VW GOLF 1,4i. – KAŠLJE !

Golf III 1.4 97.g.
Kad je motor hladan sve je u redu. Kad se zagrije i dode na radnu temperaturu od 90C,prilikom zaustavljanja npr. na semaforu obrtaji naglo padnu ispod normale, auto zakašlja,skoro da se ugasi, te se zatim obrtaji vrate u normalu. Ne radi baš lijepo, malo trese.Nedugo mi je auto "zakuhao" jer je termostat iskocio iz ležišta i probio poklopac o koji se opire,na koji se stavlja cijev. Izvadio sam termostat van, i vozio se par dana bez njega..Za vrijeme vožnje bez termostata, tj. kad je motor hladniji sve je bilo o.k. Auto je radio super, imao snagu itd.Nakon što sam ponovo stavio termostat sve se vratilo u prijašnje stanje.

FIAT BRAVA – MILION PITANJA ??

Posjedujem Fiat Bravu 1.6 16v 98 god...auto ima oko 104 000 km. Imao sam problem sa dihtungom glave koji je zamijenjen,imao sam normalne simptome kao što su emulzija u cijevi za dosipanje ulja,masna boca od rashladne tekucine...Prije tog sam imao cijelo vrijeme problem sa trzanjem automobila koje se ogledalo u tome da dok auto nije bar nešto zagrijano,da trza pri nižim obrtajima i nece da vuce. Recimo ako držim nogu na pedali gasa u jednom položaju,meni variraju obrtaji ispod 2000 rpm,recimo od 1000 do 1500 a ja ne pomjeram nogu sa papucice gasa...Uglavnom dihtung glave je promijenjen kod mog majstora,ravnjanje glave je uradeno i sve po propisima,na motoru nisu primjeceni nikakva oštecenja.I tu imam potpunu vjeru. Medutim meni i dan danas izbacuje emulziju na cijevi,ali mi nije masna boca od tekucine.Takode nekad popije tekucine a nekad ne,mada sam cuo da je za te motore i nekada popiti malo tekucine poznat slucaj. To je jedan problem,drugi se ogleda u tome da kad je završen taj servis auto je išlo normalno jedno tri dana bez ikakvih trzanja i trokiranja.Dan kad sam trebao doci po automobil,išao sam na probnu vožnju i auto je opet išlo kao prije,medutim postigli smo kontra efekat, nemirno je radilo u leru,što se nikad nije dešavalo.Na to sam skrenuo pažnju majstoru i on je opet skinuo zupcasti i nakon sat auto je bilo u redu: Mirno je radilo u leru i išlo je ok,al samo tri dana. Šta bi moglo biti uzrok tome,da dok je hladna ona trokira i trza,da li mogu biti u pitanju karike ili slicno.Doduše nikad nisam ni mjerio kompresiju.Potrošnja ulja se krece u nekom rasponu od oko pola litre na 1000 Km,mada ne mogu tacno procijeniti zato što malo bali na karteru,ali nije zabrinjavajuce.I zadnji put sam sipao mineralno ulje,pa zato vjerovatno i više troši. Možda takode nije dobro podešen odnos izmedu predpaljenja i paljenja,pošto smo prije postigli taj efekat nemirnog rada u leru,milion pitanja a tako malo odgovora.Napominjem da sam promijenio na autu nove svjecice NGK,nove kablove istih,filter goriva,zraka,ulje mijenjam na oko 5000km,cak sam promijenio i drugu pumpu za gorivo zato što je prijašnja zujala.Nisu u pitanju ajnšpric dizne,kao što su mi neki govorili,doduše to i jeste problem kod 1.6 motora.Nikad mi se lampica od dizni nije upalila,i njihov elektro otpor iznosi 16 oma,što je normalno .

TOYOTA YARIS – NAPUNIO SE VODOM

Imam Toyotu Yaris 2003.g s motorom 1.3 VVTi od 64 kW. Nedavno se auto napunio vodom i dva dana nakon pražnjenja auta ukljucila se je kontrolna lampica airbaga i ona otada svijetli. Auto je bio ispražnjen od vode, tapecir je bio izvaden, kao i spužve ispod tapecira. Medutim, to sušenje nije pomoglo. Da li vi znate gdje da još pogledam? Žuti konektor ispod tapecira kod mjenjaca sam odspojio i osušio. I da li mi možete reci koji program za dijagnostiku na Yarisu se može upotrijebiti preko PC-a? OBD2 kabel vec imam.

OPEL VECTRA 2,0 – NE PALI NA BENZIN

Poslije ugradnje plina u vozilu (opel vectra 20i ) pocinje da pored plina istovremeno troši i benzin. U "nekom"servisu su mi rješili problem time što su mi presjekli žice na elekrticnimi diznama. Neko vrijeme je super radio i na plinu i na benzinu, medutim javlja se problem kada prebacim na benzin auto se gasi i ne mogu da ga upalim, dok na plinu radi super, mada ujutru kada hocu da palim auto (na plin) verglam po 2 min. i uglavnom na 2-3 verglanja upali. Ako znate objasnite mi zasto auto na benzin nece ni da se upali niti da se vozi.

FIAT PUNTO 1,7-TD – POTROŠNJA GORIVA ?

Imam Fiat punto 98god.1.7td 60ks 100000km potrošnja goriva je 10 litara na 100km.Bosch pumpa je servisirana 2006god. ali potrošnja je ostala ista. Dali se da smanjiti potrošnja goriva.

VW PASSAT 1,9 TDI – POTROŠNJA GORIVA I ULJA

Posjedujem Passat 1999.g. TDI, 90 ks. kod motora AHU, prešao sam 160 000 km prvi vlasnik. Moj problem se sastoji u tome što mi potrošnja po gradu naraste i do 11 litara dizela. Motor ne javlja greške, boš pumpa ispravna, injektori ispravni (sve provjereno u ovlaštenom servisu). Prvi senzor protoka zraka sam promijenio sa 120 000 km zajedno sa filterom zraka i od tada pocimlju problemi. Prakticno, jednom godišnje moram promijeniti senzor zraka i filter zraka jer mi potrošnja skoci na vec recenih 11 litara. Poslije promjene filtera i senzora potrošnja je oko 7,5 litara. Filter zraka i senzor (BOSCH-ov) kupujem u ovlaštenog zastupnika. Filter zraka je proizveden u
Sloveniji(!?) a dolazi u orginal pakovanju. Stoga vas molim za savjet koji filtar zraka i koji senzor protoka zraka ugraditi. Na lopaticama turbine sam primjetio uljni film pa me interesira da li uljna isparenja mogu oštetiti senzor protoka zraka i kako ga zaštititi od njih. Postoji li mogucnost ugradnje separatora uljnih para izmedu turbo puhala i senzora protoka zraka. Kolika je tolerancija osovine na turbo puhalu, može li se rukom ustanoviti aksialno ili radialno odstupanje tj. kako mogu provjeriti dali turbina propušta ulje ili ono dolazi od iberlaufa.
Auto troši 1,2dcl sintetskog ulja na 1000 km.