen na dvije komore, jedna od njih ima rupe. Da li rupe na tom ventilu moraju gledati gore prema glavi motora ili prema podu? Hvala