VOLVO S40 1,6 D

Pozdrav. Kupio sam Volvo S40 1.6D 2005 god. Auto lijepo ide, motor lijepo radi, ne dimi, nije mastan. Problem je da se ponekad motor trese na leru ili na jako niskim okretajima u vožnji. Dodavanjem malo gasa ustabili se. Okreatji motora su stabilini kad se motor počne tresti. Takoðer ako se auto ubaci u brzinu i lagano pusti kuplung, ustabili se rad. Kod kretananja i puštanja kuplunga ne čuju se nikakvi zvukovi da nešto lupa ili zvoni. Motor na dijagnisotici nema nikavih grešaka. Kad se ugasi auto takoðer se motor dosta zanjiše.

OPEL ASTRA 1,6 i. GTC

Poštovani, imam Opel Astru GTC (2005.g., 1.6, 77 kW, benzin-LPG, easytronic, 212 tkm), u zadnjih mjesec dana promjenjena kompletna instalacija plina, ugraðena instalacija Landi Renzo, promijenjena bombina i ugraðene svijećice (NGK za plin), meðutim auto mi se za hladnijeg vremena gasi dok se vozi na benzinu i to kod usporavanja vozila, npr. iz treće u drugu brzinu, auto se ugasi (zasvijetli lampica za servis i lampica od akumulatora) i ako mu dam više gasa auto se automatski sam upali. Na instrument tabli konstantno svijetli žuta lampica motora (ovlašteni serviser za Opel mi je rekao da je to zbog ugraðenog plina?!?!). Prije nekih godinu dana je raðena reparacija automatskog mjenjača. Kod vožnje na plinu u 4 i 5 brzini kod malih okretaja zna podrhtavati, "trokirati". Molim Vas da mi odgovorite, što bi mogao biti uzrok problema gašenja vozila u vožnji i koliko bi koštao pregled i servis kod Vas?! Zahvaljujem se unaprijed na odgovoru. Lp, PP

FIAT BRAVA 1,6 i. 16V JTD

Postovani,radi se o Fiat bravu 1.6,16v,jtd,2009.Motor se pri paljenju trese i pusta veliku kol.bijelog dima koji smrdi po paljevini.Nakon 10sek.motor se smiri i ne dimi ali se stalno osjeca taj smrad.Nekad se na kontrolnoj tabli pokaze upozorenje da je nizak pritisak ulja u motoru.Deset mehanicara ne zna o cemu se radi.Unaprijed hvala na odgovoru.

BMW 320 i. – PROBLEM JE NISKA KOMPRESIJA ?

