MITSHUBISHI DIESEL motori

Poštovani , želio bih znati vaše mišljenje o motorima mitsubishija, prvenstveno o motoru 1,8 benzin i 2,0 TD.Naime radi se o modelima space runner i galant.Kako namjeravam kupiti jedan od njih zanima me kako su se pokazali ti motori na djelu.I još nešto,ako diese-pumpa pravi probleme da li je popravak jako skup(motor 2,0 td).

MITSHUBISHI COLT – MJENJAC ISPADA IZ BRZINE

Imam Mitsubishi Colt 1.3GL iz 94 godine. Nisam imao problema do sad, prilikom vožnje u rikverc zna izbaciti iz rikverca uz glasni udarac, izbaci ga iz brzine nakon cega ga ponovno ubacim i auto ide normalno, sa ostalim brzinama sve je normalno. U cemu bi mogao problem (samo se nadam da nije getriba)?

AUDI A4 109-TDI – TURBINA

Imam audi A4 1.9TDI (81kw) '97.problem je kao i kod vecine koji se javljaju sa ovim motorima,gubitak snage na odprilike 2500-3000 okretaja motora,što je stupanj prijenosa veci to se dogada ranije tj. na manjem broju okretaja, u prvom i drugom stupnju ne gubi snagu niti do 4500 a u trecem na odprilike 3000,u cetvrtom vec na 2500, naravno nakon ponovnog startanja motora opet je sve normalno i auto je prava zvjer.Pokušao sam mjenjati mjerac protoka zraka ali isto se dogada,elektronsko-pneumatski ventil koji regulira tlak turbine radi dok ga centrala ne iskljuci,turbinu sam skidao sam i sve što sam radio je to da sam razradio polugicu koju povlaci vakum ventil,malo je teže funkcionirala,postoji li još nešto u turbini što se ne vidi a što bi moglo utjecati na to da tlak turbine nekontrolirano raste,naravno ne želim ju sam rastavljati jer mi je untrašnjost ipak nepoznata.Koliko bi me kod vas koštala dijagnostika ovog kvara odnosno cišcenj turbine i usisnog sistema?Stranica vam je fenomenalna!

FORD FIESTA – TROŠI ULJE

Imam Ford fiestu 1.1, 1995.g. Nedavno sam ga kupio i primijetio da troši oko 7 dcl ulja na 1000 km? To mi se cini previše. Jesu li to u pitanju karike na klipovima ili nešto drugo? Auto dobro vuce i ne primjecujem nikakve druge nedostatke osim potrošnje ulja. Nema istjecanja ulja ili miješanja sa rashladnom tekucinom. Možete li mi reci koliko bi koštao taj popravak uljucujuci posao i dijelove i cto sve ukljucuje takav popravak? Je li za to potrebna generalka ili polugeneralka?

PEUGEOT – 406 – NIŠTA NIJE NERJEŠIVO !

Vec godinu dana imam nerješiv problem na peugeot 406 16v 1.8 (1999). Bio sam 2 puta kod peugeot dilera i nisu mi mogli riješiti taj problem. Kažu da na kompjuteru ne pokaziva nikakav problem. A radi se o visokom broju obrtaja motora kad se motor zagrije do normalne temperature 90. A dok je hladan radi normalno. Broj obrtaja se popne od 1200 do 1500. Prvi problem mi je bio da mi se auto gasio kad hocu da stanem i stisnem kvacilo. Tad sam zamijeno regulator lergasa i od tada mi se nije više gasio al mi se pojavijo gore navedeni problem. A to mi se pocelo dešavati kad sam bio u Bosni i kad sam prvi put nasuo njihovo gorivo. Ocistili su mi sistem dovoda goriva , promijenili benzinski/zracni filter, resetirali su mi kompjuter i senzore prekontrolirali al problem nije riješen. Pa bi vas za molio ako bi mi vi mogli ovaj problem riješiti da mi odgovorite.

SKODA OCTAVIA – NEMIRAN RAD MOTORA

Imam Skodu Octaviu TDI 110ks 2001g prešla 180.000 km,primjetim u zadnje vrijeme ujutro nemiran rad motora.Dam malo gas i to se smiri i sve tako dok se ne ugrije.Prijatelji mi preporucuju da skinem glavu motora jer su imali isti problema na maloj kilometraži ,da im je zaštopana ispušna grana.Mijenjao sam senzor toplote jer je ujutro bilo bijelog dima kad se upali sad je dima manje jer kažu da to kontrolira aktiviranje grijaca.Izvadio sam i katalizator zatim elektronski ponovo podesio paljenje auto dobro ide nešto ulja uzme na 5000km oko 3-4 dcl .Molim za savjet i koliko ti motori mogu prijeci.