VW TOURAN 2,0 TDI PD

Pozdrav iz daleke Engleske,imam problem sa vw touran 2.0 tdi 136ks 2004 god.auto je zagrijan na 90 stupnjeva i u unutrašnjosti puše grijanje hladno ako dodam gas puše toplo a u vožnji ako stanem na semaforu puše hladno i čim krenem počne puhati sve toplije tj.što su obrtaji motora veći to i puše toplije,motor nikad nije preko 90 stupnjeva,u ulju nema vode i u rashladnoj tekućini nema ulja ali kada se vozim normalno sa tekućinom je sve u redu ali ako se vozim u većim obrtaji baci antifriz na posudu van. I kad otvorim posudu za antifriz tekućina se vrati u nju i čini mi se da je sistem pod dosta velikim pritiskom.Mijenjao sam termostat,čistio kiler unutrašnjosti...ništa ne pomaže,auto normalno pali,vozi,ne dimi,ne troši ulje. Molim vas za pomoć jer tu u Engleskoj naplaćao sam se u servisima al ništa nisu rijesili a u 5 mj. se spremamo za hr. Unaprijed hvala na pomoći!

CHRISLER NEON 2,0 i.

Chrysler Neon 2.0 LX 2000.godina.Neon je druga generacija sa 1996 ccm i 98 Kw, kod motora je ECB.Trenutno mi je pokvarena getriba tj.skroz se raspala.Servis u kojem mi je auto nikako nemoze nabaviti tu getribu.Mene zanima ima li u Hrvatskoj neki specijalizirani servis koji bi mi mogao sastavit getribu ili naci polovnu. Hvala.

FIAT PUNTO 1,1 i.

Pozz,imam fiata punta 1.1 i jucer kad sam sipao gorivo na benzinskoj nisam odma primjetio,tek poslije kad dam kontakt upali se na par sekundi ona lampica za ubrizgavanje(valjda) ne znam sta je to ali izgleda ovako https://www.google.ba/search?q=ubrizgavanje+goriva+lampica&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwju38HGsOrZAhVoB8AKHT9aAsQQ_AUICigB&biw=1280&bih=918#imgrc=6375oVsX6W6hpM:,i osjetio sam da slabije vuce i kad krecem u prvoj trebam vise dati gasa nego sto je trebalo prije,sta bi to moglo biti,hvala unaprijed

PEUGEOT 407 COUPE 2,7

Poštovani majstore, radi se o tome da na dok je auto hladan i nije dostigao radnu temp. 90 stupnjeva, glatko prebacuje iz brzine u brzinu a cim se digne na tu temperaturu,pocinju problemi sa prebacivanjem iz 3 u 4-tu brzinu na nacin da podize broj obrtaja prije samog prebacivana kao da je u leru. dok su dani bili ispod nule ti problemi se nisu pojavljivali jer je tesko dolazio do radne temperature... Radi se o Peugeot 407 Coupe 2,7. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

OPEL COMBO 1,4 i.

Poštovanje... vozim opel combo 2008god 1.4 benzinac, ima ugraðen plin i 164000km. Problem nastaje kod paljenja nebitno dali je hladan ili na radnoj temperaturi (svakk put kad je hladan i u većini slučajeva kad je topao, al rijeðe), ne drži mi ler gas (ugasi se ako mu ne dodajem gas) dok se ne prebaci na plin (automatski ili ručno), i onda drži ler gas ali se svejedno lagano zaletava i ne radi dobro, cuka u vožnji, i ako ga prebacim ponovo na benzin onda je puno gore, drži ler al jako loše radi (kao da na 3 klipa radi usudio bi se reći čak i na 2 koliko loše radi)... ugl dok je na plinu i relativno dobro radi nakon nekog vremena vožnje mi se upali narančasta lampica (neznam od čega točno ali znak izgleda kao pumpa, kvadratić sa dvije crtice, jedna iznad i bočno, ubacit ću sliku ako je moguće) i u tom trenutku ga u vožnji ugasim i ponovno upalim da mi nestane lampica, jer u protivnom ako ga ne ugasim odma, lampica ostane upaljena čak i nakon sljedećeg paljenja i motor onda stalno loše radi. Unaprijed hvala na pomoći. Pozdrav.

BMW 320 D

Postovani, imam bmw e90 320 dizel, 2007. godina. Naime, auto normalno vozi, vuce, ali ponekad pali zutu lampicu dpf filtera. Filter je skidan i ciscen prije 15000km.Na servisu su mi savjetovali ako se bude ponavljali da odstranimo filter i softverski ga poništimo.Nedavno se lampica ponovo javila i nakon toga sam ga pokusala izregenerirat voznjom po autocesti. Kad sam se skidala s autoceste primjetila sam da mi je izbacio dim i iskru iz auspuha. Sad sam zabrinuta sto se dogaða.