VW PASSAT 1,9 TDI PD – MIRIS ULJA I PLAVI DIM NA AUSPUHU ?

Postovanje, velikom majstoru i gospodinu! Ovo iskazano postovanje nije poltronsko nego čisto iskreno jer stvarno treba imati i vremena i znanja i ljudskosti da se odgovori na svako pitanje pojedinacno i da odgovori svakome iako je vec takvih odgovora i pitanja istih bilo vec nekoliko puta ali vi ispostujete svako pitanje. Ja posjedujem VW PASAT 1,9 TDI, DI crveno, 74kw, 101 konj, 2002 godina, i procitao sam sav forum tj pitanja na 40 stranica na vasem portalu vezano za VW vozila, mozda sam i djelimicno nasao odgovor ali mislim da bih ipak opet trebao vase misljenje. Naime, auto posjedujem nekih 3 mjeseca i dobar poznanik mi je dovezao auto iz Njemacke. Imao sam malih problema sa protokomjerom vazduha koji je moj automehanicar otklonio, kojeg cijeniom i imam pozitivno misljenje o njemu sto je i dokazao dok sam odrzavao stari auto kod njega. Dalje prilikom voznje sam ustanovio da mi se pri malo otvorenoj voznji, znaci vece brzine, na zadnjem dijelu vozila pojavljuju masne tackice na zadnjoj sajbi i gepeku. Odlaskom kod mog mehanicara ustanovio je da je mjenjana turbina ili reparirana dok jos nije uvezen i da je prilikom kvara prve turbine doslo do prolaska odredjene kolicine ulja u ispusni sistem-auspuh i da ce mi trebati odredjen dio vremena i predjenih kilometara da se ulje izduva kroz auspuh. Sada je primjetno da ima manje tih masnih tackica na zadnjem dijelu ali prilikom voznje, otprilike 100 kilometara otvorene voznje u zadnje vreme mi se dogadja da mi se auspuh takoreci zapali odnosno da se pojavi plavicasto -bijeli dim u vecim kolicinama sa znatnim smradom paljevine ulja. Prilikom gasenja auta u tom slucaju jos neko se vrijeme vidi dim koji izlazi ispod auta znaci ne samo da izlazi iz auspuha i osjeca se paljevina ulja. Kad se malo auto ohladi 10 minuta vozim dalje bez problema. Interesuje me dali ce to ulje da vremenom nestane ili ce taj problem biti prisutan i dali je potrebno nesto drugo da se uradi ili eventualno pregleda. Vise savjeta i misljenja su uvek bolja od jednog... Pozdrav...

OPEL OMEGA B 2,0 i. 16V – ŠTO MOŽE PROSJEčAN MEHANIčAR ?

Poštovani, Opel Omega B, 2.0 16v DOHC motor, godište 1999. Pitanje je vrlo jednostavno. Ukoliko se pokvari senzor položaja bregaste osovine ECu to registrira kao grešku i upali narandžastu lampicu da svijetli stalno. Ograničava okretaje 4500 RPM plus sve aktivnosti do 3000 RPM užasno sporo obavlja. Prevedeno, ukoliko treba krenuti na semaforu auto se vuče ko krepana kokoš.... Da li su navedeni podaci točni ili ne? Ukoliko su točni, da li su vidljivi prosječnom mehaničaru danas, odnosno da li su lako zamjetni ti simptomi? Najljepše se zahvaljujem na odgovorima. Srdačan pozdrav, Davor Kelentrić

MAZDA PREMACY 1,8 i. – MOTOR ZATRZAVA I NE PRIMA GLATKO GAS ?

