OPCI SAVJETI – ELEKTRICNI DAVAč I AKTUATOR ?
Želio bih da znam nesto više strucno o provjeri elektricnog davaca i aktuatora ako je to moguce?
Želio bih da znam nesto više strucno o provjeri elektricnog davaca i aktuatora ako je to moguce?
Posjedujem Forda Focusa 1.6 116KS starog 10 mijeseci. Nakon prijedenih 4500 km, potrošnja goriva od tocenja do tošenja iznosi 12,7 l cisto gradske vožnje.Koristim eurosuper 100 BS, auspuh je crn i prilikom paljenja osjeti se miris goriva. Smatram da to nije normalno s obzirom da je auto nov.
Zamolio bi Vas za par savjeta.Planiram kupiti Renault Scenic 1,9 dCi Rx4 2001.godine sa 115000km. ,ako mi možeta dati par savjeta o održavanju ,kakav je motor,šta treba na njemu posebno paziti,kako ga održavati ,kakav je taj pogon 4x4 dali je kvarljiv,kako se on održava.I još dali je dobro livati u rezervoar malo ulja i kakvog,neki kažu da je to dobro livati u dizelaše pogotovo ove sa turbom.
Koliko je uputno izbaciti katalizator iz ispušnog sistema kod golfa III 1.9 TDI. Naime, problem sa katalizatorom sam imao kod golfa II TD 90 g., zaštopao se i gušio motor, uz to mi je na tehnickom pokazivao jako loše rezultate na zacrnjenju, jer je na vecim obrtajima izbacivao nataloženu cad iz katalizatora. Slican problem je imao prijatelj na golfu III tdi, tako da me sada u biti zanima koliko je katalizator dobra stvar za motor i da li bez njega mogu proci na tehnickom (mada cisto sumljam da i sada radi, auto ima 160000km). Koliko sam vidio nije mi zaveden u knjižicu.
Radi se o golfu 1.9 tdi 110 ps, 97 god.
Javlja Vam se jedna prevoditeljica koja se nada da cete joj moci pomoci. U prilogu vam šaljem sliku klipova, mene zanima kako (ako ih prepoznajete, dakako) se oni zovu u hrv. jeziku. Jesu li to sportski klipovi ili imaju neki drugi naziv? Radi se o klipovima koji su ugradeni u Corvette (u potpunosti preradenu), u poljskom se oni zovu KUTY TLOKI.
Odnedavno otkad je ugraden gas lovato imam problema. Prije ugradnje auto je funkcionirao uglavnom besprijekorno osim par sitnica, sada se pojavio problem, pri šaltanju iz 5 u 4 brzinu ako to brzo ne uradim auto se ugasi, cesto se guši na obrtajima do 2500, a poslije se smiri. U zadnje vreme jako trza ako naglo dam gas u bilo kojoj brzini dok ne navuce preko 2500 obrtaja, prebacio sam na benzin ali se to pocelo dešavati i na benzinu ali u manjoj mjeri, narocito kad je topao motor . Bio sam kod majstora, uradio je dijagnostiku i našao greške injektora (to je vjerovatno posljedica neadekvatnog emulatora, jer se u vožnji na plin cesto palila lampica chek engine a pri prebacivanju na benzin lampica se gasi), zatim greška map senzora, obrisao je greške i rekao mi da isprobam auto.U probi na benzin je išao relativno dobro ali pri prebacivanju na plin pocelo je ponovo trzanje, a zatim i na benzinu. Majstor mi je na to rekao da sumnja u modul paljenja (4 bobine u jednom kucištu direktno na svjecicama, marke DELPHI) . Napominjem da auto na benzin dobro vuce na vecim obrtajima i u 5 brzini lijepo ubrzava preko 100km/h do maksimalne brzine.