VW PASSAT 1,9-TDI – CRNI DIM

Posedujem passata karavan 96 god. 1.9 tdi ( 90 Ks ).Auto je prešao 276.000 i radena mu je generalna.Olicno je išao i u posljednje vrijeme sve slabije vuce i izbacuje crni dim na auspuh pri normalnom gasu i pri vecem jos više.Ulje ne troši ni malo.Rashladnu tekucinu ne gubi.Imao sam neke prijedloge da skinem katalizator sa auspuhaj da mu se vrati snaga(jer se zacepio katalizator i guši motor).Išao je na kompletan servis i sve je u odlicnom stanju što se motora tice.
1.Što mislite da je uzrok dima iz auspuha,imate li neki prijedlog?
3.Mislite li da ce mu se snaga vratiti ako skinem katalizator ?

VW GOLF IV 1,9-TDI – REGULATOR TLAKA TURBINE

Imam golfa IV 1.9 TDI (116 ks) pd. Imam problem sa vakumom na turbini kako su mi rekli. Problem se javlja pri brzini oko 120 ili na manjim brzinama pri malo vecim obrtajima.Jednostavno auto iskljuci turbinu i moram ponovo startati auto jer slabo vuce.Mislite li da je problem sa vakumom i ako je koliko bi me koštala reparatura istog.

FIAT TIPO 1,6-AGT – OPRUGA NA KARBURATORU ??

Imam Fiata Tipa 1.6 AGT 1990. god. problem je u tom dok se auto vozi, pritisne se na kvacilo, auto se jednostavno ugasi, padnu mu obrtaji i negdje oko 1100 on je vec mrtav. Kad iz trece brzine prebacim u drugu - mrtav. Gledao sam sve, i došao sam do saznanja da je u pitanju jedna opruga na karburatoru koja se vremenom istrošila. VAS bih molio samo da mi kažete da li je to moguce? Ako je kako moguce da mi kažete, za elektricne podizace stakala na zadnjim sjedištima. Imam prekidace imam podizace da li mi jos šta treba?

PEUGEOT 206 – NOVI VOZAC

Nov sam vozac i vlasnik Peugeota 206 iz 2000. godine ( 36 500 km ) te Vas molim da mi odgovorit na nekoliko pitanja:
Koje je najbolje ulje za motor?
Koja je doljnja granica istrošenosti guma ( mislim da velicinu " ripni " )?
Da li je motor bucniji ako je gorivo plin?

OPEL ASTRA 1,7-DTI – PLAVI DIZEL

- Opel, 1.7 dti (Isuzu) star 3.g. stvarnih 85.000 km, prije oko 1.500 km promijenjeno je ulje (Liqui-Moly 5w40) i filteri ulja, goriva i zraka (zamjenski).
- motor normalno starta (gotovo uopce ne vergla),indikatori ne pokazuju nikakvu grešku ali unazad par tjedana motor u vožnji pri nižim okretajima sve slabije prima gas a pri naglom dodavanju ispušta crni dim. Ako želim koliko toliko brži start npr. na semaforu, moram ga turirati. Prilikom skretanja npr. prelaskom iz III u II brzinu cuga i slabo ubrzava, što je još više izraženo sa ukljucenom klimom. Inace na oko 3.000 okretaja postiže oko 120-130 km/h bez cuganja ali prilikom pretjecanja (smanjivanjem brzine) ponovo teško ubrzava.
- Interesira me koliko nabrojane poteškoce mogu biti uzrokovane gorivom jer sam zadnjih nekoliko 3-4 rezervoara vozio na plavom dizelu kojega vec duže vrijeme koristi i rodak u Golfu IV 1.9 TD (98.g.) preko 150.ooo km koji nema nikakvih problema.

VW PASSAT 1,9 TDI – SLABO VUCE I GUŠI SE

imam problem sa passatom ,motor jako slabo vuce, guši se i obrtomjer jedva dolazi do 3000 obrtaja u 5. i 4. brzini.Na autoputu jedva vozi i do130-140km/h.Kada tek startam ujutro tada krene super do 100 za par sekundi i obrtomjer radi u leru na oko 1000 o/min i vuce super i pokazuje pravu snagu, ali kada stanem na semaforu prava gnjavaža,jedva ubrza do 80km/h i to u 3. brzini i gas do daske.Ako vidi malo brda,bilo kakvo uzvišenje pomaže samo 2. brzina.Po savjetu ovlaštenih servisa mijenjao sam luftmasemesser,jedni su mi rekli da egr ventil nije bio u redu i to su radili,sipam eco i euro dizel na OMV-u,medutim samo ostaje isti problem.Malo poboljšanje sam osjetio kada sam radio servis na1150000km zamijenio sam sve filtere(zrak,nafte,...)ali nekih5000 km,sada imam ozbiljan problem sa vucom.