OPEL VECTRA – PUKAO ZUPCASTI REMEN

Vlasnik sam Opel Vectre 1.6 16V iz 1998 god. Automobil je prešao 95.000 km, redovno je servisiran kod ovlaštenog Opelovog servisera prema servisnoj knjižici, te nisam imao nikakvih problema s vozilom.
Nedavno mi se dogodilo da je u laganoj gradskoj vožnji, pri brzini od 30-tak km/h, pod malim okretajima pukao zupcasti remen. Remen koji je puknuo ugraden je u ovlaštenom Opelovom servisu i automobil je otada prešao 40.000 km.Automobil je prevezen u taj servis gdje ga svih godina redovito servisiram. Prvo sam prepricao što se dogodilo, zatim predocio servisnu knjižicu i racun. iz kojeg je razvidno da je kod njih obavljen servisni pregled i da je tom prilikom pri kilometraži od 55200 km na vozilu zamijenjen zupcasti remen, španer, rola, itd.Istodobno, podnio sam zahtjev za pregled i popravak, uz napomenu da kod utvrdivanja uzroka budem nazocan zajedno sa strucnom osobom koju sam tom zgodom angažirao, što je i dogovoreno. Prema dogovoru vozilo je trebalo uzeti sutradan u rad, no nažalost to se nije ostvarilo ni u slijedecih tjedan dana, a kod mog zadnjeg (treceg) dolaska receno mi je da nisu sigurni kada ce zapoceti s radom jer da je jedan mehanicar odsutan, drugom je dijete bolesno, treci je na putu, itd. Shvativši da u razumnom periodu nece (ili ne žele) utvrditi i popraviti kvar, bez ijedne rijeci isprike, bio sam naprosto prisiljen prebaciti vozilo kod drugog servisera koji nije Opelov ovlašteni serviser. Na vozilu je obavljen izvid, a potom i popravak od strane strucne osobe koja je iskljucila bilo kakav mehanicki ili kemijski uzrok pucanja zupcastog remena. Dapace, prema mišljenju servisera koji je popravio kvar, i mišljenju nekoliko strucnih osoba medu kojima je jedan sudski vještak, uzrok kvara je dotrajali-ispucani remen (sumnja u starost i kvalitet).Zanima me Vaše mišljenje oko ovog dogadaja, te koje bi korake trebao poduzeti u ostvarivanju svojih prava glede obeštecenja.Sporni zupcasti remen nalazi se u sefu kod sudskog vještaka.

FIAT TEMPRA – GUŠI SE

Vozim Fiat Tempru 1.6 s 1994. godina proizvodnje, sa fergazerom. Imam i ugraden plin. Kada povucem cok i upalim hladan motor auto se guši. Što cok jace povucem više se guši. To se dešava kada radi na benzin. Kada sve isto radim na plin nema gušenja. Sa plinom sam prešao do sada oko 70000 kilometara i nisam imao slican problem. Ako ne povucem cok auto se ugasi ili moram držati nogu na gasu dok se malo ne zagrije.

VW LUPO – LAMBDA SONDA

Auto: VW Lupo 1.4 16v 55KW 1998 g. 95000 KM
BrSasije: WVWZZZ6XZXW010249
BrMotora: AKQ/183452
Pitanje: Prilikom kompjutorske dijagnostike lambda sonda je pokazivala jednu te istu vrijednost - 0,047V.Nakon dodavnaja gasa ova se vrijednost nije uopce promijenila ili možda sasvim malo.Nakon toga majstor je malo žešce provozao auto i sonda je pocela prikazivati druge vrijednosti : 0,2XX V,0,3XXX itd.Znaci radi se o sporoj lambda sondi a potrošnja goriva mi je oko 9l a prije nekoliko mjeseci je bila 7,8l, a auto je primjetno slabijeg odaziva na gas nego ranije.Što može biti uzrok ovome - možda moj stil vožnje koji je malo defanzivan (vozim auto na oko 2000 obr/min) - ili nešto drugo.Htio bih Vam napomenuti i da su kablovi svjecica još uvijek originalni.Dali je potrebna zamijena (preporucite mi koje) ?

