SKODA FELICIA 1,3 MPI – PROBLEMI ZBOG ULJA ?

Kod jutarnjeg paljenja cuje se lupkanje iz predjela motora, motor odmah upali, i lampica od ulja se sporije ugasi ,2-3 sekunde. Kada je motor topal ili vruc toga nema i sve je u redu. Napominjem da sam prije nego što mi se to pocelo dešavat, promjenio ulje i uljni filter. Prije sam sipao žuti šel, a sada sam sipao ina delta 5.

OPCI SAVJETI – RADIM SVOJ HIBRIDNI AUTO !!

Vec sedam mjeseci slažem svoj auto. Znam da je ludost ali ja to volim i to mi je odmor. Imam yuga u kojeg sam ugradio lanciu deltu 1600ccm turbo. Izradio nove krakove šasije, cijeli ovjes promjenio od lancie, i sad mi je ostalo malih problemcica. Turbina je skinuta i motor je složen atmosferski tj. 4-2-1 ispušna grana, proširen ispuh i usis. Taj motor kad sam kupio nije imao usisnu granu sa injectorima niti fergazer. Ja sam stavio jedan dupli solex od alfe 1.7 boxera, on ima dva takva dupla. Zanima me, kad kocim gasi mi se motor .Nepovratni ventil na servo uredaju od kocnica je nov, nigdje ne vuce zrak, a na fergazeru su dva vijka jedan je vani vidljiv veci sa oprugom a nije ler gas, a drugi je onaj mali u rupi i odvrnut je do kraja. Jedino tako auto radi, dali je u pitanju kalibrirati fergazer za taj motor ili nešto drugo. Druga stvar je koliko taj motor treba imati kompresiju, to nigdje ne mogu saznati? Ako mi možete pomoci kod bar tih stvari, jer iskreno dosta me ljudi odbilo kada sam pitao za takve neke stvari kao da im se neda zajebavat (s oproštenjem na izrazu) s tim hibridom od auta, a ja ako sam vec na pola puta onda bi htio to sredit do kraja ak me razumijete. Unaprijed hvala na odgovorima i ako nije problem ako znate nešto više o tom motoru slobodno napišete pa vam se javim.

RENAULT MEGANE 1,6 RN – KOJI BENZIN ?

Molim Vas da mi odgovorite da li je poželjno koristiti benzin super 100, koji se prodaje na OMV-ovim benzinskim postajama, buduci da sam dosad koristio eurosuper 95. Vozilo je marke Renault Megane 1.6 RN iz 1996. godine.

CITROEN XSARA PICASSO 2,0-HDI – MANUELNA KLIMA

Moram priznati da sam impresioniran Vašim odgovorima i idejom da besplatno dajete kvalitetne odgovore ljudima – hvale vrijedno.
Imam gorenavedeni auto, star 4,5 godine. Prešao je 95tkm i nakon zadnjeg servisa od prije mjesec dana kod ovlaštenog servisera (zamjena pumpe za gorivo u rezervoaru) cuje se povremeno lupkanje u prednjem i/ili stražnjem dijelu auta. Prednja lijeva vilica je mijenjana prije godinu i pol dana zbog zracnosti u kuglastom zglobu. Ne mogu odrediti da li se radi ponovo o nekoj zracnosti, amortizerima ili selen bloku. Nekad se cuje i kao da auto tvrde udara o neravnine, a nekad je sve u najboljem redu i ne cuje se ništa. Na zaljuljavanje, auto se ne njiše pa bi rekao da nisu amortizeri.
Drugo pitanje je vezano uz klimu; klima je manuelna i imam osjecaj da nikada ne hladi kako bi trebala na krajnje hladnom položaju (u usporedbi sa npr. automatskim klimama u golfovima, pasatima, subaruima). Kažu u servisu da ima dosta plina i da manuelna klima ne može nikada hladiti kao automatska, što mi je teško za povjerovati. Smatram da bi u krajnje hladnom položaju trebala davati zrak temperature ~18oC koji nije ugodan kada se rukom približi ventilacijskim otvorima – što kod mene nije ni blizu.

BMW 318 i 1986. – DA LI MU JE KRAJ??

Dozvolite mi da vam se obratim sa jednim iznenadnim problemom! Naime, na mom vozilu, marke BMW, 318 i, E-30, 1986, neki dan mi je procurio hladnjak-kiler. Bio sam kod majstora za kilere, covjek je prvo uvidio da su crijeva na hladnjaku dosta tvrda-napuhnuta, rekao mi je da je ocito prevelik tlak u sistemu, i da je zato nastradao kiler. Utvrdio je da je donje crijevo dosta hladno za razliku od gornjeg, što upucuje na upitan rad termostata. Isto tako mi je rekao, da postoji mogucnost da mi kompresija ulazi u sustav hladenja! Kako vozilo nema expanzionu posudu, izvadio sam malo tekucine, ali uopce nema tragova ulja u istoj!
Možete li mi vi reci iz vašeg iskustva što bi to znacilo, dali je došao kraj moga motora, te kolika bi znosila cjena sanacije glave motora, jer mi je nekoliko ljudi reklo da bi mogla biti glava motora u pitanju! Buduci da isti ima oko 500 t. km, EKO test mu je uredan, nema tragova ulja na dihtunzima i na karteru!