VW PASSAT – AUTOMATSKI MJENJAC

VW PASSAT 1.9 TDI
Cini mi se da mi dosta kasno prebacuje u višu brzinu. Npr. tek oko 60 i više prebaci u trecu (vozio sam od prijatelja auto takodjer s automatskim mjenjacem i razlika je ocigledna). Netko mi je savjetovao da promijenim ulje u getribi da je možda staro i gusto. Što bi još mogao biti uzrok kasnom prebacivanju osim toga?

PEUGEOT – 306 – GENERALKA ILI…??

Dakle, prije godinu i pol se pojavio problem sa motorom: nepravilan radu u leru, povecana potrošnja ulja, s vremena na vrijeme kad dajem gas cuje se zvuk iz motora kao da neko vuce lance preko njega.
U servisu su mi rekli da su problem vjerojatno karike u motoru i da je to boljka tog motora na kilometražama reda velicine 150000km.
Promjenjene su svjecice i obavljam servis redovito, ali ta generalka ceka (rekli su mi u servisu da mogu još neko vrijeme voziti samo da dolijevam ulje redovito).
Moje pitanje je da li nema drugog izlaza vec napraviti generalku i koliko ta generalka može koštati? Da li postoji neka polugeneralka?

MAZDA 323 – LAGANO PALJENJE

Auto mi ujutro nakon pet-šest sekundi verglanja upali,a preko dana odma nakon sekunde,radi se o mazdi 323 1.6i 1991, jel možda uzrok slab akumulator ili nešto drugo?
Zašto daewo lanos 1.4 1999. u postupku promjene brzine,znaci prilikom stiskanja kuplunga zadržava okretaje.

FORD FOCUS – ULJE U USISNOJ GRANI

Posedujem Forda Focusa tddi. Primetio sam veliki talog masnoce u usisnoj grani (po obodu). Zatim sam proverio i cev koja vodi pre i posle intercooler-a i u njima sam video ulje.Molim Vas da mi odgovorite dali je to problem sa turbinom, dali to može da naškodi motoru i dali da ocistim usisnu granu.

AUDI B4 – TEMPERATURA MOTORA

Prije svega želio bih vas pohvaliti i zahvaliti vam na savjetu koji ste mi dali za moj auto pa bih imao još pitanja za vas u vezi istog auta,a radi se o AUDI B-4 1,6i 74 kw 1994. god.oznaka motora(ADA).Koja je gornja granica temperature rashladne tekucine motora i dali je istina da ti motori smiju doseci i do 105 stupnjeva C temperaturu,i koliki maksimalni pritisak smije biti u crijevima.U mom slucaju se desi da se stvori pritisak i crijeva budu malo napuhana i tvrda ali se daju stisnut a posuda se lagano napuhne,kada otvorim cep od posude i ponovno ga odma vratim natrag,crijeva omekane i posuda se vrati u prvobitno stanje,auto nakon toga može raditi i sat vremena u komadu i ventilator se može paliti jako puno puta ali crijeva ostaju mekana i ne otvrdnu.
Dok auto tako dugo radi kazaljka mi pokazuje da temparatura ide i do 100 i malo preko,ventilator se uredno pali i crijeva su mekana.Auto ima dva ventilatora.Zanima me dali je to sve normalno i dali mi možete malo pojasniti sva ta doga?anja.

VW GOLF 2 DIZEL – GENERALKA, ALI…

Golf 2 uradena generalka (brušenje glave, radilica , klipovi, blok, karike, hidro podizaci,ventili sve novo ugradeno).Promjenjena boš pumpa auto dobro vuce,medutim ujutro kad se pali pojavi se bjeli dim i cuje se lupanje! U motoru i na auspuhu!