FIAT PUNTO – VOZITI NA LOŽ ULJE ???
IMAM FIAT PUNTO 1,9JTD 2001 GODINA PA ME ZANIMA DALI SE MOŽE UNIŠTITI MAŠINA AKO SE VOZI NA LOŽ ULJE. I ŠTA VI MISLITE O TOJ IDEJI.
IMAM FIAT PUNTO 1,9JTD 2001 GODINA PA ME ZANIMA DALI SE MOŽE UNIŠTITI MAŠINA AKO SE VOZI NA LOŽ ULJE. I ŠTA VI MISLITE O TOJ IDEJI.
Vozim Passat karavan V ’98 godina proizvodnje, 110 KS, TDI, crveno I. Navedeni auto sam kupio prije godinu dana i moja agonija sa tim autom traje otprilike isto toliko. Motor jednostavno nije agilan kao što je bio kad sam ga kupio. Na auto putu, u petoj brzini ne ide preko 120-240 km/h, pri otprilike 3000 obrrtaja (to mu je neki max na auto putu, dok po gradu hoce preko toga broja ali je opet bucan i troši puno i kao da je smjesa loša). Troši i vise goriva, pretpostavljam oko 9-10 litara normalne gradske vožnje.Radio sam servis turbine (pjeskarenje krilaca na statoru turbine).Nakon 2-3 mjeseca kada je majstor skinuo turbinu, krilca su bila ponovo zakovana od dima.Nakon tog servisa auto takodjer ne ide kako treba, nema snage i agilnosti. Kompjuterska jedinica prijavljuje grešku sa nekim magnetom na pumpi visokog pritiska i elektronskom dizom.Ne troši ulje i vodu.Svi ventili su pregledani. Auto se ponaša kao neka raga, mislim da sagorjevanje nije u redu i ne usudim se izaci na auto put.Nije raden servis ni test elektronske dize niti pumpe visokog pritiska.
Vozac sam Peugeota 206; 1.1; 2000. god. ( 39 000 km ) te imam nekolicinu pitanja koja bi mi uvelike olakšala održavanje automobila s obzirom na to da svakodnevno prevalim cca 140 km. Pitanja su slijedeca:
1 - Koliko cesto je potrebno ici na opticko podešavanje traga kotaca (špur )?
2 - Kada je potreban izmjena kocionih obloga ( disk plocica )?
3 - Koji broj okretaja diktira srednji režim rada motora koji je ujedno i najpovoljniji za motor automobila?
4 - Zamjena zupcastog i klinastog remena?
5 - Kada se ( prosjecno ) izmjenjuje akumulator tj. da li se na neki nacin može otkriti/osjetiti kada je kraj radnome vijeku akumulatora?
Imam audi A4 95g. kada pada kiša nakuplja mi se voda ispod vozacevog sjedala. Zanima me zašto se to dešava i kako da uklonim taj problem.
Imam Audija 80 ,želim ugraditi plinsku bocu u obliku rezervoara pošto se rezervoar nalazi u gepeku i želim da ga zamjenim za plinski.Molio bih da mi objasnite od kojeg materijala se prave plinski rezervoari za automobile, pod kojim pritskom se testiraju.Pošto ce boca biti pljosnata kakva pojacanja moraju biti radi pritiska plina .Zanimaju me detalji oko propisa i sigurnosti.
Golf IV 1.4-16V 98.
Slagao sam motor, mijenjao karike,letece, glavne, kvacilo, remenje, hidro podizace, dao urediti glavu, katalizator, lambda sondu. Motor je provjeren, 2 puta slagan iz pocetka, i opet imam isti problem kao i prvi put. Problem je u tome što ima kompresiju 13 bara, nove svjecice, nove kablove, bobina je ispravna, anlaser ureden, a auto nece upaliti. Kad mu dam kontakt, pumpica mu dozira gorivo, zatim okrecem kljuc na palenje, moram ga držati 1-2 minute bez prestanka na palenju, tek onda upali.Ponaša se pri palenju kao da nije u "fazi", a to sve je ,kao što sam vec napisao potpuno u redu, motor je ufaziran, složen kao i svi drugi motori koje sam složio do danas.Svi kolege se cude, i nitko se nije susreo sa ovakvim problemom, da sve štima, a u biti ništ ne štima.Kada mu skinem struju sa injektora, motor vrti ko lud, kada ih spojim natrag, pocinje se zaletavati,kao da anlaser šteka, a on je ureden pred mojim ocima.