MAZDA 626 – UJUTRO DIMI

IMAM veliki problem. Prije 2 tjedna uocio sam da auto ujutro dimi par sekundi te je onda sve u redu. Radi se o mazdi 626 98g, 1.8 16v. Mehanicari su rekli da su najvjerojatnije gumice na ventilima, te sam ih dao zamjeniti, (dihtung glave, brušenje glave), nakon operacije je još gore , dva puta jace dimi, te su rekli da je moguce da je glava kriva,. Tijekom slaganja uocili su da je grana napukla. Sa autom sam bio na eko- testu ali je on savršen, te nema nikakvi naznaka, ne mješa vodu i ulje, antifriz provjeravam. Zar je stvarno moguce da je glava, kad su vec rastepli motor, dali se je glava mogla ispitati.

VW POLO SDI 1,9 – MOJ "ELF" JE STAO

Poštovani,velika hvala na vašoj angažiranosti i super stranici.Ali dosta pojmova o automobilima ne znam ni zašto služe pa mi je iscitavanje tudih problema i odgovora izgledalo kao da citam kineski.
E sada evo moga problema! Naime moj Elf (ime moga Pola),je kupljen 2003. godine ispod cekica,redovito je servisiran ulje, filteri,diskovi i te sheme...buduci da je vec napravio oko 150 000 km napravljen je i onaj skupi servis(remeni,pumpa itd.).Prije jedno 20-tak dana je malo poludio ali kako mi svakodnevne obaveze nisu dopuštale da i na jedan sat ostanem bez Elfa nisam ga uspjela odvesti na pregled.Nije se palila nikakva lampica pa sam mislila da je ok.Naime pri vožnji kod šaltanja brzina iz 2 u 3 ili 3 u 4 naglo se poveca broj okretaja,a motor kao da radi pod velikim pritiskom,guši se.Brzina ostaje ista.To traje par sekundi i onda je sve ok.Radna temperatura mu je normalna.U zadnjih par dana takve situacije su postajale cešce tijekom vožnje.I baš prije 2 sata auto je stalo totalno.nece da upali.Srecom bilo je mjesta za parking uz cestu.Što mu se desilo? Koliko ce cca koštati popravak od-do? Što je to lamela? Je li taj kvar ima veze sa gorivom? je l ima veze ako sam ga cesto vozila na rezervi,a ponekad i sa zadnjm kapima eurodizela stizala na benzisku crpku.

OPEL VECTRA B – PREDNJI OVJES

Veliki pozdrav i svaka cast na odlicnoj stranici. Moje pitanje je vezano za Vectru B 2.0 16V, 97. godište. U zadnje vrijeme prilikom prelaska preko vecih neravnina na cesti javlja se metalni zvuk iz volana i to ne uvijek. U cemu je problem? Ako je u zupcastoj letvi, kao što pretpostavljam, da li se mora uzeti nova ili se postojeca može reparirati i koja je okvirna cijena. Da li ovaj problem zahtjeva hitno rješenje ili se auto može vozit bez popravka još neko vrijeme.

VW GOLF 1,4 – ŠUŠKANJE OKO REMENICE?

evo javljam vam se iz rijeke sa par upita vezanih za golfa 1.4 16v iz 98 godine.
..dakle na momente jako rijetko ali dešava se...osjeti se vrlo jako vibriranje motora skoro kao cupkanje..to potraje nekoliko sekundi zatim prestane..to se dešava jednako i u leru i pri okretajima...primjetio sam šuškanje oko remenica...sumnjam na ležaj natezaca remena no nisam siguran...te imam osjecaj da se jako cuju ventili..auto ima zvuk kao noviji dieseli...
...drugo pitanje bi bilo vezano za snagu motora..moram napomenuti da sam na ovaj auto prešao sa kockice 1.8 is koja je izvanredno išla i sa 330.000km...ali opet imam osjecaj da ovaj auto jako slabo vuce...na obicnoj manjoj uzbrdici na poluautocesti auto kao da jedva ide..u 4 brzini jedva..petu ne smijem ni pomisljati...cak imam osjecaj da auto ide slabije od punta sa 55 ks kojeg posjeduje moj otac...
auto ima 120.000km...znam da bih trebao ici mjeriti kompresiju i na standardni pregled kod ovlaštenog servisera ali iskreno ne vjerujem nikome od njih...
evo javljam vam se iz rijeke sa par upita vezanih za golfa 1.4 16v iz 98 godine.
..dakle na momente jako rijetko ali desava se...osjeti se vrlo jako vibriranje motora skoro kao cupkanje..to potraje nekoliko sekundi zatim prestane..to se desava jednako i u leru i pri okretajima...primjetio sam suskanje oko remenica...sumnjam na lezaj natezaca remena no nisam siguran...te imam osjecaj da se jako cuju ventili..auto ima zvuk kao noviji dieseli...
...drugo pitanje bi bilo vezano za snagu motora..moram napomenuti da sam na ovaj auto presao sa kockice 1.8 is koja je izvanredno isla i sa 330.000km...ali opet imam osjecaj da ovaj auto jako slabo vuce...na obicnoj manjoj uzbrdici na poluautocesti auto kao da jedva ide..u 4 brzini jedva..petu ne smijem ni pomisljati...cak imam osjecaj da auto ide slabije od punta sa 55 ks kojeg posjeduje moj otac...
auto ima 120.000km...znam da bih trebao ici mjeriti kompresiju i na standardni pregled kod ovlastenog servisera ali iskreno ne vjerujem nikome od njih...

PEUGEOT 307 – VRTOGLAVICA I MUCNINA

PEUGEOT 307 2.0 HDI 90KS
Posjedujem navedeno vozilo koje je staro samo tri godine. U servis sam dosta cesto vozio auto premda sam zbog nekih stavki više puta odlazio u servis. Sad imam problem koji se vuce godinu dana a to u ovlaštenom servisu ne znaju ili ne žele riješit. Dakle, kad upalim vozilo kroz ventilaciju mi u kabinu dopire nekekav smrad, poput ispušnih plinova. Ako se auto vozi duže od pola sata osjetim vrtogavicu i mucninu. To sam sve rekao u servisu i oni su mi promjenili: EGR ventil, BSI sistem, dizne, sve filtere. No i danas se taj smrad osjeti a ja se ne smijem vozit jer je opasno ako se pojavi vrtoglavica tokom vožnje. Dakle, u automobilu se možeš doslovno otrovat tim ispušnim plinovima. Dajte mi neki koristan savjet šta da radim jel to je auto star tri godine a neispravan je. Tko je odgovoran ako se nešto meni tokom vožnje desi.

AUDI B4 – JAKO JE TROM

Imam audi b4 1.6 benz.74kw 1994.god.Moj auto je jako trom i nema nikakve živahnosti za jedan auto od 100 konja,djeluje totalno mrtvo,poput dizelskog motora.Bio sam kod par mehanicara i na par diagnostika koje kažu da auto nema greške a jedan mi je mehanicar rekao da taj auto s tim motorom ni nemože bolje ici niti biti živahniji što mi je malo cudno. Svijecice i kablovi su u redu,tlak pumpe goriva je u redu.Auto ne trza i broj okretaja davanjem gasa raste bez zastajkivanja i prekida ali auto je trom.Moja sumnja je na injektore.Dali je moguce da su oni zacepljeni ili da je neki problem u njima pa auto djeluje tako trom i dali bi pomoglo ultrazvucno cišcenjne.