FIAT PALIO – MAGLJENJE STAKALA

Tragajuci za riješenjem problema na svom autu naišao sam na Vašu web stranicu i priznati cu Vam da sam bio prijatno iznenaden preciznošcu i korisnošcu Vaših savjeta, te Vam se stoga obracam sa nadom da cete svojim savjetom pomoci da riješim problem koji imam na svom autu.Posjedujem Fiatovo vozilo, marke Palio Wikend, god. proizv. 1999., pri cemu imam ogromne probleme sa maglenjem stakala u unutrašnjosti vozila.Problem je izraženiji kada se u autu nalazi više osoba.Iako je zrak u autu dovoljno topao, jedva uspijem osušiti mali dio vjetrobranskog stakla uz maksimalan pogon ventilatora, dok su stakla sa strane potpuno zamagljena uz prisustvo curaka vode.O svom problemu sam se savjetovao sa mnogim prijateljima, pri cemu sam dobijao razna objašnjenja, od curenja rashladne tecnosti na grijacu zraka do kvara klapne na sistemu za recirkulaciju zraka.Napominjem da auto ima manuelnu klimu i da mi nije poznato kada je zadnji put servisirana, jer je auto odnedavno kod mene.Tokom brisanja magle primjetio sam da na staklu ostaju masni tragovi.Kontrolom nivoa rashladne tecnosti nisam primjetio gubitak iste.Dugme za aktiviranje klapne na sistemu za recirkulaciju zraka svijetli u položaju kada je iskljuceno i tokom iskljucivanja i ukljucivanja istog ne cuje se rad motorica koji upravlja klapnom.

VW GOLF 1,4 16V , MOTOR AHW – STAVLJANJE U FAZU

Zanima me gdje se tocno nalaze i kako izgledaju oznake na motoru golfa 1.4 16V.Raspala se vodena pumpa u roku par sekundi, srecom doma u dvorištu, upalio auto pocelo strugat pa drobit, ugasim odmah ali izgleda da je remen preskocio. Oznake koje sam našao ne poklapaju se, motor se okrece nigdje neije da se neda okrenut a na kljuc nisam ni probo dok ne saznam oznake da ga stavim u fazu.
55kw.98g.broj šasije WVWZZZ1JZXBO40887.oznaka jeAHW od 98-02g.

OPEL ASTRA 2,0 DI – MIJENJAO SAM FILTERE…

Vozim Astru karavan 2.0 DI 1999. god.Do prije mjesec dana sve u redu, a onda išao ja mjenjat ulje, filter ulja i filter goriva. Nakon zamjene filtera goriva auto nece upaliti (u posudu nismo napunili naftu do kraja). Ozdracili mi to nekako i auto upali. Od tog trenutka svako jutro ili ako auto duže stoji jako teško pali,treba mu oko 10-15 sek, ali tokom dana bez problema.Kad upali ujutro iz auspuha se izdimi gusti bijeli dim. Oprao sam i motor da vidim da li negdje gubi naftu medutim sve suho. Otišao sam kod mehanicara koji veli da bi trebalo zamjeniti neke dizne ( posao + dizne cca 700 kuna), ili posudu od filtera.

ALFA 145 – NEISPRAVAN ALTERNATOR

Imam alfu 145 96'god i primjetio sam da mi se akumulator potpuno isprazni za 3-4 dana,onda sam zamjenio akumulator sa novim i opet ista stvar.Jel problem u alternatoru(u cetkicama) ili možda u necem drugom?Akumulator je od 55Ah exide.

AUDI 80 1,9 TD – AIR BAG

1. Imam problema sa air begom odnosno kontrolna lampica stalno svijetli i ako je greška airbega uklanjana nekoliko puta, airbeg se nakon par dana odnosno 100- tinjak prijedenih kilometara ponovno iskljucuje. Bio sam kod par majstora i svi me upucuju na ovlaštene servise, a oni ne znaju odgovor. Prema nekima rijec je najvjerojatnije o prekidu neke navojnice ispod air bega.
2. Na 145.000km motor se raspao zbog turbine koja je otišla k vragu i zaribala motor pa je isti remontiran sa drugim rabljenim ispravnim motorom golfa III td (koji je bio približne kolometraže) donešenim iz Italije i do sada sam sa takvim prošao još 70.000 ukupno 210.000km.
Šta bi ste mi sada nakon prijedenih 70.000 km preporucili radi njegovog održavanja, da li je normalno na 5000 km doljevati 2l. ulja?