AUDI A6 2,4 i. QUATTRO – DIFERENCIJAL ?

Postovani, Kao prvo zelim vam zahvaliti jer citajuci vase savjete dista si pomognem u otklanjanju kvarova,(mladi sam mehanicar) Imam pitanje za vas,naime..audi a6 c5 2.4 quattro,primjetio sam cudan zvuk iz diferencijala,ne uvijek ,samo na krivinama i na manjim obrtajima u npr 3-4 brzini,pitanje je jel se moguce da je bez ulja ,jer ne vidim nigdje da se moze nasuti, Zahvaljivam

VW JWTTA 1,9 TDI PD

Poštovani, zanima me da li je prilikom zamjene bregaste osovine i hidropodizača potrebno mijenjati i zupčasti remen? Set zupčastog remena je promijenjen prije godinu i pola i do sada je s njime prijeðeno 30 000 km. Neki govore da je potrebno, dok drugi govore da nije pošto je nedavno zamijenjen. Radi se o VW Jetta 1.9 tdi BXE, 2007. god, 77 kw. Takoðer me zanima potreba preventivne izmjene letećih ležajeva budući da su na BXE motorima lošije kvalitete što može doći da isti probiju kroz blok motora?

ALFA ROMEO 145 1,6 i. 16V T.S.

Poštovani, riječ je o alfi 145 1.6 16v Twin Spark 2000. god. Problem koji imam je tlak ulja s hladnim motorom koji je previsok na višim okretajima, ide i preko skale od 7 bara, u prazno polje na manometru. Oko 8-9 bara pretpostavljam. Zagrijan je ok i ne ide preko 5.5 bara na turaži. Je li to normalno ili bi ventil na pumpi trebao regulirati neovisno je li motor hladan ili topao? Takoðer kazaljka na manometru šetka brzo npr. na leru zagrijan šetka od 2 do 2.7 što mi se prije nije dešavalo. Iako na drugoj alfi mi isto šetka i tako je već preko 100 000 km, ali na ovoj 1.6 mi se to nije dešavalo prije. Manometar sam spojio na magistralu ulja na glavi iznad termostata. Odmah sam skinuo karter sumljajući na ventil na pumpi, meðutim nije bio blokiran, samo je ispao van, nema nečistoća, opruga djeluje ok. DrugI problem je pošto mi je ventil ispao iz pumpe ne znam sada na koju stranu mora biti okrenut. Ventil je valjkasti i odijeljen na dvije komore, jedna od njih ima rupe. Da li rupe na tom ventilu moraju gledati gore prema glavi motora ili prema podu? Hvala

MERCEDES SPRINTER 412 D

Poštovanje!Stao sam na cesti da propustim pješaka i kombi mi se ugasio,nakon dva tri verglanja ponovo je upalio ali nije imao snage jedva je u prvoj brzini presao 30-tak metara gdje sam ga parkirao.Kasnije je par puta upalio bez gasa(papučica gasa je skroz mekana)te kasnibe nije htio nikako upalit a odlično vergla.Rječ je o kombiju mercedes sprinter 412 iz 97 god.Hvala unaprijed!

VW GOLF 1,6 TDI CR

Imam golf 6 77kw.S vremena na vrijeme upali mi se lampica od erg ventila.Tada primjećujem da ima veću potrošnju goriva.Jedne prilike sam ušao na kompjutorsko čišćenje.Auto je prešao 140000.Zanimaju me koje su opcije najbolje da li čišćenje erg ili kupnja novog ili blokiranje istog(da li prolazi na eko testu u Hrvatskoj),te u slučaju blokiranja istog da li se povečava potrošnja goriva i koja solucija koliko košta( znam da je u ovlaštenom servisu zamjena erg oko 6000kuna)

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI

Postovani imam problema sa paljenjem belinga 2.0hdi to je pocelo zadnjih dvadeset dana ako uspijem upalit u voznji izgubi gas pa ga ugasim odma upalim i onda ide dobro mozda par kilometara ,kad dodjem kuci i ugasim ga za poka sata nece opet upali ,odda opet upali kad se ohladi ali ne uvjek dira sam senzor na zamajcu i odma upali pa opet nece itd. Na dijagnostici ne prijavljuje kvar nikakav. Molim pomoc sto da radim?