OPCI SAVJETI – LOŠA GENERALKA ??

PRED GODINU DANA RADIO SAM GENERALKU MOTORA,IZMEÐU OSTALOG KLIPNJACA JE BILA ISKRIVLJENA.NEDAVNO SAM MIJENJAO LAMBDU SONDU I ALTERNATOR.NAKON SVEGA 5 DANA OSTAO SAM BEZ GORIVA JER SE JE UNIŠILO CRIJEVO ZA DOVOD GORIVA.SLJEDECI DAN PRILKOM PALJENJA MOTORA CULO SE LUPKANJE U MOTORU.MAJSTOR JE POSUMNJAO U HIDROPODIZACE I KUPIO SAM SVIH 16,MEÐUTIM MOTOR JE I DALJE LUPKAO,NAKON NEKOLIKO SASTAVLJENA I RASTAVLJANJA MOTORA PRONAŠAO JE KVAR, SKRIVLJENE 3 OD 4 KLIPNJACE,NJEGOVO MIŠLJENJE KAO RAZLOGA KVARA JE DA JE DRUGI MAJSTOR KOJI JE POSTAVLJAO LAMBDU SONDU I ALTERNATOR NEŠTO KOMPJUTERSKI ZARIBAO KOD INJEKCIJE GORIVA.PONAVLJAM DA JE RAZLIKA OD PRVOG POPRAVKA SVEGA 5 DANA. MOLIM VAS VAŠE MIŠLJENJE I STRUCNU POMOC,TE ODGOVOR ŠTO HITNIJE AUTO CEKAM VEC 2MJ.UNAPRIJED SE PUNO ZAHVALJUJEM.

VW LUPO 1,4 – ZAMJENA RAZVODNOG MEHANIZMA

Auto :VW LUPO 1.4 16v 75ks; Br sasije : WVWZZZ6XZXW010249; Br motora: AKQ 183452 PITANJE :
1. U praznome hodu motor ima nemiran rad i dizelaski zvuk.Prateci razne forume,procitao sam da to moze biti defektni roler zupcastog remena , a opet drugi kazu da je to tipican zvuk VW 1.4 motora sa vecom kilometrazom (moj ima 93000KM).Sta vi mislite o ovome?
2. Promijeni sam 2 zupcasta remena ,2 zategaca i 1 klinasti remen i njemu pripadajuci roler.Jel je to sve so se treba promijeniti?Cuo sam da treba smijeniti i 2 rolera zupcastog remena, ali nijedan od majstora mi to nije napomenuo.Molim vas za kompletni spisak svega sto se treba promijeniti u vezi s zupcastim remenima.
3. Jel istina da je gore navedeni motor najlošiji VW motor u usporedbi ostalih motora koji pogone VW Lupo,Polo,Golf ?

AUDI 80 – CUDNA SITUACIJA

Imam cudnu situaciju sa radom motora na Audi-u 80 1.8 karburator (1990.), rucni saug:Kad je na ravnom, radi normalno na oko 900 o/min.
Kada ga parkiram tako da je nagnut na lijevu stranu motor radi otežano, obrtaji spadnu cak i ispod 500 po minuti i puši crno. Ulja u motoru ima oko 3 mm iznad max. ako to šta znaci u ovoj situaciji.

FIAT PUNTI II – SVIJETLI CODE KLJUC

Kad sam auto prikljucio na kompjutor isti nije pokazao nikakav kvar, ali se potom ugasio. Od tad se rijetko kad može upaliti, a kad se upali radi par minuta i ugasi se. Pri okretanju kljuca u položaj "MAR" (kontakt) code kljuc ostane svijetliti !!! Još je zanimljivije da se kompjuter više ne može spojiti na centralnu jedinicu auta; javlja da treba provjeriti da li je kabel spojen odnosno da li je kljuc u položaju za kontak !!!Sumnja se da je centralna jedinica neispravna!!!Sve mase(kontakti) su odspojene ocišcenje i podmazene jer se na njih sumnjalo!Kako da znam jel centralna jedinica (odnosno auto kompjutor) riknuo ili nije ?Može li se ista reparirati i jel to tko radi u Zagrebu?

RENAULT LAGUNA – KUPLUNG?

Imam renault lagunu 1.9 dci 2001 godina. Prošle godine u ljeti vozeci se na more primjetio sam da auto u 4. ili 5.brzini prilikom dodavanja gasa ne ubrzava kako bi trebao nego broj okretaja raste a auto lagano ubrzava, po meni radilo se o proklizavanju lamele ali samo u 4. i 5.brzini kad bi dao jaci gas. Kad sam se vratio sa mora, odmah kod majstora i veli on moram mijenjati set kvacila, nisam imao odmah love i to se odužilo ali sa autom od tada nisam više imao takvih problema tj.do neki dan. Nije mi jasno kako je auto bio ok godinu i pol dana i sad mi se opet javlja ista stvar. Zanima me o cemu se tu radi, ak je kvacilo kak to da godinu dana niš i sad opet.