Pozdrav! Problem: Slaba kompresija, 4.5-5 bara po cilindrima Motor: BMW m20b20 (6cil, 1987 e30 320i) @290 000km Bok, evo imam jedan dosta cudan problem na koji za sada nitko nema rijesenje... Motor je najednom stao raditi, nakon sto sam eliminirao struju i gorivo, isao sam mjeriti kompresiju... pokazalo je na svim cilindrima oko 5 bara a na trecem cilindru 7.5 bara. Odlucio sam polako rastavljati pa naci problem. Motor je bio u fazi, ventili glave jesu slinili ali nista strasno, brtva glave citava nit je puhao u posudu vode niti mjesao ulje s vodom... #3 cilindar je imao najgore ventile, dok #2 cilindar savrsene. Karike su bile u istom stanju kao i cilindri a nekako je cilindar #2 imao znatno losiju kompresiju, oko 2 bara manju. Kod vadjenja klipova van sve su karike bile citave, sa zazorom kompresione karike u prosijeku 0.95mm. Promjer klipa je 80mm, te po manualu od ovog motora, zazor karika bi trebao biti od 0.3mm min do 0.5mm max. Na cilindrima se jos uvjek poznaju tragovi honanja, te sam pozvao tokara da mi premjeri ovalnost cilindara i izmjereno je 2 stote. Tokar je rekao da su cilindri odlicni. Nista ovdje mi nije imalo smisla za ovako nisku kompresiju te se je sa tim slozio i tokar koji radi, slaze motore te vozi i brdo. Nismo mogli naci glavni uzrok tolikog pada kompresije. Pitao sam i nekoliko mehanicara... no nisam nasao problem. Odlucio sam posto je blok odlican, napraviti polugeneralnu. Prvo sto sam napravio je da sam probao slomiti stare karike, pucale su odmah. Nove karike koje sam stavio, goetze, zazor im je bio od 0.45 do 0.55mm na jednom cilindru.. Znaci stvarno nije toliko lose... Karike nisu prije zapekle te kao i nove sada, rotiraju se s lakocom na klipu. novo remenje, brtva glave, kompletna obrada glave blabla... Auto je upalio i vozio sam ga svega 10ak dana kad je poceo dimiti jako,plavo, pa je jedan dan upalio na 2-3 cilindra, pa drugi dan vise nije htjeo upaliti uopce.. opet nakon eliminacije sam dosao do mjerenja kompresije. 4.5 do 5 bara po cilindru. Motor je i dalje u fazi bio. Tlacio sam cilindre sa skinutim poklopcom ventila da vidim da su ventili zatvoreni, i kad je klip u gmt. te nisam primjetio ikakav propust na ispuh ili usis.Propusta je bilo u karter, sto bi znacilo karike/klip/cil... Ulio sam ulja u cilindar, te odmah nakon izmjerio porast kompresije na 9 bara. Mjerio sam kompresiju sa iskopcanim injektorima te sa potpuno otvorenom klapnom gasa. Posto sam ostao bez ideja, nakon nekoliko raznih pokusaja, odlucio sam opet rastaviti nanovo slozen motor. Nisam nasao nigdje problem, jedino sto sam uocio je da su se zazori karika na nekim klipovima priblizili unutar 30stupnjeva (gornje dve karike), a na jednom il dva klipa su bili na oko 90 stupnjeva.. Karike sam ispravno okrenuo. pored oznake "top" gledao sam da nije slucajno krivo stampana strana u tvornici, ali nije. unutarnji, zakoseni dio kompresione karike gleda na gore. Srednja ima dodatni zubic te se nemoze krivo okrenuti, a donja uljna navodno nije bitna kako se okrene. Alat za mjerenje kompresije je ispravan, testiran na drugom autu. Ulje koje sam novo stavio bio, nakon 300+km postalo je rijetko ko voda te smrdi po benzinu... Blok je citav, nema pukotina. Da li sam ista propustio, sto bi mogao pregledati jos? Koji bi bio razlog da karike stanu dihtati?

AUDI A4 1,9 TDI PD

Pozdrav! Imam problem sa audi a4 b6 1.9 tdi 74 kw axr, auto prilikom mijenjanja brzina digne okretaje, kao meðugas i motor je jako bučan.. Na dijagnostici baca grešku elektromagnetnog ventila, inače auto dobro vuče! Ako mi možete dati neki savjet šta bi trebalo sve pregledat!

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V – PROBLEM SA SPOJKOM ?

Poštovani g. Meić. Imam Renault Megana 1.6 16V iz 2008g. kojem je prije deset dana promijenjen kompletan set kvačila. Stavljen je Luk-ov set. Od tada imam i probleme sa lamelom. Nemoguće je poć na uzbrdici, pod opterećenjem (više osoba u vozilu) ili se lagano popeti na ivičnjak, a da se lamela ne zapali. Serviser je probao pokrenuti vozilo pod istim uvjetima, ali je isto zapalio lamelu. Možda ste se susretali sa sličnim problemom, pa Vas molim za savjet u rješavanju problema. Što bi mogao biti uzrok? Treba li ponovno mijenjati kompletan set ili se može zamijeniti samo lamela? Srdačan pozdrav. Zoran Crnčević