VW LUPO – LAMBDA SONDA

PITANJE: Auto: VW Lupo 1.4 16v 55KW 1998 g. 95000 KM BrSasije: WVWZZZ6XZXW010249 BrMotora: AKQ/183452 Pitanje: Prilikom kompjutorske dijagnostike lambda sonda je pokazivala jednu te istu vrijednost - 0,047V.Nakon dodavnaja gasa ova se vrijednost nije uopće promijenila ili možda sasvim malo.Nakon toga majstor je malo žešće provozao auto i sonda je počela prikazivati druge vrijednosti : 0,2XX V,0,3XXX itd.Znači radi se o sporoj lambda sondi a potrošnja goriva mi je oko 9l a prije nekoliko mjeseci je bila 7,8l, a auto je primjetno slabijeg odaziva na gas nego ranije.Što može biti uzrok ovome - možda moj stil vožnje koji je malo defanzivan (vozim auto na oko 2000 obr/min) - ili nešto drugo.Htio bih Vam napomenuti i da su kablovi svječica još uvijek originalni.Dali je potrebna zamijena (preporucite mi koje) ?

HYUNDAI H100 2,5 –D – MOTOR LUPA

Posjedujem mali kombi Hyundai h 100 2,5 dizel s 200200 km.
Jedno jutro krecuci se putem posla auto je samo rekao bih grubo prolupao tj.kao da je napukla jedna klackalica ventila no auto zaista nije ništa izgubio na perfomansama i mirnoci rada ,e sad; rekli su mi da si svakako pogledam klavijaturu te i jesam te na njoj zaista nema oštecenja a zazori su u unutar tvornickih postavka.Ponovo sam otišao u servis da vidim dali mogu još koj kilometar napravit i što ce mi sad rec.
Dijagnosticirali su mi dvije moguce greške 1. da se je eventualno jedan leteci ležaj podvukao pod drugi što mi izgleda nemoguce i 2. a to je da je otišla puškica tj. piksa na jednoj od klipnjaca.Znaci auto radi kao i prije samo štekce u taktu.To se je desilo sekundarno ne pomalo i zadržava se na istoj kolicini buke s time da ga vozim skoro u leru dok ga ne rastavim i kupim potrebne dijelove.Što vi mislite što bi moglo bit te ako je zaista piksa na klipnjaci dali mogu još neko vrijeme...,dali je moguce da klip lupa u glavu ,te dali mi je pametno kupti sve letece ležajeve, pikse, usput i karike i to zamijenit tako da sam miran, usput pogledali smo i remen i on je nov i u fazi.Napravio je 20000km,dizna nije zaštekala jer bi auto radio nemirno a radi super.

OPEL KADETT 1,4 – LUPANJE

Velika pohvala u svezi savjeta.Posjedujem kadetta 1,4 te do sada nisam imao vecih problema,do sada je prešao po satu 69000km no tocnu kilometražu neznam pošto sam treci vlasnik ,a brojac ima pet brojeva.Pitanje je slijedece:Prilikom upravljanja vozilom primjetio sam da kada kotac udari u neku rupu cuje se kao da mi nešto lupa.Nisam znao što je pa sam pogledao i utvrdio da se radi o okruglom dijelu plastike koji se nalazi na izlazu volana iz one mreže,te sam istu vratio nazad i više nije lupalo.No prije par dana ponovo je pocelo lupati,ali ovaj puta se ne radi o toj plastici jer je na svome mjestu.Cudno je to da kada volan malo odignem tj.pritisnem prema gore to se ne dogada,vec samo kad je volan slobodan.Kugle sam mijenjao prije 7mjeseci.Takoder sam primjetio i to da kada ujutro upalim motor ima jako velike obrtaje,kao i to da mi se pali žarulja sa munjom u znaku.