VOLVO V50 1,6 D

Postovani. Imam volva v 50 16d 2008. Prije 7 mj mi je otisla turbina bio je na servisu i po popravljen. Ali od tada stalno pusi na spoju dpf i turbine. Auto sam vraćao 7-8 puta na reklamaciju o kada ga vrate 2 dana ne puši na spoju i onda opet pocne pušiti i to jako tu pusi. Mijenjali su 3 turbine dpf je ok katalizator je ok. Natom spoju je konpsna selna koja spaja dpf i turbinu i po br sasije nema nikakvi dihtung i sl. I stalno govore da je sve ok al auto i dalje pusi. Unapred hvala .lp

AUDI A4 1,9 TDI PD

Poštovanio gospodine Meić! Posjedujem Audi A4 1,9 tdi 130 ks iz 2002 godine. Auto sam kupio od dugogodišnjeg vlasnika, starijeg gospodina prije 3 mjeseca. Nije iz uvoza već je novi kupljen u Hrvatskoj 2002. godine i po mojim saznanjima ima 2400000 stvarnih kilometara. Auto je solidnog stanja za svoje godine i lijepo se vozi, ali dok radi stvara neki čudan zvuk koji dolazi iz kutije filtera zraka,( opisao bih taj rad kao neki duboki bass zvuk bu-bu-bu-bu), točnije kao da filter zraka nije originalan što su mi rekli neki od majstora. Stavljen je novi originalan filter i opet sve isto. Zasad zadnja pretpostavka koju mi je objasnio jedan od majstora je da bi ipak bio problem u bregastoj i hidropodizačima. Molio bih i vaše mišljenje, pozdrav.

FIAT UNO 1,0 i.

Fiat uno 1.0 1997 god. motor single point ima razvodnik paljenja i u razvodniku rotor i senzor, a na razvodniku eletkronski dio. Sa suvozačeve strane ispod je bosh-eva elektronika. Problem nerješiv do sada. Kad je topao motor vrlo teško upali prilikom verglanja. Ali kada se gurne u drugoj brzini upali iz prve, dakle bez elektro pokretača. Očito kada napon padne ispod 12 V (rad anlasera koji vuče puno struje pa napon pada ispod 11 V, neki dio od elektronike ne radi dobro i auto ne pali. U bilo kojoj situaciji imamo normalnu iskru na svječicama. Ovo je višemjesečni problem. U meðuvremenu izmjenjeni novi dijelovi: svečice, kablovi, motorić minimuma, bobina, kapa, rotor, senzor u kapi, elektronika na razvodnom mehanizmu. U servisu nisu uspili riješiti problem. Molim Vas za pomoć Unaprijed Hvala!!!

VW GOLF 1,6 TDI CR

Poštovani g.Meiću! Sve pohvale za Vaš rad i trud.Imam samo jedno pitanje.Kupio sam golfa 1.6 TDI-105ks 2013g.Malo surfam po raznim portalima i nailazim na kontroverzne podatke o izmjeni zupčastog remena.Kojekakvi ,znalci" iznose podatke od 90tkm-120tkm pa čak180tkm.U jednim našim novinama sam pročitao da VW sa ovim motorom u novoj sedmici produžio vrijeme izmjene čak do 300 000tkm.Želio bih Vaš odgovor.Unaprijed zahvaljujem i lijep pozdrav!

KIA CERATO 1,6 i.

Imam pitanje u svezi regulatora ler gasa na Kiji Cerato 1.6 Sedan 90KW Tražim za njega regulator ler gasa ali nigdje ga ne mogu naći. Uspio sam naći polovan ali se razlikuju po broju, Moj original ima broj 35150-2B000 Polovni koji sam našao ima 35150-2B010 (800 kn traži za njega- skinuta s Hyundai I30) Razlika je u tim zadnjim brojevima. Na internetu sam uspio naći takoðer po izgledu identične samo što je razlika u tih zadnjih 5 brojeva ( čak piše da je za Cerato/Spektra/Elantra/I30 ali za 2.0 motore). Po vašem iskustvu dali bi takvi dijelovi mogli stvarati probleme? Molim vas za bilu kakvu pomoć.

SKODA OCTAVIA 1,6 TDI CR

Poštovani, imam škodu octaviu 1,6 tdi style karavan 2012 godine sa 140000 km. Zanima me zašto se trese u 5 brzini kod niskih okretaja, izmeðu 1300 i 2000. Molim odgovor i hvala unaprijed. Stjepan