Poštovani, prije svega vam se zahvaljujem na izvrsnoj web stranici i unaprijed na mogućnosti da dobijem odgovor na moj problem. Naime, vozim Mazdu Premacy iz 2000 g. s motorom 1.8.i. Auto je prešao 227000 km, redovito srevisiran do sada u ovlaštenom servisu, sad je vrijeme ovih dana za veliki servis, koji zbog novaca ću kod prijatelja servisirati sa zamjenskim dijelovima - još neznam gdje ću kupiti(Tokić dijelovi, Japan parts ili auto krešo). U zadnje vrijeme kada ga tek upalim i krenem u 1. brzini izmeðu 1500 do 2500 auto mi jako zatrzava i ne prima glatko gas, a nakon prebacivanja u viši stupanj ti problemi nestaju, eventualno izmeðu 4500 i 5000 malo zatrza i kad ga par puta tako dignem u tom broju okretaja je sve uredu ali na niskim u 1. brzini trza i dalje. Što mi je interesantno: ta pojava zatrzavanja jačeg se dešava kod prvog paljenja i u toku dana dalje možda povremeno ili nakon stajanja od 5-6 sati opet, ali ako kontinuirano vozim, stanem isključim i nakon nekog vrmenea opet krenem nema problema. Inače nisam dinamičan vozač i vodim računa o prebacivanju u višu na 2800 okretaja i vozim oko 24 godina i auto i motocikl. sumnjam na kablove ali nisam siguran i ovo je moja vrlo vrlo paušalna ocjena problema. bio bih vam zahvalan ako bi ste mi mogli dati dogovor na pitanje o čemu se radi, inače auto mi je izvrstan i ne mislim ga prodavati bar još dok ne preðem 100000 km. Hvala unaprijed i bez obzira na odgovor dugujem vam g. Meiću jednu butelju vina (ako volite vino ili neko drugo piće)jer mi se sviða vaša web stranica. Inače sam i nastavnik na Fakultetu te mi je stoga drago posjetiti vašu stručnu web stranicu i uočiti dobortu u vašim odgovorima kojima pomažete brojnim vozačima i vlasnicima automobila. Pozdrav s osobitim poštovanjem. Željko Ivandić

FIAT TIPO 1,6 i. AGT – MOTOR PREKIDA I RADI NA TRZAJE ?

Posjedujem Fiat Tipo 1.6 AGT 91 god. Problem je u tome sto u podrucju od 1000-3000 okretaja auto trokira i zacukuje. Problem je najizrazeniji kada je auto hladan te skoro u potpunosti nestaje kada se auto zagrije. Ovo nebo bilo i takav problem da svakih par tjedan kada je hladan odvozi par km te onda u potpunosti gubi odaziv na gas tojest kod dodavanja gasa padaju okretaji. Ovo se desava u voznji dok u leru najnormalnije radi. Od dijelova na auto je stavljen novi filtar goriva i pulsgeber. Molim Vas savjet kako dalje pristupiti problemu?

RENAULT MEGANE 1,9 DCI – PROBLEM S KLIMA UREÐAJEM, ŠTO NAPRAVITI ?

Postovani gospodine.Danas sam napunio auto klimu na Renault Meganu 2006 godiste.1.9 dci motor.I kako nikad ne ide onako kako bi zelio,desi se sljedece.Primjetim na cjevi sto vode do dehidratora ili isusivaca zraka klime,da curi plin,naravno vidi se ona limun zelena boja koja izlazi kada negdje curi plin.Majstor(ako ga mozemo nazvati tako...)je ustvrdio da je otisao dihtung(neki bakreni) i prilikom skidanja kako je on to rekao i ja sam se sam uvjerio ekxplodirao je plin i uprljao sav auto i lice majstora.Naravno,rekao je da je promjenio taj dihtung i rekao da je sve ok.Ja napravio 100 km,dosa kuci,klima hladi cjelo vrijeme super,ali plin i ta zelena boja i dalje cure kod tog dihtunga gdje se spaja aluminijska cjev i dehidrator.E sta sad da radim,dali ce plin iscuriti tako,ili ce ga da zelena boja kad se osusi stvoriti ODREDJENI var,kroz koji plin vise nece curiti.Ili da doticnom kazem da stavi dva bakrena dihtunga,dali to moze. Bio bih vam zahvalan na punom savjetu.Svako dobro :)

VW GOLF IV 1,9 SDI – TEŠKO UBRZAVA I NEMA SNAGE ?

Poštovani, VW Golf IV 1.9 SDI 1999. 50kW. Redovito servisiran. Teško ubrzava.U vožnji postupno ili iznenada oduzme funkciju gasa i prebaci rad motora u prazan hod pri čemu se zvuk motora malo pojača. Na eko-testu temp. ulja 70C, prazan hod 880, zacrnjenje dobro. Dodavanjem gasa u praznom hodu na 2500 okretaja znatna količina mjehura zraka prolazi vidljivim dijelom crijeva za dovod goriva iz filtera nafte do bosch-pumpe. Zamijenjeno: Filteri goriva i zraka, katalizator, kompletan set sa zupčastim remenom na propisanoj kilometraži.