OPEL ASTRA – PROBLEM SA LJUBIMCEM

Imamo par problema sa ovim limenim ljubimcem 1.6 16v. Prvi je kljuc od auta koji ima daljinsko zakljucavanje.u zadnje vrijeme je trokirao,a onda skroz "crknuo", zamjenili smo bateriju, funkcioniralo je par dana, onda ne bi svaki put otkljucao ili zakljucao te nakon par dana ništa, kad stisnete kljuc upali se crvena lampica ali se auto ni ne otkljucava niti ne zakljucava?!drugi je problem sa klimom ujedno isa samim ventilatorom kad nije klima ukljucena . Prvu brzinu ni ne osjetite, drugu slabo kao da je prva, trecu kao da je druga , a cetvrtu kao da je treca te tada dobijete osjecaj kao da ste u avionu, zuji za poludjet?!! I treci problem je kad je jaka kiša unutrašnjost auta jako smrdi i auto je iznutra mokar, pogotovo prednji dio - podovi- i jako ali JAKO se magle stakla, kupili smo onaj sprej, no ne funkcionira i to nas jako izluduje jer onda moramo paliti klimu svakih par minuta što ujedno znaci i vecu potrošnju goriva.

RENAULT CLIO – NEKOLIKO PROBLEMA

Imam R.Clio 1992.god. i par problema. Kad je hladno teško pali i moram podizati "cok" na maksimum te ga moram držati oko 2 min jer mi se inace ugasi, bilo smanjenjem brzine ili samim stajanjem te tada teško koci. Ujedno kada stanem na tom istom mjestu bude mrlja od ulja promjera nekih 10 centimetara. Te još jedan problem ventilacije mi je bila crkla, sada je kao popravljena ali mi 1 brzina ne radi, 2 je prva, a 3 je druga brzina; da li je to normalno?

PEUGEOT 206 i – NEUGODAN KVAR

Imam Peugeot 206 benzinac i povremeno se ugasi u vožnji.
Nakon nekog vremena (15 min- 30min) ponovno upali bez ikakvih problema. Ler je normalan i motor radi mirno. Na komp. dijagnostici ne pokazuje nikakav kvar. U servisu mi ne mogu pomoci jer kod njih auto radi besprijekorno. Kvar se dogada bez pravila u vremenskom razmaku ( 2 tjedna - mjesec dana).

OPEL VECTRA – DUŽE VERGLANJE

Vozim Vectru B 2.0 DI 16V (motor X20DTL, 82 ks) 2000. g i prešla je do sada 132 000 km.
1. Kada je vanjska temperatura ispod cca. +2 °C prilikom davanja kontakta uredno se upali lampica grijaca i auto upali otprve. Medutim kada je temp. viša od 2 °C (narocito u rasponu od 5 do 15 °C) lampica grijaca se ne pali (ja svejedno sacekam 10-ak sek.) i automobil vergla jedno 4-5 sek. prije nego upali. Nedavno su pregledani grijaci i pritom su zamjenjena dva neispravna, medutim to nije riješilo problem. Da li je stvar u kakvom senzoru, može li se to nekako prebrikati da se grijaci pale i na višoj temperaturi?
2. Zbog škripanja i lupanja zadnjeg ovjesa automehanicar je ustanovio da su krivci seleni te su zamjenjeni oni manji kod amortizera. Lupanje je prestalo, ali se škipanje i dalje cuje kad prelazim preko neravnina, a pri prelasku ležecih policajaca cuje se i na prednjem ovjesu. Napominjem da škripanje gotovo prestaje kad pada kiša pa se to sve smoci, takoder se i ljeti manje cuje.

OPCI SAVJETI – VOZNI PARK U KVARU

1.Imam mercedes e220d iz 1998(kupio prije mjesec dana) malo otežano pali pa sam mislio napuniti akumulator, ali ga nigdje ne mogu naci?
2. imam još i opel vectru 1.7d iz 1992. Na noj me muci dok ju upalim onda cca 5 sekundi motor trokira i dimi sivi dim.(Mijenjao sam samo 3 grijaca, jedan nisam mogao odvrnuti, bojao sam se da ga ne slomim)može li se to nekako "bezopasno" otvoriti.
3.imam još peugeot 206 i 307 sw. Na jednom i drugom me muci , da dok motor radi u leru u kabini se osjete trzaji. Je li to normalno, i ako nije što bi to moglo biti(206 ica je stara 7 mjeseci ima 8000 km B motor 1.4 75ks).